/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana lampy, kierunkowskazów, błotników itd.
Autor Wiadomość
Górall 


Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 675
Skąd: Żywiec
  Wysłany: 2016-10-14, 21:22   Wymiana lampy, kierunkowskazów, błotników itd.

Pytacie jak przerobić różne rzeczy np. lampę na nową większą, kierunkowskazy itd. Zobaczcie jak ja to zrobiłem w moim byłym VT 500 C. Włącznie z chromowaniem podzespołów i silnika. Motorek malowałem również sam, a kupił go ode mnie kolega z forum. Może coś podpatrzycie i znajdziecie coś dla siebie. Życzę powodzenia (kliknij w zdjęcie a dla wygody zniknie napis "Sprzedane").
https://www.google.pl/sea...8mAT4cwrL5AM%3A
_________________
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2016-10-15, 08:44   

No przepięknie zrobiłeś tą 500, cudo, szczęśliwy na pewno nowy posiadacz :thx:
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
garnett 
Majsterpopsuj


Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 1617
Skąd: Warszawa-Wesoła
Wysłany: 2016-10-15, 17:39   

Widziałem ta vt500 kiedyś na YT jak jeszcze swoją taką miałem. Spodobały mi się błotniki.
_________________
Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2016-10-15, 21:14   

garnett napisał/a:
Widziałem ta vt500 kiedyś na YT jak jeszcze swoją taką miałem. Spodobały mi się błotniki.

Mi też
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Górall 


Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 675
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-10-17, 09:03   

Dla mnie największym "bajerem" był chromowany silnik i wszystkie aluminiowe stelaże oraz podesty wraz z dźwignią zmiany biegów. Tego NIKT inny nie miał i prawdopodobnie nie ma, to moja myśl techniczna :mrgreen: . A dźwignie hamulca nożnego zrobiłem z klucza fajkowego do kół 19' :-)8
Ale to już dawna historia, mimo to Dawidowi zapowiedziałem, jak będzie kiedykolwiek sprzedawał to ja ją odkupię.
_________________
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2016-10-18, 15:23   

Górall napisał/a:
Dla mnie największym "bajerem" był chromowany silnik i wszystkie aluminiowe stelaże oraz podesty wraz z dźwignią zmiany biegów. Tego NIKT inny nie miał i prawdopodobnie nie ma, to moja myśl techniczna :mrgreen: . A dźwignie hamulca nożnego zrobiłem z klucza fajkowego do kół 19' :-)8
Ale to już dawna historia, mimo to Dawidowi zapowiedziałem, jak będzie kiedykolwiek sprzedawał to ja ją odkupię.


Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował?

Od czego są te błotniki?
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Górall 


Motocykl: CŹ-350,VT-500, VT-750, VN-900, xxx/?
Wiek: 59
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 675
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-10-18, 18:22   

Marlboro napisał/a:
Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował? Od czego są te błotniki?

Wszystkie części aluminiowe motocykla są chromowane tak jak wcześniej opisałem a nie polerowane :idea: . Części aluminiowe zostały oczyszczone, następnie pokryte miedzią a następnie pokryte chromem.
Koszt na owe czasy o ile mnie pamięć nie myli to około 2500 PLN. Robiłem to we Wrocławiu.
Błotniki od Shadow VT 125.
Przedni błotnik wzmacniany żywicę i matą szklaną w miejscach mocowania do lag i lekko skrócony.
Tylny błotnik sztukowany w połowie pod siedzeniem pasażera ze starym na zakładkę (żywica + nity), kąt wyszedł mi zbyt ostry ale było to podyktowane długością motocykla do miejsca garażowania, dzisiaj zastosował bym bardziej rozwarty kąt i taką przeróbkę doradziłem Dedalowi.
_________________
Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2016-10-18, 19:02   

Górall napisał/a:
Marlboro napisał/a:
Możesz jakiś kosztorys chromowania rzucić? czy sam polerowałeś czy zakład galwanizujący ci polerował? Od czego są te błotniki?

Wszystkie części aluminiowe motocykla są chromowane tak jak wcześniej opisałem a nie polerowane :idea: . Części aluminiowe zostały oczyszczone...


No źle się zrozumieliśmy - przed chromowaniem trzeba dane elementy zaosełkować i papierkiem - oczywiście polerowanie nie musi być aż tak na błysk (bo miedz drobne rysy pokryje) ale zaczyszczone drobnym papierkiem już powinno być. Ogólnie część zakładów sama sobie przygotowuje powierzchnie (czyszczą i doprowadzają podłoże do odpowiedniej jakości, niektóre nawet zaklejają/zaspawują głębsze pory - to jest najbardziej stosowne bo fachowiec sam określa cały proces) a niektóre firmy w cenniku mają to jako usługę dodatkową - jak im wyślesz zaczyszczony element to masz taniej - ale tu już czasami trzeba uważać albo się znać - bo to co się samemu zrobi może nie być wystarczające itp.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM