2 bieg ~50
3 bieg ~63
4 bieg ~75-80.. masakra
dziś ledwo 90 osiągałem bo troche wietrznie - wg GPS 85,7
założyłęm stary (oryginalny) filtr powietrza i śmiga tak samo albo i minimalnie gorzej niż na zamienniku z Dominatora.
jak kopci na czarno to jaka jest mieszanka? za bogata chyba? na biegu jałowym na maks obrotach czarny bąk no i widze że końcówka wydechu bardzo okopcona świeżo. ciągle zastanawia mnie czy ta membrana mi sie nie podwinęła jakie byłyby objawy podpowie ktoś?
Odpowiedz do tematu
:
Dziś w końcu udało mi się dokończyć napraw jakie miałem zaplanowane i z jazdy próbnej wynika że przerywanie ustało . Wszystko wskazuje na to że powodem było uszkodzone sitko w baku. Zakupiłem nowe i dziś zamontowałem. Nie do końca potrafię wytłumaczyć z jakiego powodu występowało przerywanie przy pracy samej rurki ssącej z zabudowanym zewnętrznym filtrem ale wygląda na to że filtr odgrywa istotną rolę w układzie przepływowym paliwa nie tylko jako filtr. Tak jak opisywałem ostatnio założyłem również oryginalny filtr powietrza ( efekt bez sitka był lepszy ale jeszcze lekko przerywał). Dopiero po dzisiejszym zabiegu wszytko ustało.
Odrazu po założeniu sitka i po odpaleniu po odciągnięciu ssania zauważyłem poprawę moto wkręcał się na obroty jak dawniej. Wcześniej na samej rurce i filtrze org tak nie reagował. Dziś zrobiłem w ramach testu 15 km i wygląda na ok. Teraz nic tylko cieszyć się z jazdy
Odrazu po założeniu sitka i po odpaleniu po odciągnięciu ssania zauważyłem poprawę moto wkręcał się na obroty jak dawniej. Wcześniej na samej rurce i filtrze org tak nie reagował. Dziś zrobiłem w ramach testu 15 km i wygląda na ok. Teraz nic tylko cieszyć się z jazdy
:
przyszedł mi jeszcze 1 pomysł do głowy. saxo czy może przy okazji że miałeś to rozebrane zerknąłeś na iglicę? a konkretnie na jej pierścień regulujący - przecież jeszcze tam może być ograniczenie. im bliżej końca iglicy znajduje się pierścień tym mniej paliwa iglica "puszcza".. dobrze mówię? żeby była jasność chodzi mi o TO patrzeć od 3:40
btw inni "ograniczeni" ( ) riderzy wiedzą jaki Vmax mają na poszczególnych biegach? podobnie jak u mnie czy inaczej?
saxo napisał/a: |
nie wytrzymałem rozebrałem, pokrywka gaźnika wygląda tak, nie wiem czy to normalne ale tulejka służy niby do prowadzenia sprężyny? |
przyszedł mi jeszcze 1 pomysł do głowy. saxo czy może przy okazji że miałeś to rozebrane zerknąłeś na iglicę? a konkretnie na jej pierścień regulujący - przecież jeszcze tam może być ograniczenie. im bliżej końca iglicy znajduje się pierścień tym mniej paliwa iglica "puszcza".. dobrze mówię? żeby była jasność chodzi mi o TO patrzeć od 3:40
btw inni "ograniczeni" ( ) riderzy wiedzą jaki Vmax mają na poszczególnych biegach? podobnie jak u mnie czy inaczej?
:
no niby masz rację, tym pierścieniem "zapinką" można regulować ilość podawanego paliwa ale raczej ma się to do składu mieszanki paliwowo powietrznej (tak miałem w motorowerach i od tego zależał kolor świecy) mi się już nie chce grzebać, ponieważ nigdy za mojej kadencji gaźniki nie były czyszczone więc oddaję je na generalne czyszczenie ustawienie i regulację. Będę chciał żeby było przejrzane wszystko łącznie ze szczelnością membran podciśnień i poprawności założonych dysz itp + regulacja zaworów, czekam tylko na ori filtr (mam założony zamiennik) bo idzie pocztą. Po tym zabiegu jak nic się nie zmieni to stawiam jednak na moduł ale nie kupię w ciemno bo nikt mi nie da na sprawdzenie....
LWG
:
no to prośba żeby mechanik jak będzie sprawdzał wszystko u Ciebie to żeby zwrócił uwage na pozycje zapinki na iglicy. ja ewidentnie mam ograniczone max obroty i tu może tkwić sekret.
co do modułu ja zmieniłem tylko dlatego że trafił się na miejscu i jak pojechałem to gość pozwolił mi przejechać się na jego module i sprawdzić czy coś sie zmieniło. a poza tym co innego zmieniać z n5bf na n51f, a co innego z n51 na n51..
no i dylemat zapłacić żeby ktoś sprawdził ta iglice u mnie czy spróbować samemu w nadziei że dobrze poskładam
co do modułu ja zmieniłem tylko dlatego że trafił się na miejscu i jak pojechałem to gość pozwolił mi przejechać się na jego module i sprawdzić czy coś sie zmieniło. a poza tym co innego zmieniać z n5bf na n51f, a co innego z n51 na n51..
no i dylemat zapłacić żeby ktoś sprawdził ta iglice u mnie czy spróbować samemu w nadziei że dobrze poskładam
:
samo złożenie jest proste, dasz radę, tylko trzeba wyniuchać na którym rowku powinna być zapinka, chyba że chcesz eksperymentować, najgorsze jest to że trzeba to robić chyba na 2 gaźnikach (?) a do tego z przodu jest wredny dostęp, ja będę chciał być obecny przy tym jak gaźnik będzie wyjęty to może coś oblukam
LWG
:
no właśnie dostęp tragiczny. 2 iglice i chyba obie muszą być tak samo ustawione. po zmianie zapinki chyba synchro i regulacja składu mieszanki konieczna. no i te sprężynki po co takie długie.. w innych maszynkach są krótsze i łatwiej je "złożyć". bez wyjecia gaźnika nawet nie bede próbował.
jakby udało Ci sie ustalić na którym rowku siedzi u Ciebie no to byłby świetny punkt odniesienia.
mam ochote pociągnąć temat do końca bo możliwości jest coraz mniej - wydech no i pomysł sprzed kilku godzin czyli iglica. nie wiem gdzie jeszcze może coś siedzieć. no i ewentualnie zamiana modułów o której pisałem kilka postów wyżej w celu ustalenia czy różnią sie mimo tego samego oznaczenia
jakby udało Ci sie ustalić na którym rowku siedzi u Ciebie no to byłby świetny punkt odniesienia.
mam ochote pociągnąć temat do końca bo możliwości jest coraz mniej - wydech no i pomysł sprzed kilku godzin czyli iglica. nie wiem gdzie jeszcze może coś siedzieć. no i ewentualnie zamiana modułów o której pisałem kilka postów wyżej w celu ustalenia czy różnią sie mimo tego samego oznaczenia
:
U mnie sprawa wygląda tak, jak na pseudo obrotomierzu, tzn jak się go dobrze pokręci to na 4 do tych 100-105 km/h dociągnie, ale na 5 stoi w miejscu albo zaczyna zwalniać... w zależności od pogody.
Filtr zmieniłem, wydech mam SilverTaila, zębatki ori, moduł n51f.
Zawiozę go jeszcze do czyszczenia i regulacji gaźników, może to coś pomoże.
Btw kiedyś udało mi się go rozbujać do ~115 km/h ale z lekkiej górki.
Zamek1200 napisał/a: |
btw inni "ograniczeni" ( ) riderzy wiedzą jaki Vmax mają na poszczególnych biegach? podobnie jak u mnie czy inaczej? |
U mnie sprawa wygląda tak, jak na pseudo obrotomierzu, tzn jak się go dobrze pokręci to na 4 do tych 100-105 km/h dociągnie, ale na 5 stoi w miejscu albo zaczyna zwalniać... w zależności od pogody.
Filtr zmieniłem, wydech mam SilverTaila, zębatki ori, moduł n51f.
Zawiozę go jeszcze do czyszczenia i regulacji gaźników, może to coś pomoże.
Btw kiedyś udało mi się go rozbujać do ~115 km/h ale z lekkiej górki.
Jest: Yamaha Stratoliner XV1900
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
:
Chłopaki, Wy zamęczycie te Wasze maszyny!
:
w końcu kosiarka kocha wysokie obroty
ale żeby była jasność powtórze znów że tu nie chodzi o Vmax tylko o eliminacji ograniczenia obrotów ;) gdybym osiągał 100 na "czwórce" to bym nie ruszał. niech tylko saxo da znać na którym rowku ma iglice btw czyja to tak lata że wszyscy sie jarają? Iceman? ciekawe on jak ma iglice ustawiona
ale żeby była jasność powtórze znów że tu nie chodzi o Vmax tylko o eliminacji ograniczenia obrotów ;) gdybym osiągał 100 na "czwórce" to bym nie ruszał. niech tylko saxo da znać na którym rowku ma iglice btw czyja to tak lata że wszyscy sie jarają? Iceman? ciekawe on jak ma iglice ustawiona
:
i jak tam? przypominam sie
wybaczcie za post pod postem, tak wyszło
saxo napisał/a: |
może coś oblukam |
i jak tam? przypominam sie
wybaczcie za post pod postem, tak wyszło
:
na regulację stawiam w poniedziałek, dziś wrzuciłem nowy filtr, pierwsze wrażenie lepiej sie wkręca. U mnie dzis mocno wieje ale pojechałem na 2 pasmówkę, pod bardzo lekką górkę pod wiatr 100 na prostej pod wiatr 110 z górki z wiatrem 120 ale to jeszcze nie to , na 3 zamykam obroty ale 4 ma z tym problem tak jakby coś blokowało albo sam nie wiem paliwa za mało dostawał... aha wszystkie te prędkości osiągnięte dzięki piłowaniu do końca obrotów na poszczególnych biegach i męczeniu 4 biegu
LWG
:
Ja dziś z wiatrem i z górki 130 km/h licznikowe na napędzie seryjnym
:
może zapinka na iglicy jest na przed ostatniej pozycji tego Ci życze, a sobie zycze żeby u mnie była na pierwszej liczyłem że w poniedziałek uzbrojony w wiedzę zabiore sie za moja no ale ok, wstrzymam sie jeszcze troche
saxo napisał/a: |
4 ma z tym problem tak jakby coś blokowało albo sam nie wiem paliwa za mało dostawał... |
może zapinka na iglicy jest na przed ostatniej pozycji tego Ci życze, a sobie zycze żeby u mnie była na pierwszej liczyłem że w poniedziałek uzbrojony w wiedzę zabiore sie za moja no ale ok, wstrzymam sie jeszcze troche
:
Odpowiedz do tematu
Znachu, ale podjuszasz kolegów sam z niecierpliwością czekam na jakieś informacje...
Jest: Yamaha Stratoliner XV1900
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...
Był: Honda VTX 1300S, Honda Shadow VT750 C4, Honda Shadow VT125, Romet Chart 50...