Jasne podstawowa sprawa. jeżeli nie ma zawleczki na iglicy będzie trzeba podkładać podkładki. Czytałem że za wole obroty odpowiada dysza wolnych obrotów , średnie iglica a wysokie dysza. Ja mam problem ze średnimi bo jak odkręcę rolgaz na max moto dostaje kopa
i nie przerywa. Co do koloru swiecy wrzuć swój kolor. Ja pokażę mój.
Odpowiedz do tematu
:
:
jeśli to co piszesz jest prawdą to nie ma sensu żebym rozbierał;/ u mnie wszystko jest ok prócz tego że mam ograniczone max obroty. licze że iglica jest na "najniższym" rowku i podniesienie jej spowoduje uwolnienie pełnej dawki paliwa.
co do koloru świec no to obecnie mam właściwy czyli kawa z mlekiem. eh
sq9nrf napisał/a: |
za wole obroty odpowiada dysza wolnych obrotów , średnie iglica a wysokie dysza. |
jeśli to co piszesz jest prawdą to nie ma sensu żebym rozbierał;/ u mnie wszystko jest ok prócz tego że mam ograniczone max obroty. licze że iglica jest na "najniższym" rowku i podniesienie jej spowoduje uwolnienie pełnej dawki paliwa.
co do koloru świec no to obecnie mam właściwy czyli kawa z mlekiem. eh
:
Ostatnio zmieniony przez sq9nrf 2016-04-30, 16:15, w całości zmieniany 1 raz
U siebie miałem podkładkę 0,4 mm nie mam rowków na iglicy. Więc pozostaje stosowanie podkładek.Postanowiłem ponieść lekko iglicę. Z uwagi na kolor świecy dodałem jeszcze jedna podkładkę 0,5 mm co daje razem 0,9 mm w tej chwili skręcam i zobaczymy co będzie po jeździe testowej. Napisz.co u Ciebie
Ostatnio zmieniony przez sq9nrf 2016-04-30, 16:15, w całości zmieniany 1 raz
:
Jestem już po jeździe testowej po zmianach wykonywałem również synchronizację gaźników. W moim przypadku moto zdecydowanie lepiej jedzie. Wcześniej miałem problemy z lekkim przerywaniem na początku 3 biegu jak wkręcał się na obroty. Działo się to zwłaszcza z początku odkręcania manetki po zmianie biegu na wyższy. W chwili obecnej już problem prawie nie występuje wiec problem najprawdopodobniej leżał w ilości paliwa podawanego przez iglicę. Pojeżdżę trochę i zobaczę jak zmieni się kolor świecy. Wydaje mi się że mógłbym ją jeszcze podnieść gdyby nie to że rozkręcanie i skręcanie tyle schodzi to zrobił by to jeszcze raz dziś jednak z 3 h trzeba poświęcić.Pojeżdżę przy tych ustawieniach jak nadarzy się okazja dołożę jeszcze jedną podkładkę. Przy okazji rozkręcania gaźników zmieniłem śruby na z łbem pod imbus są wg mnie praktyczniejsze i pozwolą na łatwe rozkręcanie w przyszłości.
:
ja odpuściłem. dziś niestety pracowałem, dodatkowo w domu remont.. ale po Twoim poście wrócił optymizm :) podeślesz jakiegoś linka z czym ala podkładka jaką zastosowałeś? wyjmowałeś cały gaźnik czy jakoś bez demontażu się da?
:
niestety trzeba wyciągnąć praca jest przyjemniejsza i jak należy. Podkładka jaka tam była była fabryczna średnica wewnętrzna 3,2 mm zewnętrzna koło 6mm nie mierzyłem dokładnie zwenętrznej. Kupiłem identyczną w castoramie 3,2/7 mm jednak grubszą o 0,1 mm. Grubości jak w poście wyżej. Po zmianie śrub na gaźniku na imbusowe w przyszłości powinno się udać bez demontażu najgorzej jest z tylnym bo nie ma jak podejść śrubo wkrętem.
:
no patrz.. to ja tylny bez demontażu gaźnika odtworzyłem:P a z przednim wydaje mi sie że będzie kłopot
v-max itd testowałeś? po podniesieniu iglicy co powinienem zrobic? synchro i regulacje składu mieszanki?
sq9nrf napisał/a: |
najgorzej jest z tylnym bo nie ma jak podejść śrubo wkrętem. |
no patrz.. to ja tylny bez demontażu gaźnika odtworzyłem:P a z przednim wydaje mi sie że będzie kłopot
v-max itd testowałeś? po podniesieniu iglicy co powinienem zrobic? synchro i regulacje składu mieszanki?
:
Co do V max to 110 km/h na prostej moja waga w okolicy 100kg, nie ma różnicy czy z wiatrem czy bez .
Co do składu mieszanki w naszych maszynach to wolne obroty mam na P/T na 2 i 2,2 i tyle ta regulacja już mam mały wpływ na wyższe obroty tu odpowiadają dysze i ilość podawanego paliwa przez dysze.
Co do składu mieszanki w naszych maszynach to wolne obroty mam na P/T na 2 i 2,2 i tyle ta regulacja już mam mały wpływ na wyższe obroty tu odpowiadają dysze i ilość podawanego paliwa przez dysze.
:
a jeszcze taka rzecz mi przyszła do głowy: jak założe za duże dysze i będą lały to czy śrubą składu mieszanki będe w stanie to ogarnąć?
:
Wg mnie nie nie. Śruba składu mieszkanki służy do regulacji na wolnych obrotach.
:
faktycznie racja. hm... załóżmy że u mnie problem leży np po stronie wydechu - zwężka. podniesienie iglicy teoretycznie nic nie da? jaki nieporządany efekt uboczny uzyskam? będzie zalewać? czy jak?
i jeszcze jedna kwestia skoro poruszony temat wydechu - jeśli jest ograniczenie w wydechu to odkręcenie manetki do oporu powoduje zalanie cylindra ilością paliwa która nie spali sie w całości przez ograniczenie w odprowadzaniu spalin czy mam racje? pójdzie w wydech i może czasem strzelić czy to się zgadza?
sq9nrf napisał/a: |
służy do regulacji na wolnych obrotach. |
faktycznie racja. hm... załóżmy że u mnie problem leży np po stronie wydechu - zwężka. podniesienie iglicy teoretycznie nic nie da? jaki nieporządany efekt uboczny uzyskam? będzie zalewać? czy jak?
i jeszcze jedna kwestia skoro poruszony temat wydechu - jeśli jest ograniczenie w wydechu to odkręcenie manetki do oporu powoduje zalanie cylindra ilością paliwa która nie spali sie w całości przez ograniczenie w odprowadzaniu spalin czy mam racje? pójdzie w wydech i może czasem strzelić czy to się zgadza?
:
Walczę dalej, Honda wróciła do mechanika, objawy to jazda na "podwójnym gazie"... nigdy nie paliła na ssaniu, zawsze odpalalem ją z odkręconą manetką po czym spokojnie sobie chodziła, tą usterkę przeoczył mechanik przy poprzedniej wizycie. Po wyczyszczeniu gaźników pojawił się problem wolnych obrotów na rozgrzanym silniku. Padło podejrzenie o ciągłym ssaniu. Na razie wykluczone. Gaźnik jeszcze raz się czyści, jak nie pomoże to będą najprawdopodobniej wymieniane dysze. Generalnie chodzi o to że dostaje za dużo paliwa i go podlewa. Zobaczymy, bo teorii ma to wpływ na osiągi...
LWG
:
Podaj więcej szczegółów proszę
I jeszcze jedno ; zobacz/zobaczcie na mój post klik z tamtego roku może ktoś walczył
na koniec tamtego sezonu dałem do serwisu na czyszczenie gaźników , chyba jest trochę lepiej , dalej pali od dotyku jednak trzeba pokręcić manetką od czasu do czasu bo zgaśnie ale rzadziej niż to miało miejsce przed czyszczenim/ reg/ i synchro
saxo napisał/a: |
Po wyczyszczeniu gaźników pojawił się problem wolnych obrotów na rozgrzanym silniku |
Podaj więcej szczegółów proszę
I jeszcze jedno ; zobacz/zobaczcie na mój post klik z tamtego roku może ktoś walczył
na koniec tamtego sezonu dałem do serwisu na czyszczenie gaźników , chyba jest trochę lepiej , dalej pali od dotyku jednak trzeba pokręcić manetką od czasu do czasu bo zgaśnie ale rzadziej niż to miało miejsce przed czyszczenim/ reg/ i synchro
:
koniecznie dowiedz się i zapamiętaj jakie te dysze Ci zamontują
saxo napisał/a: |
będą najprawdopodobniej wymieniane dysze. |
koniecznie dowiedz się i zapamiętaj jakie te dysze Ci zamontują
:
Odpowiedz do tematu
odebrałem, gaźnik przeszedł ponownie czyszczenie, moczył się całą noc i wypluł jeszcze trochę syfu dysze pozostały stare 70/75, ustawiony jest na 2,5/2,5 bo tylko przy tej wartości synchro jest ok , za to w końcu odpala na ssaniu co wcześniej nie było możliwe, mechanior zwiększył jeszcze trochę wolne obroty bo stwierdził że za niskie jak na HS125. Efekty: lepiej się zbiera z miejsca, nie gaśnie na postoju, v-max bez zmian...
LWG