/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
Autor Wiadomość
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-07-29, 19:05   na temat Mocy ( nie ciemnej strony)

witam . obecnie mam honde vt 600 obdarzona 40 kM ( 39,6...) ale bardzo podoba mi sie 750 c2 b ( phantom) ( 46 km ) i mam takie pytanie teoretyczne dla zaspokojenia ciekawosci bo odpowiedz nic nie zmieni ... i tak taki bedzie nastepny .. ale ... to do osob kotre sie przesiadly wlasnie z tych prawie 40 km na te wspomniane 46 km ... czy czuc te roznice ..? bardzo.. nieznacznie ... wcale .. ?
i przy okazji ... jedyny dla mnie minus to szprychy czy kola od 1100 by pasowalyby albo sa jakies wersje 750 bez szprych ?
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1028
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-29, 21:35   

praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2015-07-29, 21:43   

Fatum napisał/a:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...

Raczej to drugie :mrgreen:
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-07-29, 21:47   

A moja VT 500 ma 50 kM i nie mam na co narzekać. Starsze modele były jednak mocniejsze.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2015-07-29, 22:21   

wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku :mrgreen: :ride:



a koło może pasować od Honda VT 750 C z 85 roku.
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2015-07-29, 22:29, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fatum 
Marcin


Motocykl: Triumph Tiger SE 1050 / VT 600 C 97
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 1028
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-29, 22:23   

markiz70 napisał/a:
Fatum napisał/a:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...

Raczej to drugie :mrgreen:

pierwsze też, jadąc z pasażerem i bagażem szału nima... :roll:
 
 
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-07-29, 22:33   

ok dzieki za opinie i info o kolach( skorupek) mam jeszcze trochę czasu do przemyśleń bo to plan na następny sezon ,)

[ Dodano: 2015-07-29, 22:34 ]
[quote="Skorupek"]wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku :mrgreen: :ride:



no fakt trzęsie a w 750 tego nie ma ??
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1176
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2015-07-29, 22:41   

nie wiem bo nie miałem takiej :mrgreen: Nie wiem jak jest w twojej 600 ale moja najlepiej się czuła na wyższych obrotach. najmniej przy 65 mph/h
Co do 750 to Może jakiś posiadacz tego modelu albo innego z linii c2 się wypowie.
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-30, 08:45   

Miałem 600, potem 750, a potem szybciutko tę 750 sprzedałem, bo wydawała mi się mulista w porównaniu z 600. Ale fakt, faktem, nie trzesła na wyższych obrotach.
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
PILOT 


Motocykl: Shadow 1100 Spirit '02
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 345
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-07-30, 10:59   

Rożnica zaledwie 6 KM, a to że 750 jest mulasta wynikać może z masy motocykla. Z danych technicznych wynika że 750 powinna być żwawsza do jazdy, 46 KM i 64 Nm. :-)
_________________
U.S. Route 66
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-30, 11:19   

Moim zdaniem ma gorszy stosunek mocy do masy (lub odwrotnie) niż 600. Jak to wychodzi w "papierach", nie mam pojęcia ale w jeździe właśnie tak.
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
Leo 


Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 3111
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-07-30, 11:36   

Wychodzi na to że Vt 500 ma odpowiedni stosunek ;-)
Tylko najlepiej jeździć samemu i nie mieć więcej niż 180 cm
_________________
never as good as the first time
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-30, 12:05   

Andrzej po prostu utyłeś jak nie miałeś moto pomiędzy 600 a 750 :-)8
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-07-30, 15:16   

Utyłem przez tydzień, no, no... :-)8

Oj, musiałbym się nieźle starać :-)8
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-07-30, 16:43   

czytam i chłonę wiedzę, doświadczenie, opinie .. przy moim 170 z groszem .. wzrostu i wadze poniżej 70 .. 600 jest całkiem ok dobrze mi się jedzie i nie narzekam ale irytuje mnie łańcuch ( lenistwo) i jak jadę w okolicach 100/110 na godz to mimo ze Hanka daje rade czuje ze się meczy .. jeśli 750 nie miałaby takiego problemu to może jest to coś dla mnie akurat .. miasto/ trasa ... 60/40 przy czym trasy około 200 nie jakieś wyprawy wielkie .. wiec wydaje się optymalny a po za tym moja 600 to r 95 ... do 750 przymierzam się nowej lub kilku letniej . dziękuję za dyskusje jakby jeszcze komuś coś do głowy przyszło w temacie chętnie przyjmę do przemyślenia ..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM