/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego
Autor Wiadomość
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-26, 01:16   Hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego

Ponieważ postanowiłem sam zrobić remont silnika w swoim moto, mam jedno pytanie. :-D Czy ktoś z Forumowiczów posiada wiedzę na temat tego jak ustawić te hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego? :?:

Jest to jedyny problem z którym nie wiem jak sobie poradzić, reszta jak to powiedział Cezar "są to bardzo proste czynności", po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw doszedłem do takiego samego wniosku. :chytrusek:

Tak więc moja prośba jeżeli ktoś wie jak się ustawia kasowatory przed skręceniem wszystkiego w całość to proszę o porady. Będę bardzo wdzięczny. :thx: :thx: :thx: [/b]
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-11-26, 23:26   

Todek szkoły są dwie. Na pewno musisz spuścić z nich olej. No i tu zaczynają się schody. Jedni każą montować na sucho inni każą napełniać. Całą debatę masz tutaj . Ja montowałem na sucho i działa. Jak byś potrzebował pomocy to się odezwij do mnie to wszystko Ci wyjaśnię bo rozbierałem silnik 3 razy.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-27, 00:31   

Dobra Rnek zadzwonię. Mam CLYMERA i tam jest podane, że kasowatory przed montażem trzeba napełnić benzyną, bo inaczej mogą nie działać prawidłowo. Jest tam pokazany sposób ze specjalnym przyrządem do napełniania, lub za pomocą wiertła. Napełnienie to pikuś, chodzi mi o to jak je ustawić (za pomocą tych podkładek) przed skręceniem wszystkiego do kupy. Lub jak sprawdzić czy w ogóle potrzebna jest regulacja po założeniu nowych. Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-27, 12:17   

Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-11-27, 12:20   

potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-11-27, 12:25   

Dziubek napisał/a:
potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6


34 dolary plus wysyłka :-) oczywiście 34 * 6
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-27, 12:31   

No wiem ile kosztuje, tak normalnie w serwisie Hondy w Lublinie 150 zł sztuka.

Mam małe dojście i mogę je mieć po 120 zł szt. Ale już płyną z USA po 34 dolce szt. :chytrusek:



A rozbieranie silnika to fajna sprawa. Ale myślę, że łańcuchy wytrzymają spokojnie jeszcze sezon. :chytrusek:

A tyle mi wystarczy, bo mam plany zmienić moto, na nieco większe. :chytrusek:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-11-27, 12:49   

no to ok 700

jeśli są dobre to czy jest sens???
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-27, 12:55   

No właśnie chodzi o to, że nie są dobre. Przecież gdyby były dobre, to by nic nie cykało w silniku i bym nic nie robił. :-D

Sprawdzone wg. serwisówki ( mogą się uginać w przedziale od 0-0.2 mm), a cztery z nich uginają się o wiele więcej. Dwa są dobre, mieszczą się w tolerancji.

Więc chyba nie mam innego wyjścia muszę wymienić. :-D

Poza tym bierze mi trochę olej, mam zamiar zmienić uszczelniacze na zaworach, i sprawdzić stan pierścieni olejowych, ciśnienie sprężania ma prawie jak nominalne. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Dziki 
Adam


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre'04
Wiek: 43
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 445
Skąd: Białystok
Wysłany: 2008-11-27, 13:13   

a tak z czystej ciekawosci to jaki masz przebieg na tym silniku?

mam taka sama maszyne i po prostu chcialbym sobie porownac

nigdzie sie nie doczytalem przy jakim przebiegu zaczyna sie grzebanie w silniku typu lancuchy ,kasowatory, pierscionki, uszczelniacze



moja ma niecale 70 tys i jeszcze w niej nie zauwazylem brania oleju czy jakichs stukow
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2008-11-27, 15:25   

Dziubek napisał/a:
potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6




Miałem na myśli łańcuch
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-11-27, 15:25   

Todek sprawdz czy napinacze trzymają

U mnie tez dobrze wyglądały a sie okazało że jeden przy obciążeniu puszczał
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-27, 22:41   

Dziubek napisał/a:
Todek sprawdz czy napinacze trzymają

U mnie tez dobrze wyglądały a sie okazało że jeden przy obciążeniu puszczał




Jak możesz to napisz mi jak to sprawdzić. :thx: :thx:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2008-11-27, 22:43   

Dziki napisał/a:
a tak z czystej ciekawosci to jaki masz przebieg na tym silniku?

mam taka sama maszyne i po prostu chcialbym sobie porownac

nigdzie sie nie doczytalem przy jakim przebiegu zaczyna sie grzebanie w silniku typu lancuchy ,kasowatory, pierscionki, uszczelniacze



moja ma niecale 70 tys i jeszcze w niej nie zauwazylem brania oleju czy jakichs stukow




Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jaki przebieg ma moje moto. :?: :?: Jak go kupiłem to licznik stał na 9 999 milach i nie liczył. Jak rozebrałem licznik i go naprawiłem to stwierdziłem, że ktoś w nim grzebał, i po prostu go cofnął. Więc nie wiem ile jest nawinięte. :?: :?: :?: :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM