na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
Odpowiedz do tematu

: na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
witam . obecnie mam honde vt 600 obdarzona 40 kM ( 39,6...) ale bardzo podoba mi sie 750 c2 b ( phantom) ( 46 km ) i mam takie pytanie teoretyczne dla zaspokojenia ciekawosci bo odpowiedz nic nie zmieni ... i tak taki bedzie nastepny .. ale ... to do osob kotre sie przesiadly wlasnie z tych prawie 40 km na te wspomniane 46 km ... czy czuc te roznice ..? bardzo.. nieznacznie ... wcale .. ?
i przy okazji ... jedyny dla mnie minus to szprychy czy kola od 1100 by pasowalyby albo sa jakies wersje 750 bez szprych ?

:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...

:
Fatum napisał/a:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...

Raczej to drugie :mrgreen:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
A moja VT 500 ma 50 kM i nie mam na co narzekać. Starsze modele były jednak mocniejsze.

NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku :mrgreen: :ride:



a koło może pasować od Honda VT 750 C z 85 roku.

Ostatnio zmieniony przez Skorupek 2015-07-29, 22:29, w całości zmieniany 2 razy
:
markiz70 napisał/a:
Fatum napisał/a:
praktycznie nie czuć... ja zrobiłem taką przesiadkę i z perspektywy czasu było wziąć 1100... po sezonie 750 był dla mnie za słaby, za mały...

Raczej to drugie :mrgreen:

pierwsze też, jadąc z pasażerem i bagażem szału nima... :roll:

:
ok dzieki za opinie i info o kolach( skorupek) mam jeszcze trochę czasu do przemyśleń bo to plan na następny sezon ,)

[ Dodano: 2015-07-29, 22:34 ]
[quote="Skorupek"]wszystko zależy od stylu jazdy i obrotów na jakich silnik na pełen moment. 600 jest dobra z dołu a potem trzęsie jak w febrze. 5 KM nie zrobi ci większej różnicy. 600 jest zwinna i lekka i do normalnej jazdy te jej od 41 do 38 KM wystarczy do jazdy bokiem na wyjściu z łuku :mrgreen: :ride:



no fakt trzęsie a w 750 tego nie ma ??

:
nie wiem bo nie miałem takiej :mrgreen: Nie wiem jak jest w twojej 600 ale moja najlepiej się czuła na wyższych obrotach. najmniej przy 65 mph/h
Co do 750 to Może jakiś posiadacz tego modelu albo innego z linii c2 się wypowie.

:
Miałem 600, potem 750, a potem szybciutko tę 750 sprzedałem, bo wydawała mi się mulista w porównaniu z 600. Ale fakt, faktem, nie trzesła na wyższych obrotach.

Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Rożnica zaledwie 6 KM, a to że 750 jest mulasta wynikać może z masy motocykla. Z danych technicznych wynika że 750 powinna być żwawsza do jazdy, 46 KM i 64 Nm. :-)

U.S. Route 66
:
Moim zdaniem ma gorszy stosunek mocy do masy (lub odwrotnie) niż 600. Jak to wychodzi w "papierach", nie mam pojęcia ale w jeździe właśnie tak.

Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
Wychodzi na to że Vt 500 ma odpowiedni stosunek ;-)
Tylko najlepiej jeździć samemu i nie mieć więcej niż 180 cm

never as good as the first time
:
Andrzej po prostu utyłeś jak nie miałeś moto pomiędzy 600 a 750 :-)8

Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
:
Utyłem przez tydzień, no, no... :-)8

Oj, musiałbym się nieźle starać :-)8

Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
:
czytam i chłonę wiedzę, doświadczenie, opinie .. przy moim 170 z groszem .. wzrostu i wadze poniżej 70 .. 600 jest całkiem ok dobrze mi się jedzie i nie narzekam ale irytuje mnie łańcuch ( lenistwo) i jak jadę w okolicach 100/110 na godz to mimo ze Hanka daje rade czuje ze się meczy .. jeśli 750 nie miałaby takiego problemu to może jest to coś dla mnie akurat .. miasto/ trasa ... 60/40 przy czym trasy około 200 nie jakieś wyprawy wielkie .. wiec wydaje się optymalny a po za tym moja 600 to r 95 ... do 750 przymierzam się nowej lub kilku letniej . dziękuję za dyskusje jakby jeszcze komuś coś do głowy przyszło w temacie chętnie przyjmę do przemyślenia ..

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group