Pytanie i prośba o kilka fotek |
Autor |
Wiadomość |
Chrusta
Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 64 Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
|
Wysłany: 2014-12-28, 03:06 Pytanie i prośba o kilka fotek
|
|
|
Cześć,
Dzisiaj zacząłem rozkręcać Hankę.
1. Pod chłodnicą mam taki walec, wypełniony chyba drobno pokruszonym węglem (trochę to przerdzewiało i mi się troszkę usypało, stąd wiem). Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty. Ktoś wie do czego to służy? Można to zdemontować? Nie ukrywam że irytują mnie te węże, i lepiej bym się czuł jak bym to wywalił . Węgiel aktywny z tego co wiem to dobrze pochłania tlenek węgla, ale po co to tam...
2. Jak by się komuś nudziło, to prosiłbym o zdjęcia spod pokrywy gdzie siedzi aku. A jak ktoś ma wyjęty aku, to już w ogóle byłoby super. Chodzi o to, że oryginalnie akumulator który tam siedzi to jakieś dziwadło, nigdy takiego jeszcze nie widziałem :D
http://www.sklepmotonet.p...c152a105791.jpg
I poprzedni właściciel przerobił tą metalową skrzynkę, że wchodzi tam pełnowymiarowy aku, tj. taki jak na powyższym zdjęciu tylko jak by bez tych dolnych wcięć. Problem w tym że przerobione jest to dosyć kiepsko... Chciałbym zobaczyć jak to wygląda oryginalnie i coś z tym zrobić.
Pozdrawiam,
szerokiego garażu . |
|
|
|
|
Polo
Marcin
Motocykl: VT 1100 C SC23 94
Wiek: 40 Dołączył: 08 Kwi 2011 Posty: 78 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-12-28, 06:53
|
|
|
Rocznik 1994. Robiłem zdjecie akumulatora ostatnio, ale nie wiem czy będzie widać całość.
http://pokazywarka.pl/uegfpw/ |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2014-12-28, 11:45
|
|
|
Ad.1. Najprawdopodobniej masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin. Da się to wywalić. Poszukaj na forum - było już o tym pisane.
Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz... |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-12-28, 12:07
|
|
|
GhoustDragon napisał/a: | masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin |
No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
nucek
Motocykl: VT 1100 c 1987r.
Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 43 Skąd: zielona góra
|
Wysłany: 2014-12-28, 13:43
|
|
|
Ad.2. Skoro wchodzi aku bez tej dolnej części to znaczy NIEpełnowymiarowy. W tym modelu ma być właśnie taki w kształcie litery "T". W zasadzie to po co to przerabiać? Kupujesz nowe aku, wkładasz i zapominasz...[/quote]
dokładnie akumulatory w kształcie "T" są dostępne na allegro nawet do 200 zł VT lubi dużo prądu i obawiam się że zwykłe aku może szybko padać. a co do gniazda później postaram się zrobić pare fotek gdyż po remoncie mam jeszcze tam wszytko rozebrane. |
_________________ Bo żyje się tak żeby niczego nie żałować... |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2014-12-28, 14:43
|
|
|
Todek napisał/a: | GhoustDragon napisał/a: | masz wersję "CALIFORNIA" i jest to system dopalania spalin |
No tak niekoniecznie. Jest to raczej taki dodatkowy filtr który ma za zadanie filtrowanie wszelkich oparów wydobywających się ze zbiornika paliwa, gaźników i akumulatora. |
Z tym, że przewód odpowietrzający aku luźno wisi pod moto, jak dobrze pamiętam...
Chrusta napisał/a: | ...Węże od tego idą do gaźnika. Jeden w okolice wlotu powietrza, drugi też gdzieś do gaźnika, a trzeci jak by odpowietrzający albo dolotowy - nigdzie nie podpięty. |
EVAPORATIVE EMISSION PURGE CONTROL VALVE - zawór kontroli par paliwa.
|
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
Ostatnio zmieniony przez GhoustDragon 2014-12-28, 18:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Chrusta
Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 64 Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
|
Wysłany: 2014-12-28, 16:04
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi.
marcin, dzięki za zdjęcie, trochę mi rozjaśniło. Jak by ktoś miał jeszcze zdjęcia tej skrzynki z wyjętym akumulatorem to też byłbym wdzięczny :).
Ad.2. Przepraszam, nie sprecyzowałem dokładnie. Akumulator mam większy niż ten w kształcie "T":
Ad.1. GhoustDragon, mam podobnie jak w linku który podałeś:
http://www.cmsnl.com/hond...list/F++34.html
Z tymże u mnie chyba coś było przy tym robione, np. przy tym zaworze nr. 8 brakuje mi jednego wężyka, tego krótkiego, wychodzącego od góry tego zaworu. Poszukam manual do swojej wersji i zobaczę co i jak. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2014-12-28, 18:09
|
|
|
Chrusta sugeruj się raczej fotką, którą wstawiłem na końcu - tam jest pokazane jak to się w latach zmieniało, a link(teraz zauważyłem) dotyczy rocznika '99. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Chrusta
Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 64 Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
|
Wysłany: 2014-12-28, 21:16
|
|
|
Już to zdemontowałem. Wąż który powinien iść do baku, był w ogóle wpięty w jakieś zaślepione miejsce, a wąż idący od dolotu był tak luźno, że pewnie łapało jakieś lewe powietrze. No w każdym bądź razie zdemontowane, pozaślepiam co trzeba i się okaże jak śmiga. Pół motocykla już rozkręcone, jutro wyjmuję silnik . |
|
|
|
|
Pawcio89
Motocykl: xv250 3LS, VT1100 '97 SC18
Wiek: 35 Dołączył: 17 Lip 2012 Posty: 31 Skąd: Przewrotne
|
Wysłany: 2014-12-30, 15:53
|
|
|
Co do akumulatora to u mnie wygląda to tak:
Zdjęcie może nie rewelacyjne i dopiero teraz widzę że jedno do góry nogami ale mam nadzieję że coś widać |
|
|
|
|
Chrusta
Motocykl: Honda Shadow VT1100C 87r.
Dołączył: 01 Lip 2013 Posty: 64 Skąd: Toruń/ Piotrków Kuj.
|
Wysłany: 2015-01-05, 04:18
|
|
|
Ooo super dzięki, trochę mi to rozjaśniło. No cóż, czasu dużo, więc jeszcze pomyślę co zrobię z tym swoim mocowaniem. Na pewno jak skończę to wstawię jakieś zdjęcia .
Ale chwilka... Gdzie masz schowany przekaźnik rozrusznika?
U mnie jest on przymocowany "od wierzchu", do rury ramy po lewo od akumulatora. W ogóle mam chaos w tym obszarze, pokrywa mi się dobrze nie domyka i chcę to uporządkować.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2015-01-05, 05:20
|
|
|
Z tego co pamiętam to przekaźnik rozrusznika powinien się znajdować pod prawą osłoną. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Asgalt
Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 1363 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-01-05, 09:58
|
|
|
Pytanie może banalne ale wolę zapytać, niż kleić
Prawy boczek mam pod kluczykiem. A jak ściągać lewy? Na delikatne wyciągnięcie z zatrzasków, tak jak to było w VT 600 czy jest jakiś inny knyf? Pytam, bo 1100 mam krótko i jeszcze tego tematu nie przerabiałem, a nie chciałbym zrobić Zośce kuku |
_________________ Nigdy nie piję przed piątą po południu.
Na szczęście zawsze gdzieś na świecie jest piąta po południu.
Moje byłe Zochy: VT 600, VT 750, VT 1100 i Zocha obecna: VTX 1300 |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2015-01-05, 12:45
|
|
|
Tak jak w 600 z tą różnicą, że najpierw delikatnie od dołu bo od góry osłona jest wsuwana w specjalne mocowanie. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Asgalt
Motocykl: VTX 1300 '03
Wiek: 56 Dołączył: 14 Cze 2012 Posty: 1363 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|