Shadow VT700 kilka pytan |
Autor |
Wiadomość |
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2114 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-08-23, 21:06
|
|
|
efish napisał/a: | Jak trafi się trafi upierdliwy stróż prawa, to zabierze Ci dowód i wyślę do diagnosty. |
Byla jakas zmiana w przepisach, moga sie swiecic. |
|
|
|
|
Juru
Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40 Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 26 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 2017-08-23, 21:43
|
|
|
na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ... |
_________________ Kalabanga !!! |
|
|
|
|
swaldek
Motocykl: Honda Shadow YT700 Twin 86r
Wiek: 59 Dołączył: 24 Wrz 2016 Posty: 39 Skąd: Małaszewicze LBI
|
Wysłany: 2017-08-24, 08:36
|
|
|
Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1111 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2017-08-24, 08:41
|
|
|
swaldek napisał/a: | Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu |
Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie. |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2114 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2017-08-24, 09:02
|
|
|
Juru napisał/a: | na pewno ? :) zreszta zaraz poszukam w sieci ... |
Slowa diagnosty... |
|
|
|
|
Juru
Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40 Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 26 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 2017-08-24, 11:13
|
|
|
Spoko dzieki wielkie ;) Jutro moze w koncu wyjade ...czekam juz tydzien bo tlumacz dal ciala przy tlumaczeniu i trzeba bylo dokumenty odsylac :/ |
_________________ Kalabanga !!! |
|
|
|
|
Dżony
dawniej 6uru
Motocykl: K1200RS
Wiek: 32 Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-24, 14:54
|
|
|
Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;) |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-08-24, 17:46
|
|
|
oktan77 napisał/a: | swaldek napisał/a: | Wracając jeszcze do pomiaru poziomu oleju, jak zrobic to własciwie, czy nalezy wkręcic bagnet do konca, czy tylko zanurzyć po wykręceniu |
Nie wkręcać, zanurzyć, moto w pionie. |
Motocykl na centralnej stopce
|
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-08-24, 18:08
|
|
|
6uru napisał/a: | Nie wiem jak z jest przepisem, ale mnie się nikt jeszcze nie czepiał, nawet na stacji diagnostyki.
Co do odpalania, 2 rzeczy o których warto pamiętać:
-nie ma pompki paliwa, spływ grawitacyjny, filtr paliwa jest specyficzny, ważne żeby był drożny. Warto sprawdzić i ewentualnie wymienić jeżeli masz przypchany.
-ten silnik potrzebuje dużego prądu, wtedy odpala na strzał. Dojście do tego zajęło mi dwa lata Miałem w sumie trzy aku, ten Landport z którym kupiłem był w miarę, acz trochę stary. Później jeden mechanik włożył Yuasa, ale jak się okazało starą i krótko trzymała. Skutkiem był mały prąd. Na nowym żelowym jest bajka. Wcześniej wymieniałem świece, synchro, regulacja, nic. Musi mieć dobry prąd
Pierwszy bieg to chyba wiem o jaki dźwięk chodzi, to normalne przy zwalnianiu. Tylko na jedynce. |
Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa
|
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9501 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2017-08-24, 20:42
|
|
|
derek99 napisał/a: | Mylisz się Dżony...VT 700 86,87 filtr może i specyficzny ( chociaż da się dobrać raczej bez problemu) ale to nad filtrem to jest właśnie pompa paliwa |
Dokładnie, w tm modelu VT jest pompa paliwa. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Dżony
dawniej 6uru
Motocykl: K1200RS
Wiek: 32 Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-25, 08:25
|
|
|
Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił..
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;) |
|
|
|
|
gieo
Gregor
Motocykl: VT800C, GL1500
Wiek: 58 Dołączył: 25 Paź 2012 Posty: 336 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2017-08-25, 11:22
|
|
|
6uru napisał/a: | To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki. |
Dokładnie tak to wygląda. Gaźniki przecież puste były.
pozdr |
_________________ a u mnie działa |
|
|
|
|
derek99
Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54 Dołączył: 27 Cze 2014 Posty: 299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2017-08-25, 11:38
|
|
|
6uru napisał/a: | Wybaczcie Panowie, może mi się schemat 125 w głowie zaświecił..
Ale chwila... kiedyś ruszyłem przez zapomnienie z zamkniętym kranikiem. Przejechałem kawałek, udusił się motung z braku poiwa i później nie mogłem ruszyć. Po 15 minutach dopiero mogłem odpalić.
To chyba nie wygląda na zachowanie jak z pompką paliwa? Stąd moje utwierdzenie, że chyba nie ma pompki. |
Jak jest pompka paliwa to wystarczyło podpompować paliwa do komór.....
Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić...
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na |
|
|
|
|
Dżony
dawniej 6uru
Motocykl: K1200RS
Wiek: 32 Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 114 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-25, 11:44
|
|
|
Wydawało mi się, że z pompką to szybciutko odpowietrzy taki układ..
W porządku, chyba coś mi się też ubzdurało, że przy gaźnikach nie stosujemy ma pompek paliwa
Cytat: | Przykro mi to stwierdzić , że niestety mało który "motocyklista" wie jak to zrobić...
Wystarczy parę sekund żeby poziom paliwa w komorach pływakowych doprowadzić do właściwego by motong odpalić. A 15 min lepiej poświęcić np. na |
Derek, nie słyszałem o tym wcześniej. |
_________________ Pozdrawiam wszystkich forumowiczów ;) |
|
|
|
|
Juru
Motocykl: Honda Shadow VT700 87`
Wiek: 40 Dołączył: 20 Sie 2017 Posty: 26 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 2017-08-25, 14:33
|
|
|
Panowie 30 min jazdy i juz klopoty ... :( akumulator mam slaby albo cos z ladowaniem ...Byl na maxa naladowany i krecil elegancko 2 dni pozniej kaplica ...dzis wracalem do domu to tak zdechl ze na pych musialem odpalac .... pozniej jakos zdechl mi na skrzyzowaniu i juz nawet na pych nie poszedl ....:/ mozna go w ogole odpalac na pych czy nie za bardzo ? lancuszek nie przeskoczy ni nic ? Wydaje mi sie ze powinien na ych odpalic nawet na zdechnietym akumulatorze ... |
_________________ Kalabanga !!! |
|
|
|
|
|