Honda przerywa podczas przyspieszania
Odpowiedz do tematu

:
Zamek1200 napisał/a:



na chłopski rozum żeby zniwelować ten efekt należałoby doprowadzić więcej powietrza do silnika na niższych obrotach - ale znaleźć ten złoty środek blisko mieszanki stechiometrycznej - powodzenia :-P


ale wtedy byłby raczej problem zbyt małej objętości samego cylindra :)

:
Dysze można próbować zmieniać według mnie jedynie w jedną stronę - z 70/75 na 78/78, czyli tak jak to zrobił producent. Wiele poza tym nie zmienił, więc może warto? Na inne/większe już raczej nie, ale ten jeden ruch za producentem można próbować wykonać ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
MARQ napisał/a:
Dysze można próbować zmieniać według mnie jedynie w jedną stronę - z 70/75 na 78/78,



Czy ktoś już robił taki zabieg ? Jeśli ktoś się podejmie niech opisze co i jak .


Zabieg raczej nie będzie drogi. Gzie i za ile szukać dysz 78/78

p.s może uda mi się kiedyś przejechać młodszą która ma większe dysze

:
promo napisał/a:
ale wtedy byłby raczej problem zbyt małej objętości samego cylindra :)


nie wiemy czy owa objętość w standardzie jest wykorzystywana w 100% ;-)

w nowszych modelach masz większe dysze przy tej samej objętości cylindra - może np króćce ssące mają nieco większą średnicę wewnętrzną? możemy sobie pogdybać. a jakby malutką turbosprężareczkę taką mini mini dołożyć? :mrgreen:

Znachu napisał/a:
Gzie i za ile szukać dysz 78/78


serwis motocykli Honda w stolicy, dzwoniłem w zeszłe lato. do wyboru do koloru 75 78 80 82 85 95.. jakie tylko chcesz. koszt kilkadziesiąt pln-ów za sztuke do sprowadzenia.

ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć :-/

:
Zamek1200 napisał/a:
ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć



o jakie pierścienie chodzi ?

Na koniec sezonu dałem moto do serwisu ( ponoć najlepszego w okolicy ) było czyszczenie gaźników ( czyli chyba je rozbierał ) kolo nic nie mówił o żadnych pierścieniach

:
Te większe dysze to od varadero, inny zestaw zębatek na pewno... Inne opony, Nie wiem czy więcej zmian...
Potem tam był wtrysk to już rozumiem, że bez dysz? ;)

kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
:
Znachu napisał/a:
o jakie pierścienie chodzi ?


bo mechaniki sami mogą nie wiedzieć. przecież do neidawna 125 to był biały kruk na polskich drogach a pewnie jeszcze bielszy w warsztatach:P wieksze maszynki nie są ograniczane więc nie ma problemu. myśle że niejeden mechanik widząc coś takiego mógł uznać że skoro jest to czemuś służy. na tym FILMIKU masz wszystko. konkretnie od 10:50 ale nei zaszkodzi obejrzeć całość ;-)


MARQ napisał/a:
Potem tam był wtrysk to już rozumiem, że bez dysz? ;)


no chyba raczej :koso:

:
Znachu napisał/a:
Gzie i za ile szukać dysz 78/78


[/quote] serwis motocykli Honda w stolicy, dzwoniłem w zeszłe lato. do wyboru do koloru 75 78 80 82 85 95.. jakie tylko chcesz. koszt kilkadziesiąt pln-ów za sztuke do sprowadzenia.

ja to Wam mówie od zeszłego sezonu że połowa z nas ma pierścienie w gaźnikach. nie moge sie zebrać żeby do mojego zajrzeć :-/ [/quote]

znalezione na forum varadero:

a więc tak wczoraj rozkręciłem swoje varadero i okazało się że blokada jest mechaniczna, czyli był zmniejszony dolot powietrza na przepustnicy, wyglądało to tak że przepustnica z blokada ( czyli 1 cm długości kawałek plastiku znajdujący się pod membraną) otwierała się tylko do połowy, po zdjęciu już do końca. Efektem jest nie wielki jednak zauważalny przyrost mocy, przyśpieszenie i v-max 105km/h (120km/h jest realne )

pytanie: przepustnica jest jedna na dwa gaźniki??

LWG
:
Dzięki za link do filmiku. Dobrze, że było coś czasem widać bo mówić to mógłby ten fachman po niemiecku albo nie wiem, szwedzku... Lepiej bym tę produkcję przyjął :twisted:

No to panowie z blokadą do 80. Zerknijcie pod wieczka co u was tam siedzi?
Choć wydaje mi się że tak:
Wszędzie chyba przewija się w niemieckich papierach vt125 tylko blokowanie modułem przy zadanej kombinacji zębatek.
Zakładam, że to jest blokada japońska fabryczna a zatem udziwnień być niby nie powinno...

Ale jeśli jakiś Niemiec ściągnął sobie piękną sztukę z innego "zachodu" niż jego rodzimy rynek,
A następnie chciał ją zablokować, żeby dać pojeździć dorastającym dzieciom,
To jest szansa, że jakiś miejscowy warsztat mógł zrobić cokolwiek... Jak znali rozwiązanie CBR to może i tak zrobili... Chyba, że są konkretne wytyczne dla każdego modelu, jak go blokować..

Jak ktoś ma zablokowaną, to jak mówi stare przysłowie: szukajcie a(ż) znajdziecie

:
nie wytrzymałem rozebrałem, pokrywka gaźnika wygląda tak, nie wiem czy to normalne ale tulejka służy niby do prowadzenia sprężyny? może ktoś wie jak powinna wyglądać? https://drive.google.com/open?id=0B5JpmU3EGelUNndGNldYYzg2cEU

LWG
:
Kusi mnie aby wrzucić dysze 78/78 bo zrocznika wynika ze mam mniejsze . Kolega stwierdził w którymś poscie ze moja ze Szwajcarii ma inny gaźnik . Podobno jest to związane z normami emisji spalin może ma jeszcze inne dysze

:
saxo, mnię to wychodzi jednak na blokadę. Zawsze można sprawdzić po wyjęciu gaźnika czy przepustnica podnosi się do samego końca czy się blokuje. Czasem blokadę w różnych motocyklach stosuje się poprzez wywiercony otwór w cylindrze przepustnicy. Tutaj mój filmik z mojej maszyny z taką blokadą https://www.youtube.com/watch?v=EkhGeJJ3Xk0. Oczywiście to tylko pogląd, ale chodzi by się przepustnica cała chowała.

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
:
słuchajcie to nie jest blokada, blokada by była jakby na tej tulejce była szersza, iglica swobodnie się podnosi do samej góry....bo ta tulejka to tylko prowadzenie

LWG
:
saxo Twoja ile leci? dużo odkręcania żeby dostac się do pokrywy gaźnika? wystarczy sam bak zdjąć czy coś pod nim jeszcze będzie utrudniać?

:
Nie wiem.co.rozumiesz przez pokrywy gaznikow. Do wlotow powietrza cały airbag pod bakiem. I tam też będziesz miał dostęp do pokryw z membraną i iglica

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group