Hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego
Odpowiedz do tematu

: Hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego
Ponieważ postanowiłem sam zrobić remont silnika w swoim moto, mam jedno pytanie. :-D Czy ktoś z Forumowiczów posiada wiedzę na temat tego jak ustawić te hydrauliczne kasowatory luzu zaworowego? :?:

Jest to jedyny problem z którym nie wiem jak sobie poradzić, reszta jak to powiedział Cezar "są to bardzo proste czynności", po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw doszedłem do takiego samego wniosku. :chytrusek:

Tak więc moja prośba jeżeli ktoś wie jak się ustawia kasowatory przed skręceniem wszystkiego w całość to proszę o porady. Będę bardzo wdzięczny. :thx: :thx: :thx: [/b]

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek szkoły są dwie. Na pewno musisz spuścić z nich olej. No i tu zaczynają się schody. Jedni każą montować na sucho inni każą napełniać. Całą debatę masz tutaj . Ja montowałem na sucho i działa. Jak byś potrzebował pomocy to się odezwij do mnie to wszystko Ci wyjaśnię bo rozbierałem silnik 3 razy.

:
Dobra Rnek zadzwonię. Mam CLYMERA i tam jest podane, że kasowatory przed montażem trzeba napełnić benzyną, bo inaczej mogą nie działać prawidłowo. Jest tam pokazany sposób ze specjalnym przyrządem do napełniania, lub za pomocą wiertła. Napełnienie to pikuś, chodzi mi o to jak je ustawić (za pomocą tych podkładek) przed skręceniem wszystkiego do kupy. Lub jak sprawdzić czy w ogóle potrzebna jest regulacja po założeniu nowych. Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6

:
Dziubek napisał/a:
potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6


34 dolary plus wysyłka :-) oczywiście 34 * 6

:
No wiem ile kosztuje, tak normalnie w serwisie Hondy w Lublinie 150 zł sztuka.

Mam małe dojście i mogę je mieć po 120 zł szt. Ale już płyną z USA po 34 dolce szt. :chytrusek:



A rozbieranie silnika to fajna sprawa. Ale myślę, że łańcuchy wytrzymają spokojnie jeszcze sezon. :chytrusek:

A tyle mi wystarczy, bo mam plany zmienić moto, na nieco większe. :chytrusek:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
no to ok 700

jeśli są dobre to czy jest sens???

:
No właśnie chodzi o to, że nie są dobre. Przecież gdyby były dobre, to by nic nie cykało w silniku i bym nic nie robił. :-D

Sprawdzone wg. serwisówki ( mogą się uginać w przedziale od 0-0.2 mm), a cztery z nich uginają się o wiele więcej. Dwa są dobre, mieszczą się w tolerancji.

Więc chyba nie mam innego wyjścia muszę wymienić. :-D

Poza tym bierze mi trochę olej, mam zamiar zmienić uszczelniacze na zaworach, i sprawdzić stan pierścieni olejowych, ciśnienie sprężania ma prawie jak nominalne. :lol:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
a tak z czystej ciekawosci to jaki masz przebieg na tym silniku?

mam taka sama maszyne i po prostu chcialbym sobie porownac

nigdzie sie nie doczytalem przy jakim przebiegu zaczyna sie grzebanie w silniku typu lancuchy ,kasowatory, pierscionki, uszczelniacze



moja ma niecale 70 tys i jeszcze w niej nie zauwazylem brania oleju czy jakichs stukow

:
Dziubek napisał/a:
potfur napisał/a:
Todek napisał/a:
Tak na marginesie to łańcuchy chyba mam OK, ten klin wystaję około 6,5-7 mm (limit 9 mm). :-D :-D


Z mechaniki jestem noga, ale uważam, że jak masz kasę i rozebrany silnik, to warto wymienić to, co ewentualnie zmusiłoby Cię do rozbierania silnika w przyszłym roku (chyba, że cię to kręci ;-) )




A wiesz ile kosztuje szt.kasowatora ???

A jest ich 6




Miałem na myśli łańcuch

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Todek sprawdz czy napinacze trzymają

U mnie tez dobrze wyglądały a sie okazało że jeden przy obciążeniu puszczał

:
Dziubek napisał/a:
Todek sprawdz czy napinacze trzymają

U mnie tez dobrze wyglądały a sie okazało że jeden przy obciążeniu puszczał




Jak możesz to napisz mi jak to sprawdzić. :thx: :thx:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dziki napisał/a:
a tak z czystej ciekawosci to jaki masz przebieg na tym silniku?

mam taka sama maszyne i po prostu chcialbym sobie porownac

nigdzie sie nie doczytalem przy jakim przebiegu zaczyna sie grzebanie w silniku typu lancuchy ,kasowatory, pierscionki, uszczelniacze



moja ma niecale 70 tys i jeszcze w niej nie zauwazylem brania oleju czy jakichs stukow




Szczerze mówiąc nie mam pojęcia jaki przebieg ma moje moto. :?: :?: Jak go kupiłem to licznik stał na 9 999 milach i nie liczył. Jak rozebrałem licznik i go naprawiłem to stwierdziłem, że ktoś w nim grzebał, i po prostu go cofnął. Więc nie wiem ile jest nawinięte. :?: :?: :?: :?:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group