/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda przerywa podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-16, 16:08   

2 bieg ~50
3 bieg ~63
4 bieg ~75-80.. masakra
dziś ledwo 90 osiągałem bo troche wietrznie - wg GPS 85,7

założyłęm stary (oryginalny) filtr powietrza i śmiga tak samo albo i minimalnie gorzej niż na zamienniku z Dominatora.

jak kopci na czarno to jaka jest mieszanka? za bogata chyba? na biegu jałowym na maks obrotach czarny bąk no i widze że końcówka wydechu bardzo okopcona świeżo. ciągle zastanawia mnie czy ta membrana mi sie nie podwinęła :-/ jakie byłyby objawy podpowie ktoś?
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-16, 18:36   

Dziś w końcu udało mi się dokończyć napraw jakie miałem zaplanowane i z jazdy próbnej wynika że przerywanie ustało :-) . Wszystko wskazuje na to że powodem było uszkodzone sitko w baku. Zakupiłem nowe i dziś zamontowałem. Nie do końca potrafię wytłumaczyć z jakiego powodu występowało przerywanie przy pracy samej rurki ssącej z zabudowanym zewnętrznym filtrem ale wygląda na to że filtr odgrywa istotną rolę w układzie przepływowym paliwa nie tylko jako filtr. Tak jak opisywałem ostatnio założyłem również oryginalny filtr powietrza ( efekt bez sitka był lepszy ale jeszcze lekko przerywał). Dopiero po dzisiejszym zabiegu wszytko ustało.
Odrazu po założeniu sitka i po odpaleniu po odciągnięciu ssania zauważyłem poprawę moto wkręcał się na obroty jak dawniej. Wcześniej na samej rurce i filtrze org tak nie reagował. Dziś zrobiłem w ramach testu 15 km i wygląda na ok. Teraz nic tylko cieszyć się z jazdy :ride:
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-16, 20:37   

saxo napisał/a:
nie wytrzymałem rozebrałem, pokrywka gaźnika wygląda tak, nie wiem czy to normalne ale tulejka służy niby do prowadzenia sprężyny?


przyszedł mi jeszcze 1 pomysł do głowy. saxo czy może przy okazji że miałeś to rozebrane zerknąłeś na iglicę? a konkretnie na jej pierścień regulujący - przecież jeszcze tam może być ograniczenie. im bliżej końca iglicy znajduje się pierścień tym mniej paliwa iglica "puszcza".. dobrze mówię? żeby była jasność chodzi mi o TO patrzeć od 3:40

btw inni "ograniczeni" ( ;-) ) riderzy wiedzą jaki Vmax mają na poszczególnych biegach? podobnie jak u mnie czy inaczej?
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-16, 21:02   

no niby masz rację, tym pierścieniem "zapinką" można regulować ilość podawanego paliwa ale raczej ma się to do składu mieszanki paliwowo powietrznej (tak miałem w motorowerach i od tego zależał kolor świecy) mi się już nie chce grzebać, ponieważ nigdy za mojej kadencji gaźniki nie były czyszczone więc oddaję je na generalne czyszczenie ustawienie i regulację. Będę chciał żeby było przejrzane wszystko łącznie ze szczelnością membran podciśnień i poprawności założonych dysz itp + regulacja zaworów, czekam tylko na ori filtr (mam założony zamiennik) bo idzie pocztą. Po tym zabiegu jak nic się nie zmieni to stawiam jednak na moduł ale nie kupię w ciemno bo nikt mi nie da na sprawdzenie....
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-16, 21:29   

no to prośba żeby mechanik jak będzie sprawdzał wszystko u Ciebie to żeby zwrócił uwage na pozycje zapinki na iglicy. ja ewidentnie mam ograniczone max obroty i tu może tkwić sekret.

co do modułu ja zmieniłem tylko dlatego że trafił się na miejscu i jak pojechałem to gość pozwolił mi przejechać się na jego module i sprawdzić czy coś sie zmieniło. a poza tym co innego zmieniać z n5bf na n51f, a co innego z n51 na n51..

no i dylemat zapłacić żeby ktoś sprawdził ta iglice u mnie czy spróbować samemu w nadziei że dobrze poskładam :-/
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-16, 21:46   

samo złożenie jest proste, dasz radę, tylko trzeba wyniuchać na którym rowku powinna być zapinka, chyba że chcesz eksperymentować, najgorsze jest to że trzeba to robić chyba na 2 gaźnikach (?) a do tego z przodu jest wredny dostęp, ja będę chciał być obecny przy tym jak gaźnik będzie wyjęty to może coś oblukam
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-16, 22:41   

no właśnie dostęp tragiczny. 2 iglice i chyba obie muszą być tak samo ustawione. po zmianie zapinki chyba synchro i regulacja składu mieszanki konieczna. no i te sprężynki po co takie długie.. w innych maszynkach są krótsze i łatwiej je "złożyć". bez wyjecia gaźnika nawet nie bede próbował.

jakby udało Ci sie ustalić na którym rowku siedzi u Ciebie no to byłby świetny punkt odniesienia.

mam ochote pociągnąć temat do końca bo możliwości jest coraz mniej - wydech no i pomysł sprzed kilku godzin czyli iglica. nie wiem gdzie jeszcze może coś siedzieć. no i ewentualnie zamiana modułów o której pisałem kilka postów wyżej w celu ustalenia czy różnią sie mimo tego samego oznaczenia
_________________

 
 
Krzychu 
Krzychu


Motocykl: Yamaha Stratoliner XV1900
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2015
Posty: 270
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-18, 07:51   

Zamek1200 napisał/a:
btw inni "ograniczeni" ( ;-) ) riderzy wiedzą jaki Vmax mają na poszczególnych biegach? podobnie jak u mnie czy inaczej?


U mnie sprawa wygląda tak, jak na pseudo obrotomierzu, tzn jak się go dobrze pokręci to na 4 do tych 100-105 km/h dociągnie, ale na 5 stoi w miejscu albo zaczyna zwalniać... w zależności od pogody.

Filtr zmieniłem, wydech mam SilverTaila, zębatki ori, moduł n51f.

Zawiozę go jeszcze do czyszczenia i regulacji gaźników, może to coś pomoże.

Btw kiedyś udało mi się go rozbujać do ~115 km/h ale z lekkiej górki.
_________________
Jest: Yamaha Stratoliner XV1900
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
 
 
Wojtek 
elbląskie korzenie


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre
Wiek: 45
Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 2136
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-04-18, 11:04   

Chłopaki, Wy zamęczycie te Wasze maszyny! :twisted:
_________________
I will survive...

Jesienna Szabla
Moje ptaszory i inne stwory
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-18, 14:59   

w końcu kosiarka :twisted: kocha wysokie obroty :twisted:

ale żeby była jasność powtórze znów że tu nie chodzi o Vmax tylko o eliminacji ograniczenia obrotów ;) gdybym osiągał 100 na "czwórce" to bym nie ruszał. niech tylko saxo da znać na którym rowku ma iglice ;-) btw czyja to tak lata że wszyscy sie jarają? Iceman? ciekawe on jak ma iglice ustawiona
_________________

 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-21, 16:22   

saxo napisał/a:
może coś oblukam


i jak tam? przypominam sie ;-)

wybaczcie za post pod postem, tak wyszło :-)8
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-21, 18:27   

na regulację stawiam w poniedziałek, dziś wrzuciłem nowy filtr, pierwsze wrażenie lepiej sie wkręca. U mnie dzis mocno wieje ale pojechałem na 2 pasmówkę, pod bardzo lekką górkę pod wiatr 100 na prostej pod wiatr 110 z górki z wiatrem 120 ale to jeszcze nie to , na 3 zamykam obroty ale 4 ma z tym problem tak jakby coś blokowało albo sam nie wiem paliwa za mało dostawał... aha wszystkie te prędkości osiągnięte dzięki piłowaniu do końca obrotów na poszczególnych biegach i męczeniu 4 biegu :-( :omg:
_________________
LWG
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2016-04-21, 20:44   

Ja dziś z wiatrem i z górki 130 km/h licznikowe na napędzie seryjnym
_________________
 
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-21, 21:27   

saxo napisał/a:
4 ma z tym problem tak jakby coś blokowało albo sam nie wiem paliwa za mało dostawał...


może zapinka na iglicy jest na przed ostatniej pozycji ;-) tego Ci życze, a sobie zycze żeby u mnie była na pierwszej :mrgreen: liczyłem że w poniedziałek uzbrojony w wiedzę zabiore sie za moja :chytrusek: no ale ok, wstrzymam sie jeszcze troche :-P
_________________

 
 
Krzychu 
Krzychu


Motocykl: Yamaha Stratoliner XV1900
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2015
Posty: 270
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-04-22, 07:28   

Znachu, ale podjuszasz kolegów :-P sam z niecierpliwością czekam na jakieś informacje...
_________________
Jest: Yamaha Stratoliner XV1900
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM