Dzięki za link do filmiku. Dobrze, że było coś czasem widać bo mówić to mógłby ten fachman po niemiecku albo nie wiem, szwedzku... Lepiej bym tę produkcję przyjął
No to panowie z blokadą do 80. Zerknijcie pod wieczka co u was tam siedzi?
Choć wydaje mi się że tak:
Wszędzie chyba przewija się w niemieckich papierach vt125 tylko blokowanie modułem przy zadanej kombinacji zębatek.
Zakładam, że to jest blokada japońska fabryczna a zatem udziwnień być niby nie powinno...
Ale jeśli jakiś Niemiec ściągnął sobie piękną sztukę z innego "zachodu" niż jego rodzimy rynek,
A następnie chciał ją zablokować, żeby dać pojeździć dorastającym dzieciom,
To jest szansa, że jakiś miejscowy warsztat mógł zrobić cokolwiek... Jak znali rozwiązanie CBR to może i tak zrobili... Chyba, że są konkretne wytyczne dla każdego modelu, jak go blokować..
Jak ktoś ma zablokowaną, to jak mówi stare przysłowie: szukajcie a(ż) znajdziecie