/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Honda przerywa podczas przyspieszania
Autor Wiadomość
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-11, 08:28   

sq9nrf napisał/a:
Nie wiem.co.rozumiesz przez pokrywy gaznikow. Do wlotow powietrza cały airbag pod bakiem. I tam też będziesz miał dostęp do pokryw z membraną i iglica


Nie trzeba zdejmować airboxa pod bakiem. Żeby dostać się do pokrywy iglicy od tylnego cylka (okrągła czarna) trzeba tylko rozpiąć wężyki podciśnienia bo przeszkadzają, do tej od przedniego też da radę ale wygodniej będzie zdjąć "pojemnik' z filtrem powietrza (łączy się z airboxem na opaskę zaciskową) choć bez tego tez da radę

Zamek1200 moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość, btw pokrywka którą pokazałem jest ok taką samą wraz z iglicą znalazłem tu na filmie https://youtu.be/UM1_2EjIPRw?t=252 Ja muszę jeszcze udać się na regulację gaźników bo nigdy za mojej kadencji nie było to robione, może pomoże choć trochę....
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-11, 12:05   

saxo napisał/a:
moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość


a masz pseudo obrotomierz? na 3 czy 4 biegu dobijasz do końca obrotami?
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-11, 12:51   

mam normalny obrotek, muszę sprawdzić ale wydaje mi się że na 3 zamykam a na 4 już nie ale sprawdzę
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-11, 21:13   

jakbyś mógł podać Vmax na 2, 3 i 4 biegu to byłoby super. ja przy najbliższej okazji też u siebie sprawdze ale mam pseudo obrotomierz i "trójce" troche brakuje do full a "czwórce" to już w ogole lepiej nie mówić.. komentarz na temat "piątki" pomijam :-P
_________________

 
 
dest 

Motocykl: vt125 06
Dołączył: 24 Cze 2015
Posty: 25
Skąd: wawa
Wysłany: 2016-04-14, 15:03   

2 bieg -65-70 i mocna odcinka
3 bieg 90 - przydławienie
4 na pewno ponad 110 ale jeszcze nie miałem wystarczajacej prostej zeby sprawdzic do jakiej predkosci sie rozpedzi i jaki bedzie efekt na koncu
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-14, 17:55   

na 3 95km/h obroty 11500 bez odcinki po prostu koniec
na 4 nie osiągam tych obrotów co na 3 dociągam do 110 a 5 próbuje podtrzymać tą prędkość
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-15, 11:33   

no i niespodziewajka.. nie mam pierścienia przy iglicy :-/ pokrywka jest taka sama jak u saxo. tzn sprawdziłem na drugim cylindrze - rozumiem że na pierwszym będzie tak samo? bo tam trudniejszy dostęp. no i tą cholerną sprężynke trudno umiejscowić gdy gaźnik nie jest wymontowany, jeszcze nie jeździłem mam nadzieje że dobrze złożyłem. więc zostaje dolot i wydech - króćce ssące podobno mechanik sprawdził i twierdzi że nie są zwężone. więc wydech? przyznaje że mój wygląda jak standard ale brzmi głośniej, coś napewno było dłubane. jakieś pomysły? ewentualnie jak ktoś blisko siebie mieszka to możecie spróbować podmienić moduły zapłonowe - tzn z moto smigającego 110+ na chwile przełożyć do moto śmigającego max 100 i wtedy sie okaże czy moduł n51f ma 2 wersje czy po prostu są dodatkowe blokady gdzieś. zapowiada się że faktycznie temat trzeba odpuścić i już ;-)
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-15, 12:42   

moduł N51F może mieć jednak blokadę do 103 w praktyce licznik ma tolerancję więc dociągnie do 110 https://www.google.pl/url...60803219474315, aha M51B "podobno" nie jest zblokowany, może ktoś potwierdzić???
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-15, 18:30   

jest taki? nie słyszałem. kiedyś przewinął mi sie n51z czy coś takiego. napewno z "z-etką" w numerze. ktoś jest w stanie dokladnie opisać zwężke w układzie wydechowym? to jest demontowalna wkładka czy stały element w układzie wydechowym? spotkał się ktoś z tym kiedyś?
_________________

 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-15, 18:32   

jest był w viaderkach gaźnikowych na allegroszu są http://allegro.pl/honda-v...5826535751.html
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-15, 19:45   

a TU jeszcze inny
_________________

 
 
lupo4801 
krzych

Motocykl: Honda Shadow Honda Varadero BMW GS
Wiek: 54
Dołączył: 27 Wrz 2014
Posty: 118
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2016-04-15, 21:34   

N51 niezależnie jaka literówka odblokowany, końcówki np. B to nic innego jak rocznik, model. 58 zablokowany.
_________________
LwG
 
 
saxo 
Paweł


Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 353
Skąd: Kazimierzówka/Lublin
Wysłany: 2016-04-15, 21:43   

skoro tak to ja ma się to do odblokowanego N51Fto
_________________
LWG
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2016-04-15, 21:47   

jakie będą konsekwencje jeśli np podwinęła mi się membrana i nie przylega tak dokładnie jak powinna? :-D

btw ktoś ostatnio pisał o temp cylindrów i chyba że w drugim była niższa temp? dziś zauważyłem że u mnie pierwszy jest chłodniejszy od drugiego - stwierdzone organoleptycznie - dotykowo
_________________

 
 
sq9nrf 
Paweł


Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 226
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-04-15, 22:10   

pomiary temperatur jakie wykonywałem dotyczyły wolnych obrotów. Jak wykonałem pomiar po dłuższej jeździe oba miały tak samą temperaturę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM