Honda przerywa podczas przyspieszania
Odpowiedz do tematu

:
sq9nrf napisał/a:
Nie wiem.co.rozumiesz przez pokrywy gaznikow. Do wlotow powietrza cały airbag pod bakiem. I tam też będziesz miał dostęp do pokryw z membraną i iglica


Nie trzeba zdejmować airboxa pod bakiem. Żeby dostać się do pokrywy iglicy od tylnego cylka (okrągła czarna) trzeba tylko rozpiąć wężyki podciśnienia bo przeszkadzają, do tej od przedniego też da radę ale wygodniej będzie zdjąć "pojemnik' z filtrem powietrza (łączy się z airboxem na opaskę zaciskową) choć bez tego tez da radę

Zamek1200 moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość, btw pokrywka którą pokazałem jest ok taką samą wraz z iglicą znalazłem tu na filmie https://youtu.be/UM1_2EjIPRw?t=252 Ja muszę jeszcze udać się na regulację gaźników bo nigdy za mojej kadencji nie było to robione, może pomoże choć trochę....

LWG
:
saxo napisał/a:
moja max 110 ale nie ma szans żeby utrzymała ta prędkość


a masz pseudo obrotomierz? na 3 czy 4 biegu dobijasz do końca obrotami?

:
mam normalny obrotek, muszę sprawdzić ale wydaje mi się że na 3 zamykam a na 4 już nie ale sprawdzę

LWG
:
jakbyś mógł podać Vmax na 2, 3 i 4 biegu to byłoby super. ja przy najbliższej okazji też u siebie sprawdze ale mam pseudo obrotomierz i "trójce" troche brakuje do full a "czwórce" to już w ogole lepiej nie mówić.. komentarz na temat "piątki" pomijam :-P

:
2 bieg -65-70 i mocna odcinka
3 bieg 90 - przydławienie
4 na pewno ponad 110 ale jeszcze nie miałem wystarczajacej prostej zeby sprawdzic do jakiej predkosci sie rozpedzi i jaki bedzie efekt na koncu

:
na 3 95km/h obroty 11500 bez odcinki po prostu koniec
na 4 nie osiągam tych obrotów co na 3 dociągam do 110 a 5 próbuje podtrzymać tą prędkość

LWG
:
no i niespodziewajka.. nie mam pierścienia przy iglicy :-/ pokrywka jest taka sama jak u saxo. tzn sprawdziłem na drugim cylindrze - rozumiem że na pierwszym będzie tak samo? bo tam trudniejszy dostęp. no i tą cholerną sprężynke trudno umiejscowić gdy gaźnik nie jest wymontowany, jeszcze nie jeździłem mam nadzieje że dobrze złożyłem. więc zostaje dolot i wydech - króćce ssące podobno mechanik sprawdził i twierdzi że nie są zwężone. więc wydech? przyznaje że mój wygląda jak standard ale brzmi głośniej, coś napewno było dłubane. jakieś pomysły? ewentualnie jak ktoś blisko siebie mieszka to możecie spróbować podmienić moduły zapłonowe - tzn z moto smigającego 110+ na chwile przełożyć do moto śmigającego max 100 i wtedy sie okaże czy moduł n51f ma 2 wersje czy po prostu są dodatkowe blokady gdzieś. zapowiada się że faktycznie temat trzeba odpuścić i już ;-)

:
moduł N51F może mieć jednak blokadę do 103 w praktyce licznik ma tolerancję więc dociągnie do 110 https://www.google.pl/url...60803219474315, aha M51B "podobno" nie jest zblokowany, może ktoś potwierdzić???

LWG
:
jest taki? nie słyszałem. kiedyś przewinął mi sie n51z czy coś takiego. napewno z "z-etką" w numerze. ktoś jest w stanie dokladnie opisać zwężke w układzie wydechowym? to jest demontowalna wkładka czy stały element w układzie wydechowym? spotkał się ktoś z tym kiedyś?

:
jest był w viaderkach gaźnikowych na allegroszu są http://allegro.pl/honda-v...5826535751.html

LWG
:
a TU jeszcze inny

:
N51 niezależnie jaka literówka odblokowany, końcówki np. B to nic innego jak rocznik, model. 58 zablokowany.

LwG
:
skoro tak to ja ma się to do odblokowanego N51Fto

LWG
:
jakie będą konsekwencje jeśli np podwinęła mi się membrana i nie przylega tak dokładnie jak powinna? :-D

btw ktoś ostatnio pisał o temp cylindrów i chyba że w drugim była niższa temp? dziś zauważyłem że u mnie pierwszy jest chłodniejszy od drugiego - stwierdzone organoleptycznie - dotykowo

:
pomiary temperatur jakie wykonywałem dotyczyły wolnych obrotów. Jak wykonałem pomiar po dłuższej jeździe oba miały tak samą temperaturę.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group