Honda przerywa podczas przyspieszania |
Autor |
Wiadomość |
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-04-09, 16:24
|
|
|
Zamek1200 napisał/a: |
na chłopski rozum żeby zniwelować ten efekt należałoby doprowadzić więcej powietrza do silnika na niższych obrotach - ale znaleźć ten złoty środek blisko mieszanki stechiometrycznej - powodzenia |
ale wtedy byłby raczej problem zbyt małej objętości samego cylindra :) |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-09, 22:51
|
|
|
Dysze można próbować zmieniać według mnie jedynie w jedną stronę - z 70/75 na 78/78, czyli tak jak to zrobił producent. Wiele poza tym nie zmienił, więc może warto? Na inne/większe już raczej nie, ale ten jeden ruch za producentem można próbować wykonać ;) |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-04-09, 22:56
|
|
|
MARQ napisał/a: | Dysze można próbować zmieniać według mnie jedynie w jedną stronę - z 70/75 na 78/78, |
Czy ktoś już robił taki zabieg ? Jeśli ktoś się podejmie niech opisze co i jak .
Zabieg raczej nie będzie drogi. Gzie i za ile szukać dysz 78/78
p.s może uda mi się kiedyś przejechać młodszą która ma większe dysze |
_________________
|
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-09, 23:05
|
|
|
promo napisał/a: | ale wtedy byłby raczej problem zbyt małej objętości samego cylindra :) |
nie wiemy czy owa objętość w standardzie jest wykorzystywana w 100%
w nowszych modelach masz większe dysze przy tej samej objętości cylindra - może np króćce ssące mają nieco większą średnicę wewnętrzną? możemy sobie pogdybać. a jakby malutką turbosprężareczkę taką mini mini dołożyć?
Znachu napisał/a: | Gzie i za ile szukać dysz 78/78 |
serwis motocykli Honda w stolicy, dzwoniłem w zeszłe lato. do wyboru do koloru 75 78 80 82 85 95.. jakie tylko chcesz. koszt kilkadziesiąt pln-ów za sztuke do sprowadzenia.
ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć |
_________________
|
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-04-09, 23:13
|
|
|
Zamek1200 napisał/a: | ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć |
o jakie pierścienie chodzi ?
Na koniec sezonu dałem moto do serwisu ( ponoć najlepszego w okolicy ) było czyszczenie gaźników ( czyli chyba je rozbierał ) kolo nic nie mówił o żadnych pierścieniach |
_________________
|
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-09, 23:20
|
|
|
Te większe dysze to od varadero, inny zestaw zębatek na pewno... Inne opony, Nie wiem czy więcej zmian...
Potem tam był wtrysk to już rozumiem, że bez dysz? ;) |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-09, 23:42
|
|
|
Znachu napisał/a: | o jakie pierścienie chodzi ? |
bo mechaniki sami mogą nie wiedzieć. przecież do neidawna 125 to był biały kruk na polskich drogach a pewnie jeszcze bielszy w warsztatach:P wieksze maszynki nie są ograniczane więc nie ma problemu. myśle że niejeden mechanik widząc coś takiego mógł uznać że skoro jest to czemuś służy. na tym FILMIKU masz wszystko. konkretnie od 10:50 ale nei zaszkodzi obejrzeć całość
MARQ napisał/a: | Potem tam był wtrysk to już rozumiem, że bez dysz? ;) |
no chyba raczej |
_________________
|
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-10, 10:28
|
|
|
Znachu napisał/a: | Gzie i za ile szukać dysz 78/78 |
[/quote] serwis motocykli Honda w stolicy, dzwoniłem w zeszłe lato. do wyboru do koloru 75 78 80 82 85 95.. jakie tylko chcesz. koszt kilkadziesiąt pln-ów za sztuke do sprowadzenia.
ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć [/quote]
znalezione na forum varadero:
a więc tak wczoraj rozkręciłem swoje varadero i okazało się że blokada jest mechaniczna, czyli był zmniejszony dolot powietrza na przepustnicy, wyglądało to tak że przepustnica z blokada ( czyli 1 cm długości kawałek plastiku znajdujący się pod membraną) otwierała się tylko do połowy, po zdjęciu już do końca. Efektem jest nie wielki jednak zauważalny przyrost mocy, przyśpieszenie i v-max 105km/h (120km/h jest realne )
pytanie: przepustnica jest jedna na dwa gaźniki?? |
_________________ LWG |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-10, 11:05
|
|
|
Dzięki za link do filmiku. Dobrze, że było coś czasem widać bo mówić to mógłby ten fachman po niemiecku albo nie wiem, szwedzku... Lepiej bym tę produkcję przyjął
No to panowie z blokadą do 80. Zerknijcie pod wieczka co u was tam siedzi?
Choć wydaje mi się że tak:
Wszędzie chyba przewija się w niemieckich papierach vt125 tylko blokowanie modułem przy zadanej kombinacji zębatek.
Zakładam, że to jest blokada japońska fabryczna a zatem udziwnień być niby nie powinno...
Ale jeśli jakiś Niemiec ściągnął sobie piękną sztukę z innego "zachodu" niż jego rodzimy rynek,
A następnie chciał ją zablokować, żeby dać pojeździć dorastającym dzieciom,
To jest szansa, że jakiś miejscowy warsztat mógł zrobić cokolwiek... Jak znali rozwiązanie CBR to może i tak zrobili... Chyba, że są konkretne wytyczne dla każdego modelu, jak go blokować..
Jak ktoś ma zablokowaną, to jak mówi stare przysłowie: szukajcie a(ż) znajdziecie |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-04-10, 13:25
|
|
|
Kusi mnie aby wrzucić dysze 78/78 bo zrocznika wynika ze mam mniejsze . Kolega stwierdził w którymś poscie ze moja ze Szwajcarii ma inny gaźnik . Podobno jest to związane z normami emisji spalin może ma jeszcze inne dysze |
_________________
|
|
|
|
|
robdk
Motocykl: Kawasaki EN500 Vulcan
Wiek: 54 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 173 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:40
|
|
|
saxo, mnię to wychodzi jednak na blokadę. Zawsze można sprawdzić po wyjęciu gaźnika czy przepustnica podnosi się do samego końca czy się blokuje. Czasem blokadę w różnych motocyklach stosuje się poprzez wywiercony otwór w cylindrze przepustnicy. Tutaj mój filmik z mojej maszyny z taką blokadą https://www.youtube.com/watch?v=EkhGeJJ3Xk0. Oczywiście to tylko pogląd, ale chodzi by się przepustnica cała chowała. |
_________________ POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-04-10, 14:58
|
|
|
słuchajcie to nie jest blokada, blokada by była jakby na tej tulejce była szersza, iglica swobodnie się podnosi do samej góry....bo ta tulejka to tylko prowadzenie |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2016-04-10, 23:47
|
|
|
saxo Twoja ile leci? dużo odkręcania żeby dostac się do pokrywy gaźnika? wystarczy sam bak zdjąć czy coś pod nim jeszcze będzie utrudniać? |
_________________
|
|
|
|
|
sq9nrf
Paweł
Motocykl: Honda Shadow VT 125 C29 2000
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 226 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-04-11, 06:07
|
|
|
Nie wiem.co.rozumiesz przez pokrywy gaznikow. Do wlotow powietrza cały airbag pod bakiem. I tam też będziesz miał dostęp do pokryw z membraną i iglica |
|
|
|
|
|