/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
na temat Mocy ( nie ciemnej strony)
Autor Wiadomość
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1180
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2015-07-30, 22:58   

Wiek nie jest najważniejszy w motocyklu liczy sie stan i dusza. powodzenia w zmianach...
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2015-07-31, 14:31   

Ja przeskoczyłem z 600 na 750 i jakos nie mam powodów do narzekań :)
Ostatnio zrobiłem trasę z południa na pólnoc i w pierwszą stronę leciałem po autostradach 140-150 i motocykl spokojnie dawał radę za mocniejszymi towarzyszami :)

Jestem zadowolony z wyboru i mimo iż fajnie było by mieć sporo więcej pod manetka to jakoś daje sobie hanka spokojnie radęi przyjemnie się śmiga.
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
PILOT 


Motocykl: Shadow 1100 Spirit '02
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 345
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-07-31, 22:11   

Destiny napisał/a:
Ja przeskoczyłem z 600 na 750 i jakos nie mam powodów do narzekań :)
Ostatnio zrobiłem trasę z południa na pólnoc i w pierwszą stronę leciałem po autostradach 140-150 i motocykl spokojnie dawał radę za mocniejszymi towarzyszami :)

Jestem zadowolony z wyboru i mimo iż fajnie było by mieć sporo więcej pod manetka to jakoś daje sobie hanka spokojnie radęi przyjemnie się śmiga.


Ja też zrobiłem trase południe północ ok 1600km w dwa dni. Jadac z predkoscia max 120 km\h. uwazam jednak że jadac takim motocyklem bez szyby niestety nie jest komfortowe. Nie mam porównania z moto i zamontowana szybą. Śmiem twierdzić że prędkość tym maszyn to 90-100 km\h. Przynajmniej dla Mnie to była odpowiednia prędkość.
_________________
U.S. Route 66
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2015-08-01, 10:03   

Po opisie widzę że masz 1100 a nie 750.
Każdy jeździ takimi prędkościami w jakich czuje sie dobrze. Dla mnie i mojego motocykla, jak bym autostradą jechał 90-100km/h to była by męczarnia, w pełnym tego słowa znaczeniu. Jazda autostradą z przyjemnościa nie ma nic wspólnego, ją trzeba szybko przejechać i mieć z głowy ;) Co do szyby, to jest kwestia gustu, mnie sie motocykle uzbrojone w wielkie szyby kompletnie nie podobają i na pewno u siebie czegoś takiego nie założę, a na jakis straszny brak komfortu nie narzekam, w pierwsza stronę jechaliśmy 130-150 i było bardziej niż dobrze, w drodze powrotnej wiało tak że człowieka z siodła chciało zrzucić i tez nie widziałem powodów do narzekań ;) Trzeba miec troche grubej skóry na dupie a nie paryżanke z siebie robić, szyby, ocieplacze pod kurtke i podgrzewane manetki, może od razu lepiej autem jechać ;)
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-08-15, 10:39   

a tak przy okazji- bo cały temat i chec zmiany moto, wynikają z nabytej alergii na napęd łańcuchem - czy ktoś się spotkał z zagadnieniem przerobienia vt 600 na wal kardana ?
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 677
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-08-15, 10:53   

Moim pierwszym i jedynym moto jest osiemseta. Do pełni szczęścia brakuje jedynie piątego biegu. Mocy wystarcza nawet w grupie z 1100. Moment też ok. Wibracje niestety są.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-08-15, 11:02   

As Kier napisał/a:
Moim pierwszym i jedynym moto jest osiemseta. Do pełni szczęścia brakuje jedynie piątego biegu. Mocy wystarcza nawet w grupie z 1100. Moment też ok. Wibracje niestety są.


ja jestesm zasadniczo usatysfakcjonowany moja 600 gdyby tylko miała kardan... jak nie to pozostanje nowsza 750 lub 1100 ale obawiam sie ze przy 1100 stracę "FUN" z jazdy ... 600 jest pod tym wzgledem super .. jak rowerek sie prowadzi :mrgreen:
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-08-19, 10:24   

daj spokój z tym kardanem - przesmaruj co 500km łańcuch i dalej w drogę - co to za problem ??? masz armaturę moto który lubi jak się z nim wieczorem przy piwie pogada poczyści..a Ty masz problem że łańcuch trzeba przesmarować??

co do 1100 to już moto cięższe, w mieście się zmęczysz :) jak już uprzesz się coś z napędem robić to pas napędowy załóż :P


Lewa! :)
 
 
Destiny 
Przemek


Motocykl: Bandzior
Wiek: 40
Dołączył: 10 Lip 2011
Posty: 734
Skąd: Kraków / Niepołomice
Wysłany: 2015-08-20, 12:50   

kruzi napisał/a:
jak już uprzesz się coś z napędem robić to pas napędowy załóż


pas dobra rzecz i pomysł wymiany też ciekawy. Tylko szkoda że koszt takiej zabawy pewnie będzie astronomiczny, a jak sie policzy ile by trzeba wyłożyć to lepiej ta kasę dołozyc i moto zmienić :P
_________________
Przeszłość >> Teraźniejszość
 
 
Lukas 


Motocykl: Honda Shadow 600
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 23
Skąd: Stavanger/ Norwegia
Wysłany: 2015-08-22, 10:06   

Destiny napisał/a:
kruzi napisał/a:
jak już uprzesz się coś z napędem robić to pas napędowy załóż


pas dobra rzecz i pomysł wymiany też ciekawy. Tylko szkoda że koszt takiej zabawy pewnie będzie astronomiczny, a jak sie policzy ile by trzeba wyłożyć to lepiej ta kasę dołozyc i moto zmienić :P


niestety w żeby dać pas trzeba ciąć wahacz lub wymienić na coś z innego sprzeta .. kombinacje alpejskie się robią

[ Dodano: 2015-08-22, 16:47 ]
kruzi napisał/a:
daj spokój z tym kardanem - przesmaruj co 500km łańcuch i dalej w drogę - co to za problem ??? masz armaturę moto który lubi jak się z nim wieczorem przy piwie pogada poczyści..a Ty masz problem że łańcuch trzeba przesmarować??

co do 1100 to już moto cięższe, w mieście się zmęczysz :) jak już uprzesz się coś z napędem robić to pas napędowy załóż :P


Lewa! :)


no właśnie mam problem z tym czyszczeniem i piwem .. zmierzam w kierunku czarnego brudnego ale z zachowaniem sylwetki i pozycji ..dlatego wlanie zrodziło się zainteresowanie modelem phantom .. noo ale i o pasie myślę a to już pachnie zdrada względem Shadow i hondy .. ;/
 
 
NIL 


Motocykl: Honda VT 750 spirit 2006
Wiek: 69
Dołączył: 26 Wrz 2014
Posty: 28
Skąd: PL - Północ
Wysłany: 2015-08-27, 21:09   

Moja na pustych wydechach mocy ma wystarczająco , najlepsza prędkość przelotowa 110 - 120 ale najprzyjemniej na lokalnych drogach się leci 80 - 90 ; > 130 jazda już mniej przyjemna i niekomfortowa .
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-09-07, 19:17   

Asgalt napisał/a:
Moim zdaniem ma gorszy stosunek mocy do masy (lub odwrotnie) niż 600.


różne masy podają na różnych stronach ale generalnie wychodzi że 600 w porównaniu do 750 ma lepszy stosunek mocy do masy o ok 25KM/t. dla sprzetu ważącego ok 200-250kg to jest dużo ;-) stąd odczucia na korzyść 600 są jak najbardziej właściwe :-) swoją drogą dziwie sie że zrobili silniki tak mało różniące się mocą. 750 ma nieco wiekszy rozstaw osi więc powinno być wygodniej.. teoretycznie :)

następny w kolejności jest 1100 i znów minimalny wzrost mocy w stosunku do mniejszego silnika.. nie zmienia to faktu że nie chodzi tu o moc czy osiąganie szalonych przyspieszeń i prędkości tylko o frajde z jazdy. ja śmigam na małej Hani póki co ale następna chyba będzie właśnie 750 :-) i to ACE :mrgreen: i w dodatku czerwona :-)8
_________________

 
 
Vicyn 
Wiktor


Motocykl: GL 1800
Wiek: 43
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 1528
Skąd: Grójec
Wysłany: 2015-09-07, 19:32   

Właśnie jak wracaliśmy z BIS-a to Zdzichu jechał 600-tką odrazu za mną. Na światłach startował bardzo fajnie. Może trzymałem dłużej na biegach ale miałem wrażenie, że wcale nie odstaje przy przyśpieszeniu. Na dłuższym odcinku 750 raczej by wygrał, ale 600-tka jest godna uwagi.

Ale przy okazji chciałbym się pochwalić, że pobiłem swój rekord w spalaniu. Po dzisiejszym tankowaniu wyszło, że na powrocie moja Hania wypiła tylko 3,76L/100km :chytrusek: :mrgreen:
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2015-09-07, 21:14   

Vicyn napisał/a:
Na dłuższym odcinku 750 raczej by wygrał


no ba.. w końcu 750 ma Vmax o 10 czy 11km/h większa niż 600 :-)8
_________________

 
 
Vicyn 
Wiktor


Motocykl: GL 1800
Wiek: 43
Dołączył: 27 Mar 2015
Posty: 1528
Skąd: Grójec
Wysłany: 2015-09-07, 21:16   

Zamek1200, :-P 8-)
_________________
Był Cień 750, jest Złote Skrzydło 1800
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM