VT 600 dusi się |
Autor |
Wiadomość |
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 16:21 VT 600 dusi się
|
|
|
Witam serdecznie , od kilku miesięcy bawiłem się w przerabianie Hondy vt 600 i jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h Chyba na wszystkich biegach występuje to duszenie połączone z przerywaniem ( strzelaniem jakby w wydechy ) Czyli jedynka do końca zadyszka podbijam dwójka zadyszka podbijam trójka itd aż do piątki gdzie jak delikatnie daje gazu to buja się do 90 km/h Honda jest z 1999r i ma oryginalny dolot ale założone inne wydechy ( z wytłumieniem ale bardziej puste ) na tych wydechach nie zapalała za dobrze więc dostała dysze 120 i wolnych 40 poprzednio były 100 i 38 . Co sądzicie ?? Czy były te motocykle dławione na modułach ? Pompa raczej sprawna ,czy da coś podpięcie paliwa grawitacyjnie ? Objawy są jak by jej paliwa brakowało bądzi isky... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gazniki czyste , świece ,nowe filtr nowy ... |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:10 Re: VT 600 dusi się
|
|
|
jaca vt napisał/a: | ... jak przyszło do testów drogowych to okazało się że nie jedzie więcej niż 90 km/h ... Honda jest z 1999r ... Synchro było śrubki składów testowane na różnych ustawieniach (teraz są na 2.5 obrotu) Gaźniki czyste... |
Coś mi tu nie pasuje... Jakie gaźniki? Jakie synchro? Jakie śruby składu? |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:20
|
|
|
Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;) |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:27
|
|
|
jaca vt napisał/a: | Gazniki zsynchronizowałem a ustawieniami składów też sie bawiłem na różne sposoby I gazniki były czyszczone ;) |
Może i tak, ale od 1998 roku w VT600 był jeden gaźnik
W domu coś sprawdzę i jeśli potwierdzą się moje podejrzenia to dam znać. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:35
|
|
|
OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B... |
|
|
|
|
Teresa
Mama Ojka
Motocykl: VT600 -> VT1100 C3 AERO i BMW 1200 GS
Wiek: 60 Dołączyła: 21 Sie 2013 Posty: 2355 Skąd: Kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:41
|
|
|
jaca vt napisał/a: | OK może coś z rocznikiem namieszałem ;) mam dwa gazniki i pięć biegów nr. początkowy ramy to -- JH2PC21B... |
To nie wiesz jaki rocznik Twojego motocykla? Moja 600 z 1999 miała jeden gaźnik. |
_________________ Jeśli marnowanie czasu daje ci radość, to nie jest to czas zmarnowany. |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 18:58
|
|
|
Oj tam czepiliście się nie istotnej kwestii rok 97. dwa gazniki |
|
|
|
|
crazyduck
Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015 Posty: 146 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-08-02, 19:09
|
|
|
mamvt 600 z 98r.p na jednym gaźniku i paliwo grawitacyjnie podawane ,może gaźniki zapchane |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 19:13
|
|
|
Mam co najwyżej podejrzenia że pompa nie podaje odpowiedniej dawki paliwa ale jak sobie podpiąłem zapasowy bak w trakcie synchronizacji to paliwo szło jak miło podczas przygazówek ... jak podepnę bezpośrednio to co nie bedzie gorzej ? bo po co jest ta pompa ?? |
|
|
|
|
Kall
Motocykl: shadow vt 600 1993
Dołączył: 29 Kwi 2015 Posty: 216 Skąd: Brzeszcze
|
Wysłany: 2016-08-02, 19:30
|
|
|
A takie nieco prozaiczne pytania: jak kranik przekręcisz na rezerwę, to idzie tak samo? A filtr paliwa zmieniałeś ostatnio? |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 19:46
|
|
|
Napisałem że filtr nowy , bak czy na rezerwie czy normalnie nie ma znaczenia ... dalej lipa |
|
|
|
|
Jajacek
Motocykl: F6C 1500'98 vt750'01 vt600'88
Wiek: 59 Dołączył: 08 Lip 2012 Posty: 660 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: 2016-08-02, 19:55
|
|
|
Odpal bez korka wlewu paliwa,sprawdź przepustowość kranika,oraz szczelność i przepustowość węży kranik-filtr-pompa. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-08-02, 20:43
|
|
|
OK ja swoje podejrzenia sprawdziłem i nie do końca się sprawdziły,ale...
W roczniku '97 były różne iglice przepustnic - może w tym tkwi problem?
W swojej Devi mam dwie rożne sprężyny przepustnic(jakieś 4cm różnicy) i nawet ASO Hondy podaje, że dłuższa na tył, a u mnie po takim montażu jakbyś chomąto założył - brak mocy, nie jedzie itd. Niby pierdoła na którą nikt uwagi nie zwróci a jednak. Spróbuj zamienić u siebie... to pierwsze.
Drugie - stan membran?
Trzecie - moim zdaniem wymiana dysz na większe i do tego większe niż zalecane wykręcenie śrub składu mieszanki mogło zaszkodzić - po prostu go zalewa... Jak wyglądają świece po przejażdżce min. 30km?
To tak na początek... |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
jaca vt
Motocykl: Honda VT 600 / Honda CX 500
Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-08-02, 21:08
|
|
|
Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115? |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2016-08-02, 21:29
|
|
|
jaca vt napisał/a: | Ok wymontowałem gazniki przed chwila wiec jutro do nich zajrzę i zdam relację, świec po dłuższej jezdzie nawet nie sprawdzałem bo wiadomo że go zalewa ;) ale co miałem zrobić jak na tej dyszy 100 w ogóle nie chciał zapalić na tych wydechach ;) Jakie powinny być tam dysze ? 115? |
Dysze powinny być 38/100 i do tego odpowiednia regulacja... Jeśli miał w takim ustawieni za mało paliwa i chcesz zmienić dysze to nie odrazu o xxx jednostek tylko stopniowo eksperymentować - najpierw 105... NIE... To 110... itd. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
|