/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Shadow VT700 kilka pytan
Autor Wiadomość
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-08-23, 21:06   

efish napisał/a:
Jak trafi się trafi upierdliwy stróż prawa, to zabierze Ci dowód i wyślę do diagnosty.


Byla jakas zmiana w przepisach, moga sie swiecic.
 
 
Juru 

Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 26
Skąd: B-stok
Wysłany: 2017-08-23, 21:43   

na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ...
_________________
Kalabanga !!!
 
 
swaldek 


Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 39
Skąd: Małaszewicze LBI
Wysłany: 2017-08-24, 08:36   

Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2017-08-24, 08:41   

swaldek napisał/a:
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu

Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie.
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-08-24, 09:02   

Juru napisał/a:
na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ...


Slowa diagnosty...
 
 
Juru 

Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 26
Skąd: B-stok
Wysłany: 2017-08-24, 11:13   

Spoko dzieki wielkie ;) Jutro moze w koncu wyjade ...czekam juz tydzien bo tlumacz dal ciala przy tlumaczeniu i trzeba bylo dokumenty odsylac :/
_________________
Kalabanga !!!
 
 
Dżony 
dawniej 6uru


Motocykl: K1200RS
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-24, 14:54   

Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata :lol: Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd ;-)
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce.
_________________
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-24, 17:46   

oktan77 napisał/a:
swaldek napisał/a:
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu

Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie.


Motocykl na centralnej stopce


 
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-24, 18:08   

6uru napisał/a:
Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata :lol: Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd ;-)
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce.


Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa

 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9493
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2017-08-24, 20:42   

derek99 napisał/a:
Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa


Dokładnie, w tm modelu VT jest pompa paliwa. :mrgreen:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Dżony 
dawniej 6uru


Motocykl: K1200RS
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-25, 08:25   

Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił.. :oops: :-)8
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.
_________________
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
 
 
gieo 
Gregor


Motocykl: VT800C, GL1500
Wiek: 58
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 333
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-08-25, 11:22   

6uru napisał/a:
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.


Dokładnie tak to wygląda. Gaźniki przecież puste były.

pozdr
_________________
a u mnie działa
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-25, 11:38   

6uru napisał/a:
Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił.. :oops: :-)8
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? :-? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki.


Jak jest pompka paliwa to wystarczyło podpompować paliwa do komór.....
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić... :-(
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na :toast:
 
 
 
Dżony 
dawniej 6uru


Motocykl: K1200RS
Wiek: 32
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 114
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-25, 11:44   

Wydawało mi się, że z pompką to szybciutko odpowietrzy taki układ..
W porządku, chyba coś mi się też ubzdurało, że przy gaźnikach nie stosujemy ma pompek paliwa :mrgreen:

Cytat:
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić... :-(
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na :toast:

Derek, nie słyszałem o tym wcześniej.
_________________
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;)
 
 
Juru 

Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40
Dołączył: 20 Sie 2017
Posty: 26
Skąd: B-stok
Wysłany: 2017-08-25, 14:33   

Panowie 30 min jazdy i juz klopoty ... :( akumulator mam slaby albo cos z ladowaniem ...Byl na maxa naladowany i krecil elegancko 2 dni pozniej kaplica ...dzis wracalem do domu to tak zdechl ze na pych musialem odpalac .... pozniej jakos zdechl mi na skrzyzowaniu i juz nawet na pych nie poszedl ....:/ mozna go w ogole odpalac na pych czy nie za bardzo ? lancuszek nie przeskoczy ni nic ? Wydaje mi sie ze powinien na ych odpalic nawet na zdechnietym akumulatorze ... :-|
_________________
Kalabanga !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM