witam . obecnie mam honde vt 600 obdarzona 40 kM ( 39,6...) ale bardzo podoba mi sie 750 c2 b ( phantom) ( 46 km ) i mam takie pytanie teoretyczne dla zaspokojenia ciekawosci bo odpowiedz nic nie zmieni ... i tak taki bedzie nastepny .. ale ... to do osob kotre sie przesiadly wlasnie z tych prawie 40 km na te wspomniane 46 km ... czy czuc te roznice ..? bardzo.. nieznacznie ... wcale .. ?
i przy okazji ... jedyny dla mnie minus to szprychy czy kola od 1100 by pasowalyby albo sa jakies wersje 750 bez szprych ?
Odpowiedz do tematu
: na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...
:
Raczej to drugie
Fatum napisał/a: |
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały... |
Raczej to drugie
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider
CrusaderRider
:
A moja VT 500 ma 50 kM i nie mam na co narzekać. Starsze modele były jednak mocniejsze.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2015-07-29, 22:29, w całości zmieniany 2 razy
wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku
a koło może pasować od Honda VT 750 C z 85 roku.
a koło może pasować od Honda VT 750 C z 85 roku.
Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2015-07-29, 22:29, w całości zmieniany 2 razy
:
pierwsze też, jadąc z pasażerem i bagażem szału nima...
markiz70 napisał/a: | ||
Raczej to drugie |
pierwsze też, jadąc z pasażerem i bagażem szału nima...
:
ok dzieki za opinie i info o kolach( skorupek) mam jeszcze trochę czasu do przemyśleń bo to plan na następny sezon ,)
[ Dodano: 2015-07-29, 22:34 ]
[quote="Skorupek"]wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku
no fakt trzęsie a w 750 tego nie ma ??
[ Dodano: 2015-07-29, 22:34 ]
[quote="Skorupek"]wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku
no fakt trzęsie a w 750 tego nie ma ??
:
nie wiem bo nie miałem takiej Nie wiem jak jest w twojej 600 ale moja najlepiej się czuła na wyższych obrotach. najmniej przy 65 mph/h
Co do 750 to Może jakiś posiadacz tego modelu albo innego z linii c2 się wypowie.
Co do 750 to Może jakiś posiadacz tego modelu albo innego z linii c2 się wypowie.
:
Miałem 600, potem 750, a potem szybciutko tę 750 sprzedałem, bo wydawała mi się mulista w porównaniu z 600. Ale fakt, faktem, nie trzesła na wyższych obrotach.
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Rożnica zaledwie 6 KM, a to że 750 jest mulasta wynikać może z masy motocykla. Z danych technicznych wynika że 750 powinna być żwawsza do jazdy, 46 KM i 64 Nm.
U.S. Route 66
:
Moim zdaniem ma gorszy stosunek mocy do masy (lub odwrotnie) niż 600. Jak to wychodzi w "papierach", nie mam pojęcia ale w jeździe właśnie tak.
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Wychodzi na to że Vt 500 ma odpowiedni stosunek
Tylko najlepiej jeździć samemu i nie mieć więcej niż 180 cm
Tylko najlepiej jeździć samemu i nie mieć więcej niż 180 cm
never as good as the first time
:
Andrzej po prostu utyłeś jak nie miałeś moto pomiędzy 600 a 750
Silnik, dwa koła i mina wesoła
:
Utyłem przez tydzień, no, no...
Oj, musiałbym się nieźle starać
Oj, musiałbym się nieźle starać
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Odpowiedz do tematu
czytam i chłonę wiedzę, doświadczenie, opinie .. przy moim 170 z groszem .. wzrostu i wadze poniżej 70 .. 600 jest całkiem ok dobrze mi się jedzie i nie narzekam ale irytuje mnie łańcuch ( lenistwo) i jak jadę w okolicach 100/110 na godz to mimo ze Hanka daje rade czuje ze się meczy .. jeśli 750 nie miałaby takiego problemu to może jest to coś dla mnie akurat .. miasto/ trasa ... 60/40 przy czym trasy około 200 nie jakieś wyprawy wielkie .. wiec wydaje się optymalny a po za tym moja 600 to r 95 ... do 750 przymierzam się nowej lub kilku letniej . dziękuję za dyskusje jakby jeszcze komuś coś do głowy przyszło w temacie chętnie przyjmę do przemyślenia ..