/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie wchodzi na obroty, gaśnie - Honda Shadow Sabre
Autor Wiadomość
Ojciec_Pio 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 Sabre 2004r
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 12
Skąd: Rybnik
  Wysłany: 2017-08-24, 23:21   Nie wchodzi na obroty, gaśnie - Honda Shadow Sabre

No i mam problem.
Sabrinka stala mi nie cale 3 lata, nie byla odpalana. Tak wiem brutal jestem ale niestety mialem swoje powody.
W końcu sie za nią zabralem.

I tak:

- wymieniłem olej, filtr oleju, filtr powietrza, swiece, nowe aku.

Po wymianie zaciaglem ssanie i zapalilem. Po zapaleniu Sabrinka chodzi jednakże po rozgrzaniu gdy chce ssanie wylaczyc gaśnie, tak samo robi kiedy chce odkręcić manetka.
Co z tym fantem? Mam podejrzenia co do gaznikow ze po takim dlugim postoju pozostanie mi je poczyscic?

Po za tym mam jeszcze pytanie jak sie ma wężyk z baku. A konkretniej 1. Z baku wychodzi kranik, potem wężyk w kierunku filtra paliwa, później do pompy i z pompy na dwa gazniki. Natomiast drugi wężyk wychodzi z prawej strony baku i idzie bezpośrednio w kierunku gaznikow przy końcu sie rozwidla na dwa gaźniki. Jednakże zanim wejdzie do gaznikow jest na wezyku trojnik z którego rozwidla sie na gaźniki a w druga stronę do niczego "na wydmuch" czy tak ma byc?

Kolejna sprawa to powietrze a konkretnie z filtra powietrza są dwa wyjscia jedno idzie na gaźniki z drugie od dolu malym wężykiem trafia do jakiegoś zbiorniczka plastikowego pod bakiem a z tamtad grubszym wężem idzie w kierunku przedniego cylindra i jest podłączony do niego od góry. Po co to? Czy jest to ważne aby węże nie byly jakos pozaginane? Lewe powietrze czy co?

Poradźcie co działać?
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2017-08-25, 20:19   

Ty się tymi wężykami nie przejmuj tak ma być. Po długim postoju w gaźnikach wytrącił się osad na elementach miedzianych i korpusie i coś się mogło przypchacNajlepeij odsaj gaźniki na myjkę ultradźwiękową i do synhronizaji i będzie ok.
 
 
Johan 
Janusz


Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 739
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-08-26, 10:33   

Wyjąć gaźniki, przepłukać, sprawdzić dokładnie stan membran.
Membrany mam dwie wolne jakby co....
_________________
Trahit sua quemque voluptas....
 
 
Ojciec_Pio 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 Sabre 2004r
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 12
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-26, 13:10   

Skorupek czyli dobrze rozumie ze jeden wężyk ma byc na "do luftu"?

No i gaźniki zdemontowane. Jak sie zabrałem za rozkręcanie dostalem zawału. Osad osad osad, prawie wszystkie dyszki pozatykane tak wiec liczę ze jak juz oczyściłem wszystko to bedzie śmigać po założeniu. Johan membrany nie są uszkodzone ani popękane, ale jak cos bede pamiętał do kogo uderzyć ;) dzis zakładam gaźniki wiec życzcie mi szczescia :P

Tez sie zastanawiam nad śrubkami regulacji bo mialem na kazdy po 2 obroty a chyba ze tego co kojarzę ma byc 2,5 i 2,75 ? Poprawcie mnie jak cos :)
 
 
Ojciec_Pio 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 Sabre 2004r
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 12
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-27, 20:10   

No i sie porobiło...

Gaźniki poczyszczone zamontowane i... dupa motor zapala jedynie jak podczas krecenia odkreci sie manetke ale błyskawicznie jak by się ją puściło to gaśnie. Dodam ze z wężyka nr 1 co nie jest wogole podlaczony do niczego leci potem benzyna.

Schemat podlaczenia paliwa

No i co teraz ? Chyba zalewa gaźniki z jakiegoś powodu albo coś fest knoce ?!
_________________
...BORN TO BE WILD...
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2017-08-27, 21:02   

On nie musi być połączony. Wylewa się nim nadmiar paliwa z komór plywakowych. Ustaw poziom właściwie i powinno być ok. Co do gasniecia tu śruba wolnych obrotów umieć nieco przepustnice i powinno być ok.
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-27, 22:58   

Wykręć i przeczyść jeszcze zaworki iglicowe.
 
 
 
Krzychoo 
Krzysiek


Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 855
Skąd: Kurów LPU
Wysłany: 2017-08-27, 23:34   

derek99 napisał/a:
Wykręć i przeczyść jeszcze zaworki iglicowe.

Dokładnie. Któryś z zaworków (może oba) nie zamyka się. I paliwo wycieka przelewem.
_________________
<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
 
 
Ojciec_Pio 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 Sabre 2004r
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 12
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-28, 17:06   

Skorupek napisał/a:
On nie musi być połączony. Wylewa się nim nadmiar paliwa z komór plywakowych.
To sie uspokoiłem, bo juz myslalem ze będę musial pol moto rozbierać żeby znalezc gdzie to wciś :P
darek99 napisał/a:
Wykręć i przeczyść jeszcze zaworki iglicowe
zrobiłem juz przy pierwszym czyszczeniu ale do pewności zrobie jeszcze raz do pewności, nie zaszkodzi.

Jutro biore sie za to, dam znac jak efekty :)
_________________
...BORN TO BE WILD...
 
 
Ojciec_Pio 


Motocykl: Honda Shadow VT1100 Sabre 2004r
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 12
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-08-30, 14:02   

No i stało się !!! Maszyna śmiga jak ta lala !!! :D

Okazało się po ponownym rozebraniu gaźników, że pływaki się poblokowały. Do tego lekka regulacja wolnych obrotów i pyka sobie bardzo fajnie

Pyk pyk... wrrrrr wrrrrr !!!

Dzięki wszystkim którzy podpowiadali co mam robić, pomogli w dojściu do takiego stanu ! :)
_________________
...BORN TO BE WILD...
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-12, 10:55   

No i pięknie! Fajnie brzmi.

Jednak mój ideał jeśli chodzi o oddech motocykla, to TEN dźwięk: https://www.youtube.com/watch?v=aAWB7laXY8w
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
Night 
Tommy


Motocykl: VT 1100 C '96. Wcześniej VT 600 '93.
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 194
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-12, 20:20   

Kuba80 napisał/a:

Jednak mój ideał jeśli chodzi o oddech motocykla, to TEN dźwięk: https://www.youtube.com/watch?v=aAWB7laXY8w


Nie porównuj Harcusia do Hanki :-)8
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-13, 09:24   

Też racja, popełniłem nietakt.

Honda VT600 też tak potrafi! https://www.youtube.com/watch?v=eq6qT5soGS8

Kurczę, to już druga jakiej słuchałem na youtubie z tym brzmieniem. Chyba dokupię sobie sześćsetkę do Sabry, tylko dla tego dźwięku!
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
Night 
Tommy


Motocykl: VT 1100 C '96. Wcześniej VT 600 '93.
Wiek: 44
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 194
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-16, 09:43   

Kuba80 napisał/a:
Chyba dokupię sobie sześćsetkę do Sabry, tylko dla tego dźwięku!

Kuba80, a Twoja Sabrinka jak gada?
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-16, 13:01   

Na razie zobacz 3 wątki niżej "Nowy wydech w Sabre i koniec problemów" jak wygląda.
Jak gada nagram dziś i dziś wieczorem wrzucę. Od dawna chciałem, ale widać potrzebowałem pretekstu. Dzięki za pretekst! :chytrusek:
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM