/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kręcenie po dłuższym postoju.
Autor Wiadomość
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-07, 13:09   

Rodzik
a próbowałeś podpompowac paliwo przed uruchomieniem silnika?
 
 
 
Yarom 
Jarek


Motocykl: Honda Shadow VT 750 C3
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 623
Skąd: SZA
Wysłany: 2017-08-07, 13:18   

Piotrek
motunga musisz wyczuć. Miałem podobnie - po tygodniu stania ni cholery nie chciał odpalić. Popełniałem błąd przy zapalaniu. Zimny motor, ssanie + lekko odkręcona manetka i start. Kręcił, kręcił - nie zapalał ...... bo go zalewałem :omg: .

Teraz ssanie + start (manetki nawet nie dotykam) i pali od strzała. Kranik zawsze odkręcony.
Wyczuj sprawę.
_________________
Yarom
w trasie można i wielbłądowi pomachać
 
 
rodzik01 


Motocykl: honda VFR1200f
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 431
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-08-07, 13:36   

marian07 napisał/a:
Dwie szkoły są kranika dotyczące - ruszać, nie ruszać.
Ja używam i myślę że tak jest lepiej a przede wszystkim bezpieczniej dla silnika. Osobiście byłem świadkiem wymiany oleju w VS1400 gdzie spuściliśmy o pół litra więcej niż powinno być - kumpel nigdy nie zamykał, ale już teraz zamyka.


Dlatego używam, miałem podobnie w Savage, big singiel, pewnego razu nie odpalił i okazało się że silnik po brzegi pełen....... benzyny.
_________________
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
 
 
rodzik01 


Motocykl: honda VFR1200f
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 431
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-08-07, 13:38   

derek99 napisał/a:
Rodzik
a próbowałeś podpompowac paliwo przed uruchomieniem silnika?


Tzn. ? w jaki sposób ( przepraszam jeżeli to banalne pytanie )
_________________
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
 
 
rodzik01 


Motocykl: honda VFR1200f
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 431
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-08-07, 13:40   

Yarom997 napisał/a:
Piotrek
motunga musisz wyczuć. Miałem podobnie - po tygodniu stania ni cholery nie chciał odpalić. Popełniałem błąd przy zapalaniu. Zimny motor, ssanie + lekko odkręcona manetka i start. Kręcił, kręcił - nie zapalał ...... bo go zalewałem :omg: .

Teraz ssanie + start (manetki nawet nie dotykam) i pali od strzała. Kranik zawsze odkręcony.
Wyczuj sprawę.


No moto świeże w mych rękach, muszę się przyzwyczaić i wyczuć. Być może masz rację, mam podobnie że mnie ta manetka od razu korci i odkręcam .... sprawdzę, dziękuję
_________________
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
 
 
Jerson 
Jarek


Motocykl: IKARUS GL 1500
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 1838
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-08-07, 16:08   

rodzik01 no moja ciut młodsza, ale odpukać nie mam z odpalaniem problemu. Tak jak Yarom997 napisał ssanie nawet jak jest ciepło na maxa i manety nie ruszam. No i odpala. U mnie z dźwignią ssania jest za to problem bo muszę ją trzymać - niestety od razu wraca do pozycji wyjściowej więc zamiast zakładać rękawicę trzymam dźwignię ssania :-( Ale ja nie palę więc mogę dźwignię potrzymać ;-)
_________________
Pozdrawialski
Jerson

"Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die!" - Jethro Tull
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2017-08-07, 17:13   

Jerson napisał/a:
U mnie z dźwignią ssania jest za to problem bo muszę ją trzymać - niestety od razu wraca do pozycji wyjściowej


U mnie jest tak samo, widać ten typ tak ma :mrgreen:
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
griswald 


Motocykl: shadow 600(była), jest Drag Star 1100 Classic
Wiek: 44
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 64
Skąd: kępno
Wysłany: 2017-08-07, 21:03   

W dragu mam tak, że jak przekręcę kluczyk a później ten czerwony włącznik na kierownicy to pompa ,,pyknie" parę razy i też mogę kręcić i ze dwie minuty aż w końcu odpali. Jeżeli najpierw przełączę ten czerwony a dopiero kluczyk to pompa chodzi o wiele dłużej . Czasami kluczyk przekręcę dwa lub trzy razy i zawsze odpali od dotknięcia nawet po zimowym postoju. Spróbuj może u Ciebie też ta kolejność zadziała
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2017-08-07, 21:28   

Różnie w różnych moto jest, w vs1400 jak nie wciśniesz sprzęgła to po wciśnięciu startera prąd nie idzie na rozrusznik ale na pompę tak; więc fajnie można podpompować. Jak pompa przestanie pykać to znaczy że napykała tyle ile trzeba. W vt chyba nie działa to tak. A jak tam regulacje gaźnikòw - tam jest wszystko OK?
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
Fr0g 
pan Wyindywidualizowany


Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39
Dołączył: 01 Maj 2014
Posty: 1570
Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
Wysłany: 2017-08-07, 21:35   

marian07, tam nie jest zbiornik opadowy w 1100?
_________________
-> Oddaj proszę 1% podatku <-

Moja VT 600
 
 
marian07 
WIR


Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59
Dołączył: 19 Paź 2016
Posty: 147
Skąd: Zajezierze
Wysłany: 2017-08-07, 22:10   

Nie, jest pompa (na 99%)
_________________
Najdroższa jest pierwsza butelka
 
 
rodzik01 


Motocykl: honda VFR1200f
Wiek: 39
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 431
Skąd: Płock
Wysłany: 2017-08-07, 22:14   

Sprawdzę tą pompę, w ogóle jej nie słychać :shock:
_________________
Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent.
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2017-08-07, 22:17   

rodzik01 napisał/a:
Sprawdzę tą pompę, w ogóle jej nie słychać :shock:


Pompy nie slychac, dziala tylko impulsowo z jedna z cewek podczas rozruchu, pracy silnika
 
 
derek99 


Motocykl: VT700 86r.
Wiek: 54
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 299
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2017-08-08, 06:50   

rodzik01 napisał/a:
derek99 napisał/a:
Rodzik
a próbowałeś podpompowac paliwo przed uruchomieniem silnika?


Tzn. ? w jaki sposób ( przepraszam jeżeli to banalne pytanie )

Na przekręconym kluczyku w pozycji zapłon przełączasz czerwony przełącznik przy rolgazie tak długo aż nie będzie słychać "cykania" pompy paliwowej .
 
 
 
daro 
Daro


Motocykl: VTX 1800S36
Wiek: 62
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 658
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2017-08-08, 08:13   

Sprawdź kolego świece ,albo najlepiej je wymień ja tak zrobiłem w swoim i Krysi.
Zamontowałem irydowe nie mamy żadnego problemu z odpalaniem ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM