/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie i prośba o kilka fotek
Autor Wiadomość
Chrusta 


Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 64
Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
Wysłany: 2014-12-28, 03:06   Pytanie i prośba o kilka fotek

Cześć,

Dzisiaj zacząłem rozkręcać Hankę.

1. Pod chłodnicą mam taki walec, wypełniony chyba drobno pokruszonym węglem (trochę to przerdzewiało i mi się troszkę usypało, stąd wiem). Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty. Ktoś wie do czego to służy? Można to zdemontować? Nie ukrywam że irytują mnie te węże, i lepiej bym się czuł jak bym to wywalił :mrgreen: . Węgiel aktywny z tego co wiem to dobrze pochłania tlenek węgla, ale po co to tam...

2. Jak by się komuś nudziło, to prosiłbym o zdjęcia spod pokrywy gdzie siedzi aku. A jak ktoś ma wyjęty aku, to już w ogóle byłoby super. Chodzi o to, że oryginalnie akumulator który tam siedzi to jakieś dziwadło, nigdy takiego jeszcze nie widziałem :D
http://www.sklepmotonet.p...c152a105791.jpg
I poprzedni właściciel przerobił tą metalową skrzynkę, że wchodzi tam pełnowymiarowy aku, tj. taki jak na powyższym zdjęciu tylko jak by bez tych dolnych wcięć. Problem w tym że przerobione jest to dosyć kiepsko... Chciałbym zobaczyć jak to wygląda oryginalnie i coś z tym zrobić.

Pozdrawiam,
szerokiego garażu :-D .
 
 
Polo 
Marcin


Motocykl: VT 1100 C SC23 94
Wiek: 40
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 78
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-12-28, 06:53   

Rocznik 1994. Robiłem zdjecie akumulatora ostatnio, ale nie wiem czy będzie widać całość.
http://pokazywarka.pl/uegfpw/
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-12-28, 11:45   

Ad.1. Najprawdopodobniej masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin. Da się to wywalić. Poszukaj na forum - było już o tym pisane.

Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2014-12-28, 12:07   

GhoustDragon napisał/a:
masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin

No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora.
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
nucek 

Motocykl: VT 1100 c 1987r.
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 43
Skąd: zielona góra
Wysłany: 2014-12-28, 13:43   

Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz...[/quote]

dokładnie akumulatory w kształcie "T" są dostępne na allegro nawet do 200 zł VT lubi dużo prądu i obawiam się że zwykłe aku może szybko padać. a co do gniazda później postaram się zrobić pare fotek gdyż po remoncie mam jeszcze tam wszytko rozebrane.
_________________
Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować...
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-12-28, 14:43   

Todek napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin

No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora.


Z tym, że przewód odpowietrzający aku luźno wisi pod moto, jak dobrze pamiętam...

Chrusta napisał/a:
...Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty.



EVAPORATIVE EMISSION PURGE CONTROL VALVE - zawór kontroli par paliwa.

_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
Ostatnio zmieniony przez GhoustDragon 2014-12-28, 18:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Chrusta 


Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 64
Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
Wysłany: 2014-12-28, 16:04   

Dzięki za odpowiedzi.

marcin, dzięki za zdjęcie, trochę mi rozjaśniło. Jak by ktoś miał jeszcze zdjęcia tej skrzynki z wyjętym akumulatorem to też byłbym wdzięczny :).

Ad.2. Przepraszam, nie sprecyzowałem dokładnie. Akumulator mam większy niż ten w kształcie "T":


Ad.1. GhoustDragon, mam podobnie jak w linku który podałeś:
http://www.cmsnl.com/hond...list/F++34.html
Z tymże u mnie chyba coś było przy tym robione, np. przy tym zaworze nr. 8 brakuje mi jednego wężyka, tego krótkiego, wychodzącego od góry tego zaworu. Poszukam manual do swojej wersji i zobaczę co i jak.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-12-28, 18:09   

Chrusta sugeruj się raczej fotką, którą wstawiłem na końcu - tam jest pokazane jak to się w latach zmieniało, a link(teraz zauważyłem) dotyczy rocznika '99.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Chrusta 


Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 64
Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
Wysłany: 2014-12-28, 21:16   

Już to zdemontowałem. Wąż który powinien iść do baku, był w ogóle wpięty w jakieś zaślepione miejsce, a wąż idący od dolotu był tak luźno, że pewnie łapało jakieś lewe powietrze. No w każdym bądź razie zdemontowane, pozaślepiam co trzeba i się okaże jak śmiga. Pół motocykla już rozkręcone, jutro wyjmuję silnik :-) .
 
 
Pawcio89 

Motocykl: xv250 3LS, VT1100 '97 SC18
Wiek: 35
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: Przewrotne
Wysłany: 2014-12-30, 15:53   

Co do akumulatora to u mnie wygląda to tak:





Zdjęcie może nie rewelacyjne i dopiero teraz widzę że jedno do góry nogami :lol: ale mam nadzieję że coś widać :mrgreen:
 
 
Chrusta 


Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 64
Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
Wysłany: 2015-01-05, 04:18   

Ooo super dzięki, trochę mi to rozjaśniło. No cóż, czasu dużo, więc jeszcze pomyślę co zrobię z tym swoim mocowaniem. Na pewno jak skończę to wstawię jakieś zdjęcia ;-) .

Ale chwilka... Gdzie masz schowany przekaźnik rozrusznika? :-D
U mnie jest on przymocowany "od wierzchu", do rury ramy po lewo od akumulatora. W ogóle mam chaos w tym obszarze, pokrywa mi się dobrze nie domyka i chcę to uporządkować.

Pozdrawiam.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-01-05, 05:20   

Z tego co pamiętam to przekaźnik rozrusznika powinien się znajdować pod prawą osłoną.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-05, 09:58   

Pytanie może banalne ale wolę zapytać, niż kleić :mrgreen:

Prawy boczek mam pod kluczykiem. A jak ściągać lewy? Na delikatne wyciągnięcie z zatrzasków, tak jak to było w VT 600 czy jest jakiś inny knyf? Pytam, bo 1100 mam krótko i jeszcze tego tematu nie przerabiałem, a nie chciałbym zrobić Zośce kuku :mrgreen:
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-01-05, 12:45   

Tak jak w 600 z tą różnicą, że najpierw delikatnie od dołu bo od góry osłona jest wsuwana w specjalne mocowanie.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Asgalt 


Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56
Dołączył: 14 Cze 2012
Posty: 1363
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-01-05, 13:40   

Podziękował :thx: :toast:
_________________
Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.

Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM