Wymiana lampy, kierunkowskazów, błotników itd. |
Autor |
Wiadomość |
Górall
Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 675 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-10-14, 21:22 Wymiana lampy, kierunkowskazów, błotników itd.
|
|
|
Pytacie jak przerobić różne rzeczy np. lampę na nową większą, kierunkowskazy itd. Zobaczcie jak ja to zrobiłem w moim byłym VT 500 C. Włącznie z chromowaniem podzespołów i silnika. Motorek malowałem również sam, a kupił go ode mnie kolega z forum. Może coś podpatrzycie i znajdziecie coś dla siebie. Życzę powodzenia (kliknij w zdjęcie a dla wygody zniknie napis "Sprzedane").
https://www.google.pl/sea...8mAT4cwrL5AM%3A |
_________________ Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali… |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1109 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2016-10-15, 08:44
|
|
|
No przepięknie zrobiłeś tą 500, cudo, szczęśliwy na pewno nowy posiadacz |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2016-10-15, 17:39
|
|
|
Widziałem ta vt500 kiedyś na YT jak jeszcze swoją taką miałem. Spodobały mi się błotniki. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1109 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2016-10-15, 21:14
|
|
|
garnett napisał/a: | Widziałem ta vt500 kiedyś na YT jak jeszcze swoją taką miałem. Spodobały mi się błotniki. |
Mi też |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
Górall
Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 675 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-10-17, 09:03
|
|
|
Dla mnie największym "bajerem" był chromowany silnik i wszystkie aluminiowe stelaże oraz podesty wraz z dźwignią zmiany biegów. Tego NIKT inny nie miał i prawdopodobnie nie ma, to moja myśl techniczna . A dźwignie hamulca nożnego zrobiłem z klucza fajkowego do kół 19'
Ale to już dawna historia, mimo to Dawidowi zapowiedziałem, jak będzie kiedykolwiek sprzedawał to ja ją odkupię. |
_________________ Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali… |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2016-10-18, 15:23
|
|
|
Górall napisał/a: | Dla mnie największym "bajerem" był chromowany silnik i wszystkie aluminiowe stelaże oraz podesty wraz z dźwignią zmiany biegów. Tego NIKT inny nie miał i prawdopodobnie nie ma, to moja myśl techniczna . A dźwignie hamulca nożnego zrobiłem z klucza fajkowego do kół 19'
Ale to już dawna historia, mimo to Dawidowi zapowiedziałem, jak będzie kiedykolwiek sprzedawał to ja ją odkupię. |
Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował?
Od czego są te błotniki? |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
Górall
Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59 Dołączył: 22 Sie 2012 Posty: 675 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: 2016-10-18, 18:22
|
|
|
Marlboro napisał/a: | Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował? Od czego są te błotniki? |
Wszystkie części aluminiowe motocykla są chromowane tak jak wcześniej opisałem a nie polerowane . Części aluminiowe zostały oczyszczone, następnie pokryte miedzią a następnie pokryte chromem.
Koszt na owe czasy o ile mnie pamięć nie myli to około 2500 PLN. Robiłem to we Wrocławiu.
Błotniki od Shadow VT 125.
Przedni błotnik wzmacniany żywicę i matą szklaną w miejscach mocowania do lag i lekko skrócony.
Tylny błotnik sztukowany w połowie pod siedzeniem pasażera ze starym na zakładkę (żywica + nity), kąt wyszedł mi zbyt ostry ale było to podyktowane długością motocykla do miejsca garażowania, dzisiaj zastosował bym bardziej rozwarty kąt i taką przeróbkę doradziłem Dedalowi. |
_________________ Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali… |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2016-10-18, 19:02
|
|
|
Górall napisał/a: | Marlboro napisał/a: | Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował? Od czego są te błotniki? |
Wszystkie części aluminiowe motocykla są chromowane tak jak wcześniej opisałem a nie polerowane . Części aluminiowe zostały oczyszczone... |
No źle się zrozumieliśmy - przed chromowaniem trzeba dane elementy zaosełkować i papierkiem - oczywiście polerowanie nie musi być aż tak na błysk (bo miedz drobne rysy pokryje) ale zaczyszczone drobnym papierkiem już powinno być. Ogólnie część zakładów sama sobie przygotowuje powierzchnie (czyszczą i doprowadzają podłoże do odpowiedniej jakości, niektóre nawet zaklejają/zaspawują głębsze pory - to jest najbardziej stosowne bo fachowiec sam określa cały proces) a niektóre firmy w cenniku mają to jako usługę dodatkową - jak im wyślesz zaczyszczony element to masz taniej - ale tu już czasami trzeba uważać albo się znać - bo to co się samemu zrobi może nie być wystarczające itp. |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
|