Przeróbka modelu 85-86 |
Autor |
Wiadomość |
mierzej [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-16, 21:59 Przeróbka modelu 85-86
|
|
|
Nie wiem jak wam, ale mi, to sie średnio podoba....
PROJEKT |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-01-16, 22:20
|
|
|
Rzecz gustu. Jednemu podoba się Zośka, drugiemu Maryśka. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Brat Grzegorz [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-17, 13:45
|
|
|
Mierzej ... ale średnio , -to nie znaczy że tak chcesz? |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-01-18, 19:35
|
|
|
Todek napisał/a: | Rzecz gustu. Jednemu podoba się Zośka, drugiemu Maryśka. |
Masz racje , ale jako 3-ci motor ....może bym się skusił.... |
|
|
|
|
Miki01
Miki01
Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-01-28, 23:58
|
|
|
Dzięki kolego MIerzej, ja właśnie jestem w trakcie przebudowy swojego Shadowa więc kilka rozwiązań można podpatrzyć.... Co do tzw customizingu to naprawdę strasznie ciężko oceniać "dzieła"... Od dłuższego czasu interesuję się różnymi przeróbkami i to co można zobaczyć uuuhhhh czad.. albo żal... ale na pewno ciężko nawet "dziwne" dzieła krytykować biorąc pod uwagę nakład ciężkiej pracy...
Pzdr |
|
|
|
|
zwierzak [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-08, 13:13
|
|
|
Witam, zarejestrowałem się tu niedawno:) Jako posiadacz vt600 co prawda. A tu chciałem dodać w temacie, jako autor tejże "przeróbki", że fatalnym błędem jest brak poprawnych zdjęć ukazujących sylwetkę motocykla. Na żywo prezentuje się o niebo lepiej niż na fotach:) Robione były z szerokiego kąta niestety. |
|
|
|
|
lelumboss
<lelum>
Motocykl: nie mam bo jestem biedakiem materialnym
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 1014 Skąd: StrzelceOp-Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-08, 15:05
|
|
|
ja bym tam widział siodełko na sprężynkach ( moze byłoby bardziej rasowo), ale projekt mi sie podoba .Powodzenia w realizacji:mrgreen: |
_________________ Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ??? |
|
|
|
|
zwierzak [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-08, 15:36
|
|
|
No tak, dzięki:) Realizacja nastąpiła już jakiś czas temu. Sprzęt jeździ od zeszłego sezonu. |
|
|
|
|
lelumboss
<lelum>
Motocykl: nie mam bo jestem biedakiem materialnym
Dołączył: 12 Sty 2008 Posty: 1014 Skąd: StrzelceOp-Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-08, 15:43
|
|
|
zwierzak napisał/a: | No tak, dzięki:) Realizacja nastąpiła już jakiś czas temu. Sprzęt jeździ od zeszłego sezonu. |
no tak zapłon spóźniony ale wrzuć foty jak wygląda efekt końcowy |
_________________ Dlaczego niektórzy mają tak wyj.....e ??? |
|
|
|
|
zwierzak [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-08, 15:50
|
|
|
No cóż, żeby nie wyglądało na jakąś kryptoreklamę;) Zdjęcia są na www.husar-cycles.pl w dziale MOTOCYKLE |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-03-08, 16:06
|
|
|
No, no, całkiem, całkiem. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Miki01
Miki01
Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-11, 01:36
|
|
|
Witam,
zanim znalazłem ten wątek, widziałem film z tym Shadowem wcześniej na Youtube, robi wrażenie i pełen szacunek dla wykonawców... Nie będę ukrywał, że jest to mój ulubiony model VT ( już II taki w mojej stajni). Niestety jest to też model dość trudny do modyfikacji (jestem w trakcie i jeśli jest inaczej to mnie poprawcie ) Podnóżki, tłumiki, filtr powietrza, szerokość kół itd, aczkolwiek jest to na pewno wierny, bezobsługowy, bezawaryjny i potwornie mocny toważysz podróży... Co do własności wizualnych to już rzecz indywidualna...
Pozdrawiam projektanta i wykonawców tego egzemplarza i cieszę się, że są robione przeróbki rónież tego modelu.... Oczywiście aby nie narazić się "ortodoksyjnym" miłośnikom oryginałów, w oryginale ten model również jest dla mnie bardzo piękny i atrakcyjny co nie przeszkadza "lekko" nadać indywidualności motocyklowi, bo Ci co się decydują na jazdę na chopperach to przecież indywidualiści czyż nie? |
|
|
|
|
zwierzak [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-16, 00:07
|
|
|
No dzięki dzięki:) Wg mnie właśnie ta wersja idealnie nadaje się jako materiał na fajny motocykl. I nie ma co przesadzać z wsadzaniem piłki zamiast tylnego koła jak to czynią niektórzy. Fakt, że wąski ten laczek oryginalnie ale do normalnego czopa jest w sam raz. A całe moto szczęśliwie ma fatalnie wysunięty silnik hen pod przednie koło. I aż się prosi aby wysunąć główkę dalej aby piec leżał mniej więcej po środku:) Ta operacja + skrócenie tylnych amorów powoduje ostre obniżenie sylwetki. Wreszcie można normalnie usiąść, noga na ziemi - kolano pod kątem prostym. Nic dodać nic ująć. Jako materiał na przeróbkę na klasycznego czopa - polecam. Ale nie namawiam rzecz jasna:) |
|
|
|
|
Miki01
Miki01
Motocykl: VT 1100C 86, HD Electra FLHT 06
Wiek: 46 Dołączył: 13 Maj 2008 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2009-03-16, 13:34
|
|
|
Witaj Kolego Zwierzak,
dzięki za słowa uznania dla tego modelu Dość żadki i niedoceniany Myślę, że po mojej przebudowie podeślę Tobie zdjęcia do oceny . H Ja osobiście bałem się ruszyć ramę aby nie pogorszyć własności trakcyjnych, choć chodziło mi po głowie obniżenie przodu i tyłu, ale z obawy o podnóżki dałem sobie spokój. Jestem właśnie po wymianie opon na nówki i pozostałem przy oryginalnych rozmiarach (jak zresztą we wszystkich poprzednich moto). Ma to przecież wpływ na prowadzenie, zużycie paliwa i wskazania licznika
Pozdro |
|
|
|
|
zwierzak [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-03-18, 21:45
|
|
|
Czołem Miki!
No fakt, że ruszanie ramy zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem. Ale trzeba przyjąć za świętą zasadę, że niski środek ciężkości to dobry środek:) Szedoł po operacji sam jedzie... Ludzie czasem pytają, jak skręcać np. z kozą wysoką. Ręce wyciągnięte i jak tu jeszcze narzucić, żeby skręcić. Taki niski sprzęt z wysoką kierą ma to do siebie, że nie trzeba tak kierą manewrować, głównie tułowiem. Idealnie się poddaje. I to sprawdziliśmy już na kilku sprzętach. No a podnóżki... Trzeba uważać, polecam składane z nierdzewki. Najwyżej się przytrą, można wypolerować i są jak nowe. Ale się nie złamią, ani nie zahaczą niebezpiecznie grożąc wywrotką. Czekam na foty Twojego sprzęta:) |
|
|
|
|
|