/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dreams Bobber vt 600
Autor Wiadomość
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2017-02-26, 10:17   

jak chcesz koniecznie do wahacza jest jeszcze coś takiego jak nitonakrętki, po za tym zastanawia mnie czy z czasem wahacz nie zacznie pękać od wiercenia otworów...
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-02-26, 10:44   

W.M.E.pl napisał/a:
Parę fotek z dzisiaj .

1. Sprężyny i farba do malowania cylindrowy
http://imgur.com/a/R56qG


2. Ustawienie amortyzatora i obniżonego zawieszenia o 8 cm z zachowana amortyzacja.
3 . Proste mocowania tylnego błotnika, nie miałem z czego zrobić wiec użyłem kątowniki budowlane ;-)

http://imgur.com/a/4IgVw
http://imgur.com/a/krPee
http://imgur.com/a/QlbvR
http://imgur.com/a/yr6yK


Czy wszyscy maja tak zorientowany tylny amortyzator? :shock:
Bo wyglada na to ze ja mam odwrotnie... w ksiazce serwisowej tez jest odwrotnie niz mam... zastanawia mnie po co ktos go odwrócił..
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2017-02-26, 12:02   

powinien być tak zamontowany, musiał byś zapytać
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-02-26, 12:09   

Racja, ale teraz nasuwa mi sie jeszcze jedno pytanie czy ja mam w ogole oryginalny amortyzator, jakos mam wiecej zwoi w sprężynie jak porównuje z innymi. zapytac nie mam kogo niestety, poprzedni wlasciciel niewiele wiedział. Cóż musze ustalic co to za amortyzator i jak powinien być montowany
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2017-02-26, 13:35   

Przemszon napisał/a:
Racja, ale teraz nasuwa mi sie jeszcze jedno pytanie czy ja mam w ogole oryginalny amortyzator, jakos mam wiecej zwoi w sprężynie jak porównuje z innymi. zapytac nie mam kogo niestety, poprzedni wlasciciel niewiele wiedział. Cóż musze ustalic co to za amortyzator i jak powinien być montowany


Przemoszon wrzuć fote amora to lukniemy co to tam się kryje :koso:
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-02-26, 23:15   

W.M.E.pl napisał/a:
Przemszon napisał/a:
Racja, ale teraz nasuwa mi sie jeszcze jedno pytanie czy ja mam w ogole oryginalny amortyzator, jakos mam wiecej zwoi w sprężynie jak porównuje z innymi. zapytac nie mam kogo niestety, poprzedni wlasciciel niewiele wiedział. Cóż musze ustalic co to za amortyzator i jak powinien być montowany


Przemoszon wrzuć fote amora to lukniemy co to tam się kryje :koso:


taki mam:
http://imgur.com/a/4QJs3
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2017-02-26, 23:23   

Przemszon napisał/a:
W.M.E.pl napisał/a:
Przemszon napisał/a:
Racja, ale teraz nasuwa mi sie jeszcze jedno pytanie czy ja mam w ogole oryginalny amortyzator, jakos mam wiecej zwoi w sprężynie jak porównuje z innymi. zapytac nie mam kogo niestety, poprzedni wlasciciel niewiele wiedział. Cóż musze ustalic co to za amortyzator i jak powinien być montowany


Przemoszon wrzuć fote amora to lukniemy co to tam się kryje :koso:


taki mam:
http://imgur.com/a/4QJs3


wydaje mi sie ze to nie od vt 600 ale mogę się mylić a przestawiony bo pewnie właściciel miał lepsze podejście do regulacji sprężyny. Oryginalne vt czy tez działasz z przeróbka ? :-D
 
 
Przemszon 

Motocykl: VT 600 & XV125
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 68
Skąd: Czaplinek/Poznań
Wysłany: 2017-02-28, 10:23   

możliwe, faktycznie teraz jest lepsze dojście do regulacji, zastanawia mnie czy to jest amortyzator gazowo olejowy jak oryginalny a jego zorientowanie będzie wtedy bardziej istotne. chociaż nie mogę dopatrzeć się żadnego oznaczenia. jak się okaże że dobija, bo teraz go trochę rozprężyłem to wymienię i tu pytanie, gdzie szukać amortyzatorów? widziałem że są całkiem drogie

oryginalne vt to nie będzie, trochę boję się ciąć ramy, nikt nie potrafi mi jednoznacznie odpowiedzieć czy można i gdzie i jakie są konsekwencję, dlatego póki co bawię się kosmetyką, błotnikami, boczkami i malowaniem, akcesoryjna kiera, kierunki i uchwyt tablicy. Oryginalny zostawiam filtr stożkowy i wydechy, jedynie nawiercam, to już leciwa maszyna z 1989 i nie jest to takie proste, żeby ustawić dobre parametry z dyszami i pustymi wydechami.
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2017-03-02, 18:15   

Dzis przyszły boczki i czas juz przyciąć ramę tylko teraz problem ,pomoście która opicia ciecia 1,2,3 ?

http://imgur.com/a/oY6mm
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2017-03-02, 20:56   

Ja mam wycięte te trójkąty.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2017-03-02, 21:39   

maro napisał/a:
Ja mam wycięte te trójkąty.


Czyli tak jak idzie linia nr.1 po lini prostej ?
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2017-03-02, 22:50   

Nie . Nie mam ich wcale. Zobacz zdjęcia ze stopki.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
greg0r 
Grzesiek

Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 50
Skąd: Niepołomice/Kraków
Wysłany: 2017-03-04, 18:58   

W.M.E.pl napisał/a:
Dzis przyszły boczki i czas juz przyciąć ramę tylko teraz problem ,pomoście która opicia ciecia 1,2,3 ?

http://imgur.com/a/oY6mm



to boczki od VLX? gdzieś w kraju kupiłeś czy od chińczyka?


ja mam obcięte na tej wysokości co Ty teraz ale bardziej pionowo a siedzenie cofnięte do tyłu- dzięki temu nie mam podkurczonych nóg (choć wysoki nie jestem - 176)

można - jak koledzy radzą - wyciąć to całe żelastwo i wspawać ładnie wyprofilowane rurki -ale wtedy siedzenie zazwyczaj przesuwa się do przodu
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2017-03-04, 19:14   

greg0r napisał/a:
W.M.E.pl napisał/a:
Dzis przyszły boczki i czas juz przyciąć ramę tylko teraz problem ,pomoście która opicia ciecia 1,2,3 ?

http://imgur.com/a/oY6mm



to boczki od VLX? gdzieś w kraju kupiłeś czy od chińczyka?


ja mam obcięte na tej wysokości co Ty teraz ale bardziej pionowo a siedzenie cofnięte do tyłu- dzięki temu nie mam podkurczonych nóg (choć wysoki nie jestem - 176)

można - jak koledzy radzą - wyciąć to całe żelastwo i wspawać ładnie wyprofilowane rurki -ale wtedy siedzenie zazwyczaj przesuwa się do przodu



Kupilem u nas jest taka firma co robią elementy plastykowe do motocykli Plastbike cena 150 zl
 
 
greg0r 
Grzesiek

Motocykl: vt600 bobber '94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 50
Skąd: Niepołomice/Kraków
Wysłany: 2017-03-04, 21:07   

W.M.E.pl napisał/a:


Kupilem u nas jest taka firma co robią elementy plastykowe do motocykli Plastbike cena 150 zl


cena znośna, u chińczyka około 45$ (czarne lub "chromowane")
no tu jeszcze trzeba pomalować ale jak ktoś chce nietypowy kolor, to i tak musi malować

dzięki za info :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM