/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwne stuki w silniku na wolnych obrotach.
Autor Wiadomość
marcinosss
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-20, 05:26   

Dzięki prawdopodobnie wezme sie za to w przyszlym tygodniu i od razu sprawdze luzy zaworowe
 
 
marcinosss
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-04, 09:14   

Witam ponownie :mrgreen: sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika.
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-12-04, 09:36   

marcinosss napisał/a:
Witam ponownie :mrgreen: sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika.


Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka :-) Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka :-) To wcale nie taka straszna robota :-) A masz sezon zimowy przed sobą :-)
 
 
marcinosss
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-04, 09:42   

Mateusz napisał/a:
marcinosss napisał/a:
Witam ponownie :mrgreen: sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika.


Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka :-) Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka :-) To wcale nie taka straszna robota :-) A masz sezon zimowy przed sobą :-)




Dzięki też myślałem ze niebęde się już tym przejmował skoro po nagrzaniu cichnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM