/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Sakwy i stelaże
Autor Wiadomość
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-01-28, 09:14   

Jest taki mały stelażyk. Jak wrócę do domu, to jest jutro wieczorem to porobię zdjęcia tego jak to wygląda i je tutaj umieszczę.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
hatsan
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 09:31   

Dzięki, zdjęcia byłyby ok.

A jak tam u innych użytkowników vt600 z sakwami??
 
 
Roadrunner 
Łukasz


Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1209
Skąd: Legionowo/Ostróda
Wysłany: 2009-01-28, 09:38   

Stelaż niby mam, ale jak sakwy namokły to się opuściły i zaczęły szorować o wahacz. Oczywiście jest w tym miejscu pozbawiony lakieru no i będę to musiał na wiosnę poprawić. Ja przymierzam się, żeby tą część sakw, która opiera się o stelaż, wzmocnić plastikowymi elementami - jak już zrobię co planuję to się pochwalę.
_________________
Say no to slow.
 
 
hatsan
[Usunięty]

Wysłany: 2009-01-28, 10:30   

A co z lakierem na błotniku??
 
 
Roadrunner 
Łukasz


Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1209
Skąd: Legionowo/Ostróda
Wysłany: 2009-01-28, 11:44   

Błotnikowi delikatnie też się dostało, ale ja na wiosnę i tak muszę go pomalować gdyż pękł na końcu. Ja sakw używałem tylko podczas wyjazdów, pewnie dlatego było tylko trochę - lubię swoją niunię gdy jest prawie całkowicie goła :mrgreen: Mam dwa patenty, które mam zamiar zastosować do sakw, aby wyeliminować właśnie szorowanie o wahacz i błotnik, ale o tym dopiero jak uda się te pomysły zrealizować...
_________________
Say no to slow.
 
 
glowago 
głowa


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 43
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 265
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-01-28, 16:12   

Ja do swojej 600 zakupiłem sakwy Iron Horse 27 litrowe. Zależało mi na pojemności.

Sprawę konsultowałem z Seizą bo zakładała u siebie takie same. Okazało się, że nie trzeba zmieniać kierunków.

Do łączenia sakw dodany był rzemyk, który zastąpiłem paskami montażowymi.

Zakładam je sporadycznie na jakieś dalsze wypady, zdjąć i założyć siedzenie to w końcu chwila moment. W drodze do Tardy się sprawdziły.



Niestety jeśli chodzi o błotnik to dopiero później zobaczyłem, że jest porysowany. Nie są to głębokie rysy ale lakier oberwał :cry:

Teraz trzeba będzie może pomyśleć nad jakąś miękką podkładką między błotnikiem a łączeniem sakw.

Stelaż za to był już zamontowany jak kupowałem moto.

Jeśli chcesz to podeślę jakieś fotki na maila ;-)

Pozdrawiam
 
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-02-09, 18:28   

Miałem załączyć fotki jak wygląda lakier pod sakwami.

Przepraszam za jakość zdjęć. Robione telefonem.







Zdjecie 1

Zdjecie 2

Zdjecie 3

Zdjecie 4
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
asza 


Motocykl: HONDA VT 600
Wiek: 66
Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-02-12, 19:31   

http://picasaweb.google.p...feat=directlink

To zdjęcia mojego stelażu. Mimo że mam duże sakwy nie ocierają sie o mojego cienia. Uważam że to zależy tylko i wyłącznie od konstrukcji (kształtu) stelażu. Ten który mam jest inny od tych najczęściej spotykanych w sklepach. Mój stelaż dostałem jako gratis do odkupionych sakw
 
 
hatsan
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-12, 19:56   

Faktycznie dobrze zrobione. Nie wiem czy kupić w końcu sakwy kosztem ocierania?? Daleko nigdy nie jeżdżę, żadne wyprawy,ale znowu i w codziennym użytkowaniu są praktyczne, już sam nie wiem...
 
 
glowago 
głowa


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 43
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 265
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-02-12, 20:19   

Alternatywą może być kufer na bagażnik oparcia. Nie wiem czy masz takie oparcie. Jeśli nie to poszperaj bo ceny też są różne.



Pozdrawiam
 
 
 
hatsan
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-12, 20:28   

Na oparciu mam rejestrację :-/
 
 
omo 


Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 1766
Skąd: Witkowo /k Gniezna
Wysłany: 2009-02-12, 21:15   

Tak wyglądaja moje

_________________
.Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
 
 
Piotr 75 
burAS


Motocykl: VT 1100 C2 ACE -96, FLHTC 88"
Wiek: 48
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 287
Skąd: Krosno
Wysłany: 2009-02-12, 23:27   

Co do otarć powstałych na błotniku przez sakwy ,to można tego uniknąć naklejając na te miejsca newralgiczne folię 3M teflonową .Folia jest przeźroczysta i cienka ,a zarazem bardzo elastyczna i dobrze się układa na krzywiznach.Wytrzymałość foli jest też duża .Można ją nabyć w mieszalniach lakierów samochodowych i o podobnym profilu.

Wiadomo że stelaż jest najlepszym rozwiązaniem pod sakwy ,bo trzyma ją w odpowiedniej odległości od koła i reszty "karoserii",no i sama sakwa nie odkształca się od własnej bezwładności.
 
 
hatsan
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-13, 06:52   

Czyli te otarcia są z założonymi stelażami czy bez?? Jak będę miał stelaż to nic nie powinno się dziać??
 
 
maly_tomi 
dr inż. Klapek


Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 1162
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-02-13, 08:36   

Wszyto zależy od tego jaki będziesz mieć stelaż.
_________________
Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650

Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM