Jakby ktoś szukał - sportowy wydech do shadow
http://moto125.pl/p/1253/...-125-honda.html
Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ...
Jest na tej stronie też cylinder 180 do shadow, ale powyżej 2k - skąd oni biorą te ceny ??
Odpowiedz do tematu
:
:
Nie widzę powodu aby tak przepłacać . Moja 125-tka spokojnie osiąga prędkość 120 km/h,
z oryginalnym wydechem , na corocznym przeglądzie spokój a i miśki się nie czepiają .
Duszeek napisał/a: |
Poprawia osiągi podobno do 8% - to tak +10km/h, ale ta cena ... |
Nie widzę powodu aby tak przepłacać . Moja 125-tka spokojnie osiąga prędkość 120 km/h,
z oryginalnym wydechem , na corocznym przeglądzie spokój a i miśki się nie czepiają .
:
Może już słabo widzę ale czy w tym wydechu nie brak kolektora od drugiego cylindra ?
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ?
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ?
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
no właśnie, to chyba REBEL'ka jest, jeśli już honda a nie shadow.
faktycznie schodzą się rury w jedną i do jednego cylindra ;)
faktycznie schodzą się rury w jedną i do jednego cylindra ;)
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Czytaliście to co jest na samym dole strony ??
"Produkt pasuje do: - Honda SHADOW 125 ccm".
Ze zdjęcia wychodzi, że nie wiedzą jednak co sprzedają ... wcześniej ie zwróciłem na to uwagi.
Tak z ciekawości napisałem do nich - ciekawe co odpowiedzą ...
"Produkt pasuje do: - Honda SHADOW 125 ccm".
Ze zdjęcia wychodzi, że nie wiedzą jednak co sprzedają ... wcześniej ie zwróciłem na to uwagi.
Tak z ciekawości napisałem do nich - ciekawe co odpowiedzą ...
:
U jeźdzca portfel lżejszy to i Hanka ma lżej ciągnąć
Alabaster napisał/a: |
I jakim cudem to dodaje 8% mocy ? |
U jeźdzca portfel lżejszy to i Hanka ma lżej ciągnąć
Maruda od urodzenia
:
ciekawe, czy ta górna rura jest zaślepiona i dospawana do dolnej jako atrapa
a dodatkowo obniża jej wytrzymałość samym spawem?
czy faktycznie spaliny są przynajmniej dzielone na dwie rury...
choć może nie jest - jakby była ślepa, to by tak się chyba nie przebarwiał wydech w tym miejscu...
a dodatkowo obniża jej wytrzymałość samym spawem?
czy faktycznie spaliny są przynajmniej dzielone na dwie rury...
choć może nie jest - jakby była ślepa, to by tak się chyba nie przebarwiał wydech w tym miejscu...
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Odpowiedź co do wydechu ...
"Zdjęcia są poglądowe, katalogowe zdjęcia producenta oraz przykładowy motocykl z założonym wydechem. Wydechy są dedykowane pod konkretny model motocykla i na 100% pasują do nich, nie są to żadne wydechy "uniwersalne" które może będą pasować jak sobie przerobimy połowe. Producent nie zawsze jest w stanie dostarczyć nam realne zdjęcia konkretnego modelu wydechu i podsyła nam zdjęcia poglądowe.
Dla przykładu, mamy realne zdjęcia wydechu dla Hondy Varadero 125 ccm i są tam też zdjęcia katalogowe, na katalogowych wydaje się że jest to wydech pod 1 cylinder a na realnych widać że w komplecie są wszystkie kolektory wydechowe aby wszystko pasowało.
http://moto125.pl/p/202/1...-125-honda.html "
"Zdjęcia są poglądowe, katalogowe zdjęcia producenta oraz przykładowy motocykl z założonym wydechem. Wydechy są dedykowane pod konkretny model motocykla i na 100% pasują do nich, nie są to żadne wydechy "uniwersalne" które może będą pasować jak sobie przerobimy połowe. Producent nie zawsze jest w stanie dostarczyć nam realne zdjęcia konkretnego modelu wydechu i podsyła nam zdjęcia poglądowe.
Dla przykładu, mamy realne zdjęcia wydechu dla Hondy Varadero 125 ccm i są tam też zdjęcia katalogowe, na katalogowych wydaje się że jest to wydech pod 1 cylinder a na realnych widać że w komplecie są wszystkie kolektory wydechowe aby wszystko pasowało.
http://moto125.pl/p/202/1...-125-honda.html "
:
Osobiście to bym polował na to:
http://www.moto-akcesoria...w-99-04,p,24752
ewentualnie LEO:
http://www.bs-motoparts.c...176-10465-0.htm
http://www.moto-akcesoria...w-99-04,p,24752
ewentualnie LEO:
http://www.bs-motoparts.c...176-10465-0.htm
I don't drive Fast...
I fly low ;D
I fly low ;D
:
Ostatnio zmieniony przez garnett 2015-03-10, 18:34, w całości zmieniany 1 raz
VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU
Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=gKRNSrn2zf4
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.
Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu.
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU
Lub coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=gKRNSrn2zf4
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk.
Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu.
Ostatnio zmieniony przez garnett 2015-03-10, 18:34, w całości zmieniany 1 raz
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
1. linki podałeś obydwa takie same
2. ja kiedyś u siebie wpiołem przelotowe zamiast końcowych i piuęknie ona brzmiała - ale jak wspomniałeś jak gazu nie tykałem -> jak wchodziła ponad 4k rpm to robiło się nie miło i bardzo głośno i nie był to charakterystyczny tyk Vki ale nieznośny ryk wysokoobrotowca - efekt odwrotny zamiast spoglądania się ciekawskich co to za maszyna to spojrzenia typu " co za wieśniak jedzie" -> i do tego łeb strasznie jeźdźca boli.
garnett napisał/a: |
VT125 z silvertail pięknie brzmi
https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU Lub coś takiego https://www.youtube.com/watch?v=ZKxePJrrogU Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk. Na wszystkich filmach pokazują jak motocykl stoi z włączonym silnikiem bez gazu lub jak się toczy na 1-2 biegu. |
1. linki podałeś obydwa takie same
2. ja kiedyś u siebie wpiołem przelotowe zamiast końcowych i piuęknie ona brzmiała - ale jak wspomniałeś jak gazu nie tykałem -> jak wchodziła ponad 4k rpm to robiło się nie miło i bardzo głośno i nie był to charakterystyczny tyk Vki ale nieznośny ryk wysokoobrotowca - efekt odwrotny zamiast spoglądania się ciekawskich co to za maszyna to spojrzenia typu " co za wieśniak jedzie" -> i do tego łeb strasznie jeźdźca boli.
Maruda od urodzenia
:
Marlboro, Link poprawiony
U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej.
U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś.
Niestety 125 musisz kręcić wyżej.
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
:
Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ?
Cytat: |
Zdajcie sobie jednak sprawę z tego że taki dźwięk będzie tylko przy niskich obrotach. Niestety 125 trzeba dosyć wysoko kręcić, więc przy większej prędkości straci cały urok i przerodzi się jeden wielki ryk. |
Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ?
:
Oprócz monotonnych prostych i pustych dróg ja staram się jeździć wyżej - 5-6k ze względy że silnik wtedy jest żwawszy i w razie konieczności szybciej jest coś zrobić.
Coś nie wyobrażam sobie "ryku" na 125, ba nawet na swojej 500 tego czegoś ciężko doświadczyć - no chyba że mamy różnorakie definicje ryku.
Odpowiedz do tematu
garnett napisał/a: |
U siebie przy 4k rpm już zapinam wyższy bieg, bo dźwięk mi się już nie podoba ( mam nieoryginalne tłumiki i jest głośniejsza ) i mniej paliwa mi żre. Staram się w czasie normalnej jazdy utrzymywać obroty na poziomi 3-3,5 tyś. Niestety 125 musisz kręcić wyżej. |
Oprócz monotonnych prostych i pustych dróg ja staram się jeździć wyżej - 5-6k ze względy że silnik wtedy jest żwawszy i w razie konieczności szybciej jest coś zrobić.
Yulian napisał/a: |
Dorzuce coś od siebie.Mam Silvertail.Żeby był jeden wielki ryk to naprawdę trzeba bardzo wysoko kręcić silnik.Pytanie tylko po co ? |
Coś nie wyobrażam sobie "ryku" na 125, ba nawet na swojej 500 tego czegoś ciężko doświadczyć - no chyba że mamy różnorakie definicje ryku.
Maruda od urodzenia