Odpowiedz do tematu
:
Dzięki prawdopodobnie wezme sie za to w przyszlym tygodniu i od razu sprawdze luzy zaworowe
:
Witam ponownie sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika.
:
Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka To wcale nie taka straszna robota A masz sezon zimowy przed sobą
marcinosss napisał/a: |
Witam ponownie sprawdzilem luzy zaworowe i jest ok (0,10mm). Ten stuk u mnie po nagrzaniu ucicha ale też po przechyleniu na prawą stronę też znika tak więc pomyślałem że może to jakiś łańcuszek po stronie sprzęgła, a jak dostanie więcej oleju (po przechyleniu na prawo) to znika. |
Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka To wcale nie taka straszna robota A masz sezon zimowy przed sobą
:
Dzięki też myślałem ze niebęde się już tym przejmował skoro po nagrzaniu cichnie.
Odpowiedz do tematu
Mateusz napisał/a: | ||
Ja bym się tym za bardzo nie przejmował - pamiętaj, że akurat 500 to taki typ co sobie stuka Jeśli niknie po nagrzaniu, to znaczy, że gdzieś niweluje się jakiś luz. Ewentualnie użyj stetoskopu i dokładnie osłuchaj silnik, zlokalizuj ten stuk jak najdokładniej. Bo tak to gdybanie. Ewentualnie rozbierz silnik, ściągnij serwisówkę, pomierz wszystkie podzespoły i będziesz wiedział, co stuka To wcale nie taka straszna robota A masz sezon zimowy przed sobą |
Dzięki też myślałem ze niebęde się już tym przejmował skoro po nagrzaniu cichnie.