/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda przerywa podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-30, 09:48   

Jasne podstawowa sprawa. :-) jeżeli nie ma zawleczki na iglicy będzie trzeba podkładać podkładki. Czytałem że za wole obroty odpowiada dysza wolnych obrotów , średnie iglica a wysokie dysza. Ja mam problem ze średnimi bo jak odkręcę rolgaz na max moto dostaje kopa
i nie przerywa. Co do koloru swiecy wrzuć swój kolor. Ja pokażę mój.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-30, 10:33   

sq9nrf napisał/a:
za wole obroty odpowiada dysza wolnych obrotów , średnie iglica a wysokie dysza.


jeśli to co piszesz jest prawdą to nie ma sensu żebym rozbierał;/ u mnie wszystko jest ok prócz tego że mam ograniczone max obroty. licze że iglica jest na "najniższym" rowku i podniesienie jej spowoduje uwolnienie pełnej dawki paliwa.

co do koloru świec no to obecnie mam właściwy czyli kawa z mlekiem. eh :-|
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-30, 13:28   

U siebie miałem podkładkę 0,4 mm nie mam rowków na iglicy. Więc pozostaje stosowanie podkładek.Postanowiłem ponieść lekko iglicę. Z uwagi na kolor świecy dodałem jeszcze jedna podkładkę 0,5 mm co daje razem 0,9 mm w tej chwili skręcam i zobaczymy co będzie po jeździe testowej. Napisz.co u Ciebie
Ostatnio zmieniony przez sq9nrf 2016-04-30, 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-30, 16:07   

Jestem już po jeździe testowej po zmianach wykonywałem również synchronizację gaźników. W moim przypadku moto zdecydowanie lepiej jedzie. Wcześniej miałem problemy z lekkim przerywaniem na początku 3 biegu jak wkręcał się na obroty. Działo się to zwłaszcza z początku odkręcania manetki po zmianie biegu na wyższy. W chwili obecnej już problem prawie nie występuje wiec problem najprawdopodobniej leżał w ilości paliwa podawanego przez iglicę. Pojeżdżę trochę i zobaczę jak zmieni się kolor świecy. Wydaje mi się że mógłbym ją jeszcze podnieść gdyby nie to że rozkręcanie i skręcanie tyle schodzi to zrobił by to jeszcze raz dziś jednak z 3 h trzeba poświęcić.Pojeżdżę przy tych ustawieniach jak nadarzy się okazja dołożę jeszcze jedną podkładkę. Przy okazji rozkręcania gaźników zmieniłem śruby na z łbem pod imbus są wg mnie praktyczniejsze i pozwolą na łatwe rozkręcanie w przyszłości.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-30, 20:27   

ja odpuściłem. dziś niestety pracowałem, dodatkowo w domu remont.. ale po Twoim poście wrócił optymizm :) podeślesz jakiegoś linka z czym ala podkładka jaką zastosowałeś? wyjmowałeś cały gaźnik czy jakoś bez demontażu się da?
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-30, 21:39   

niestety trzeba wyciągnąć praca jest przyjemniejsza i jak należy. Podkładka jaka tam była była fabryczna średnica wewnętrzna 3,2 mm zewnętrzna koło 6mm nie mierzyłem dokładnie zwenętrznej. Kupiłem identyczną w castoramie 3,2/7 mm jednak grubszą o 0,1 mm. Grubości jak w poście wyżej. Po zmianie śrub na gaźniku na imbusowe w przyszłości powinno się udać bez demontażu najgorzej jest z tylnym bo nie ma jak podejść śrubo wkrętem.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-30, 23:12   

sq9nrf napisał/a:
najgorzej jest z tylnym bo nie ma jak podejść śrubo wkrętem.


no patrz.. to ja tylny bez demontażu gaźnika odtworzyłem:P a z przednim wydaje mi sie że będzie kłopot

v-max itd testowałeś? po podniesieniu iglicy co powinienem zrobic? synchro i regulacje składu mieszanki?
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-05-01, 08:14   

Co do V max to 110 km/h na prostej moja waga w okolicy 100kg, nie ma różnicy czy z wiatrem czy bez ;-) .
Co do składu mieszanki w naszych maszynach to wolne obroty mam na P/T na 2 i 2,2 i tyle ta regulacja już mam mały wpływ na wyższe obroty tu odpowiadają dysze i ilość podawanego paliwa przez dysze.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-05-04, 18:11   

a jeszcze taka rzecz mi przyszła do głowy: jak założe za duże dysze i będą lały to czy śrubą składu mieszanki będe w stanie to ogarnąć?
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-05-04, 18:45   

Wg mnie nie nie. Śruba składu mieszkanki służy do regulacji na wolnych obrotach.
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-05-04, 19:13   

sq9nrf napisał/a:
służy do regulacji na wolnych obrotach.


faktycznie racja. hm... załóżmy że u mnie problem leży np po stronie wydechu - zwężka. podniesienie iglicy teoretycznie nic nie da? jaki nieporządany efekt uboczny uzyskam? będzie zalewać? czy jak?

i jeszcze jedna kwestia skoro poruszony temat wydechu - jeśli jest ograniczenie w wydechu to odkręcenie manetki do oporu powoduje zalanie cylindra ilością paliwa która nie spali sie w całości przez ograniczenie w odprowadzaniu spalin czy mam racje? pójdzie w wydech i może czasem strzelić czy to się zgadza?
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-05-06, 14:33   

Walczę dalej, Honda wróciła do mechanika, objawy to jazda na "podwójnym gazie"... nigdy nie paliła na ssaniu, zawsze odpalalem ją z odkręconą manetką po czym spokojnie sobie chodziła, tą usterkę przeoczył mechanik przy poprzedniej wizycie. Po wyczyszczeniu gaźników pojawił się problem wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Padło podejrzenie o ciągłym ssaniu. Na razie wykluczone. Gaźnik jeszcze raz się czyści, jak nie pomoże to będą najprawdopodobniej wymieniane dysze. Generalnie chodzi o to że dostaje za dużo paliwa i go podlewa. Zobaczymy, bo teorii ma to wpływ na osiągi...
_________________
LWG
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-05-06, 21:48   

saxo napisał/a:
Po wyczyszczeniu gaźników pojawił się problem wolnych obrotów na rozgrzanym silniku


Podaj więcej szczegółów proszę

I jeszcze jedno ; zobacz/zobaczcie na mój post klik z tamtego roku może ktoś walczył

na koniec tamtego sezonu dałem do serwisu na czyszczenie gaźników , chyba jest trochę lepiej , dalej pali od dotyku jednak trzeba pokręcić manetką od czasu do czasu bo zgaśnie ale rzadziej niż to miało miejsce przed czyszczenim/ reg/ i synchro
 
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-05-06, 22:09   

saxo napisał/a:
będą najprawdopodobniej wymieniane dysze.


koniecznie dowiedz się i zapamiętaj jakie te dysze Ci zamontują ;-)
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-05-07, 12:59   

odebrałem, gaźnik przeszedł ponownie czyszczenie, moczył się całą noc i wypluł jeszcze trochę syfu :omg: dysze pozostały stare 70/75, ustawiony jest na 2,5/2,5 bo tylko przy tej wartości synchro jest ok :-( , za to w końcu odpala na ssaniu co wcześniej nie było możliwe, mechanior zwiększył jeszcze trochę wolne obroty bo stwierdził że za niskie jak na HS125. Efekty: lepiej się zbiera z miejsca, nie gaśnie na postoju, v-max bez zmian...
_________________
LWG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM