Honda przerywa podczas przyspieszania |
Autor |
Wiadomość |
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-11, 08:28
|
|
|
sq9nrf napisał/a: | Nie wiem.co.rozumiesz przez pokrywy gaznikow. Do wlotow powietrza cały airbag pod bakiem. I tam też będziesz miał dostęp do pokryw z membraną i iglica |
Nie trzeba zdejmować airboxa pod bakiem. Żeby dostać się do pokrywy iglicy od tylnego cylka (okrągła czarna) trzeba tylko rozpiąć wężyki podciśnienia bo przeszkadzają, do tej od przedniego też da radę ale wygodniej będzie zdjąć "pojemnik' z filtrem powietrza (łączy się z airboxem na opaskę zaciskową) choć bez tego tez da radę
Zamek1200 moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość, btw pokrywka którą pokazałem jest ok taką samą wraz z iglicą znalazłem tu na filmie https://youtu.be/UM1_2EjIPRw?t=252 Ja muszę jeszcze udać się na regulację gaźników bo nigdy za mojej kadencji nie było to robione, może pomoże choć trochę.... |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-11, 12:05
|
|
|
saxo napisał/a: | moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość |
a masz pseudo obrotomierz? na 3 czy 4 biegu dobijasz do końca obrotami? |
_________________
|
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-11, 12:51
|
|
|
mam normalny obrotek, muszę sprawdzić ale wydaje mi się że na 3 zamykam a na 4 już nie ale sprawdzę |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-11, 21:13
|
|
|
jakbyś mógł podać Vmax na 2, 3 i 4 biegu to byłoby super. ja przy najbliższej okazji też u siebie sprawdze ale mam pseudo obrotomierz i "trójce" troche brakuje do full a "czwórce" to już w ogole lepiej nie mówić.. komentarz na temat "piątki" pomijam |
_________________
|
|
|
|
|
dest
Motocykl: vt125 06
Dołączył: 24 Cze 2015 Posty: 25 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-04-14, 15:03
|
|
|
2 bieg -65-70 i mocna odcinka
3 bieg 90 - przydławienie
4 na pewno ponad 110 ale jeszcze nie miałem wystarczajacej prostej zeby sprawdzic do jakiej predkosci sie rozpedzi i jaki bedzie efekt na koncu |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-14, 17:55
|
|
|
na 3 95km/h obroty 11500 bez odcinki po prostu koniec
na 4 nie osiągam tych obrotów co na 3 dociągam do 110 a 5 próbuje podtrzymać tą prędkość |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-15, 11:33
|
|
|
no i niespodziewajka.. nie mam pierścienia przy iglicy pokrywka jest taka sama jak u saxo. tzn sprawdziłem na drugim cylindrze - rozumiem że na pierwszym będzie tak samo? bo tam trudniejszy dostęp. no i tą cholerną sprężynke trudno umiejscowić gdy gaźnik nie jest wymontowany, jeszcze nie jeździłem mam nadzieje że dobrze złożyłem. więc zostaje dolot i wydech - króćce ssące podobno mechanik sprawdził i twierdzi że nie są zwężone. więc wydech? przyznaje że mój wygląda jak standard ale brzmi głośniej, coś napewno było dłubane. jakieś pomysły? ewentualnie jak ktoś blisko siebie mieszka to możecie spróbować podmienić moduły zapłonowe - tzn z moto smigającego 110+ na chwile przełożyć do moto śmigającego max 100 i wtedy sie okaże czy moduł n51f ma 2 wersje czy po prostu są dodatkowe blokady gdzieś. zapowiada się że faktycznie temat trzeba odpuścić i już |
_________________
|
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-15, 12:42
|
|
|
moduł N51F może mieć jednak blokadę do 103 w praktyce licznik ma tolerancję więc dociągnie do 110 https://www.google.pl/url...60803219474315, aha M51B "podobno" nie jest zblokowany, może ktoś potwierdzić??? |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-15, 18:30
|
|
|
jest taki? nie słyszałem. kiedyś przewinął mi sie n51z czy coś takiego. napewno z "z-etką" w numerze. ktoś jest w stanie dokladnie opisać zwężke w układzie wydechowym? to jest demontowalna wkładka czy stały element w układzie wydechowym? spotkał się ktoś z tym kiedyś? |
_________________
|
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-15, 19:45
|
|
|
a TU jeszcze inny |
_________________
|
|
|
|
|
lupo4801
krzych
Motocykl: Honda Shadow Honda Varadero BMW GS
Wiek: 54 Dołączył: 27 Wrz 2014 Posty: 118 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-04-15, 21:34
|
|
|
N51 niezależnie jaka literówka odblokowany, końcówki np. B to nic innego jak rocznik, model. 58 zablokowany. |
_________________ LwG |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-15, 21:43
|
|
|
skoro tak to ja ma się to do odblokowanego N51Fto |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-15, 21:47
|
|
|
jakie będą konsekwencje jeśli np podwinęła mi się membrana i nie przylega tak dokładnie jak powinna?
btw ktoś ostatnio pisał o temp cylindrów i chyba że w drugim była niższa temp? dziś zauważyłem że u mnie pierwszy jest chłodniejszy od drugiego - stwierdzone organoleptycznie - dotykowo |
_________________
|
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-04-15, 22:10
|
|
|
pomiary temperatur jakie wykonywałem dotyczyły wolnych obrotów. Jak wykonałem pomiar po dłuższej jeździe oba miały tak samą temperaturę. |
|
|
|
|
|