Sakwy i stelaże |
Autor |
Wiadomość |
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-01-28, 09:14
|
|
|
Jest taki mały stelażyk. Jak wrócę do domu, to jest jutro wieczorem to porobię zdjęcia tego jak to wygląda i je tutaj umieszczę. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
hatsan [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 09:31
|
|
|
Dzięki, zdjęcia byłyby ok.
A jak tam u innych użytkowników vt600 z sakwami?? |
|
|
|
|
Roadrunner
Łukasz
Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 1209 Skąd: Legionowo/Ostróda
|
Wysłany: 2009-01-28, 09:38
|
|
|
Stelaż niby mam, ale jak sakwy namokły to się opuściły i zaczęły szorować o wahacz. Oczywiście jest w tym miejscu pozbawiony lakieru no i będę to musiał na wiosnę poprawić. Ja przymierzam się, żeby tą część sakw, która opiera się o stelaż, wzmocnić plastikowymi elementami - jak już zrobię co planuję to się pochwalę. |
_________________ Say no to slow. |
|
|
|
|
hatsan [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-28, 10:30
|
|
|
A co z lakierem na błotniku?? |
|
|
|
|
Roadrunner
Łukasz
Motocykl: BMW
Dołączył: 09 Lut 2008 Posty: 1209 Skąd: Legionowo/Ostróda
|
Wysłany: 2009-01-28, 11:44
|
|
|
Błotnikowi delikatnie też się dostało, ale ja na wiosnę i tak muszę go pomalować gdyż pękł na końcu. Ja sakw używałem tylko podczas wyjazdów, pewnie dlatego było tylko trochę - lubię swoją niunię gdy jest prawie całkowicie goła Mam dwa patenty, które mam zamiar zastosować do sakw, aby wyeliminować właśnie szorowanie o wahacz i błotnik, ale o tym dopiero jak uda się te pomysły zrealizować... |
_________________ Say no to slow. |
|
|
|
|
glowago
głowa
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 43 Dołączył: 16 Cze 2008 Posty: 265 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-01-28, 16:12
|
|
|
Ja do swojej 600 zakupiłem sakwy Iron Horse 27 litrowe. Zależało mi na pojemności.
Sprawę konsultowałem z Seizą bo zakładała u siebie takie same. Okazało się, że nie trzeba zmieniać kierunków.
Do łączenia sakw dodany był rzemyk, który zastąpiłem paskami montażowymi.
Zakładam je sporadycznie na jakieś dalsze wypady, zdjąć i założyć siedzenie to w końcu chwila moment. W drodze do Tardy się sprawdziły.
Niestety jeśli chodzi o błotnik to dopiero później zobaczyłem, że jest porysowany. Nie są to głębokie rysy ale lakier oberwał
Teraz trzeba będzie może pomyśleć nad jakąś miękką podkładką między błotnikiem a łączeniem sakw.
Stelaż za to był już zamontowany jak kupowałem moto.
Jeśli chcesz to podeślę jakieś fotki na maila
Pozdrawiam |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
asza
Motocykl: HONDA VT 600
Wiek: 66 Dołączył: 13 Cze 2008 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-02-12, 19:31
|
|
|
http://picasaweb.google.p...feat=directlink
To zdjęcia mojego stelażu. Mimo że mam duże sakwy nie ocierają sie o mojego cienia. Uważam że to zależy tylko i wyłącznie od konstrukcji (kształtu) stelażu. Ten który mam jest inny od tych najczęściej spotykanych w sklepach. Mój stelaż dostałem jako gratis do odkupionych sakw |
|
|
|
|
hatsan [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-12, 19:56
|
|
|
Faktycznie dobrze zrobione. Nie wiem czy kupić w końcu sakwy kosztem ocierania?? Daleko nigdy nie jeżdżę, żadne wyprawy,ale znowu i w codziennym użytkowaniu są praktyczne, już sam nie wiem... |
|
|
|
|
glowago
głowa
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 43 Dołączył: 16 Cze 2008 Posty: 265 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2009-02-12, 20:19
|
|
|
Alternatywą może być kufer na bagażnik oparcia. Nie wiem czy masz takie oparcie. Jeśli nie to poszperaj bo ceny też są różne.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
hatsan [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-12, 20:28
|
|
|
Na oparciu mam rejestrację |
|
|
|
|
omo
Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62 Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 1766 Skąd: Witkowo /k Gniezna
|
Wysłany: 2009-02-12, 21:15
|
|
|
Tak wyglądaja moje
|
_________________ .Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Mogę siedzieć i patrzeć na nią godzinami.
|
|
|
|
|
Piotr 75
burAS
Motocykl: VT 1100 C2 ACE -96, FLHTC 88"
Wiek: 48 Dołączył: 14 Lut 2008 Posty: 287 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 2009-02-12, 23:27
|
|
|
Co do otarć powstałych na błotniku przez sakwy ,to można tego uniknąć naklejając na te miejsca newralgiczne folię 3M teflonową .Folia jest przeźroczysta i cienka ,a zarazem bardzo elastyczna i dobrze się układa na krzywiznach.Wytrzymałość foli jest też duża .Można ją nabyć w mieszalniach lakierów samochodowych i o podobnym profilu.
Wiadomo że stelaż jest najlepszym rozwiązaniem pod sakwy ,bo trzyma ją w odpowiedniej odległości od koła i reszty "karoserii",no i sama sakwa nie odkształca się od własnej bezwładności. |
|
|
|
|
hatsan [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-02-13, 06:52
|
|
|
Czyli te otarcia są z założonymi stelażami czy bez?? Jak będę miał stelaż to nic nie powinno się dziać?? |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
|