Przesunięty przez: GhoustDragon 2014-12-02, 21:42 |
Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006 |
Autor |
Wiadomość |
MAŚLAK
Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52 Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 56 Skąd: TUSZYN
|
Wysłany: 2014-12-02, 19:57 Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006
|
|
|
Witam wszystkich forumowiczów , od niedawna jestem posiadaczem Hondy VT 1100 Sabre 2006r. Podczas jazdy po odpuszczeniu gazu , strzela w rury prawdopodobnie jest potrzebna regulacja gaźników , czy faktycznie jest ona potrzebna ? Jeżeli tak to gdzie taką regulacje można przeprowadzić w okolicach Łodzi. Proszę o pomoc. |
_________________ Adam Tuszyn Polska |
|
|
|
|
Szymon
Motocykl: VT 700C 1985
Wiek: 29 Dołączył: 06 Lip 2012 Posty: 216 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:03
|
|
|
U mnie też strzela :) |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2818 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:09
|
|
|
adampm2, a wydechy masz jakie ?
Fabryka czy coś zmieniane ? |
_________________ Silnik, dwa koła i mina wesoła |
|
|
|
|
MAŚLAK
Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52 Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 56 Skąd: TUSZYN
|
Wysłany: 2014-12-02, 20:13
|
|
|
wydechy nieoryginalne prawdopodobnie cobra ale wyciszone taką kupiłem |
_________________ Adam Tuszyn Polska |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2818 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2014-12-03, 20:36
|
|
|
Strzelanie przy odpuszaczniu gazu to norma przy customowych wydechach. Pomaga trochę wzbogacenie mieszanki na biegu jałowym (odkręcić śruby regulacyjne w gaźnikach w stosunku do ustawień standardowych) ale to tylko zwiększa paliwożerność. Zazwyczaj nie jest to sprawa kiepskiej synchronizacji. Innymi słowy trzeba się przyzwyczaić :) |
|
|
|
|
KaKim
Motocykl: VT 1100 C2 SABRE
Wiek: 32 Dołączył: 12 Lis 2014 Posty: 24 Skąd: Podkarpacie/ Dębica
|
Wysłany: 2014-12-04, 00:09
|
|
|
Może nie wypowiem się na temat, ale może zostać uznane za pomoc dla innych. Mianowicie, w swoim motocyklu, który zakupiłem nie dawno, posiadam wydechy Cobry i i filtr K&N i moje pytanie brzmi jakie powinny być założone dysze, bo seria podaje: Przód 175, tył 180. Przy tym zestawieniu, wydechy i filtr jakie powinno się zastosować dysze >175, 180 czy .175,180?
Jestem na etapie czyszczenia gaźników i liczę na Waszą pomoc, gdyż chciałbym uniknąć kolejnego rozbierania tego samego od nowa w przyszłym sezonie |
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 966 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2014-12-04, 01:16 Re: Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006
|
|
|
adampm2 napisał/a: | Witam wszystkich forumowiczów , od niedawna jestem posiadaczem Hondy VT 1100 Sabre 2006r. Podczas jazdy po odpuszczeniu gazu , strzela w rury prawdopodobnie jest potrzebna regulacja gaźników , czy faktycznie jest ona potrzebna ? Jeżeli tak to gdzie taką regulacje można przeprowadzić w okolicach Łodzi. Proszę o pomoc. |
Mialem to w VT600 i serio pisze, zrob cokolwiek, jestem w stanie zaplacic/wodke postawic, zrob tak zeby w moim Nomadzie tak fantastycznie strzelalo jak opisujesz i tak jak mialem wczesniej |
|
|
|
|
oktan77
Paweł
Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47 Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 1109 Skąd: Jedlnia-Letnisko
|
Wysłany: 2014-12-04, 09:52
|
|
|
Czyszczenie gaźników i synchronizację i tak należy zrobić, przed lub po sezonie, a strzały nie są złe, u mnie po regulacji chyba są sporadycznie, przypomnę sobie w marcu-kwietniu |
_________________ "Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S. |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2014-12-04, 10:18
|
|
|
KaKim napisał/a: | Może nie wypowiem się na temat, ale może zostać uznane za pomoc dla innych. Mianowicie, w swoim motocyklu, który zakupiłem nie dawno, posiadam wydechy Cobry i i filtr K&N i moje pytanie brzmi jakie powinny być założone dysze, bo seria podaje: Przód 175, tył 180. Przy tym zestawieniu, wydechy i filtr jakie powinno się zastosować dysze >175, 180 czy .175,180?
Jestem na etapie czyszczenia gaźników i liczę na Waszą pomoc, gdyż chciałbym uniknąć kolejnego rozbierania tego samego od nowa w przyszłym sezonie |
Na tym polega tzw. "strojenie" gaźników do akcesoryjnych wydechów i filtra, że dobiera się parametry pracy gaźnika (nie tylko dysze) w zależności od pomiarów dokonywanych na silniku. Trudno więc coś konkretnego powiedzieć, co masz założyć, bo to sprawa dość indywidualna do każdego przypadku.
Najprostszym "pomiarem" jest np. kolor świecy po jeździe
Prawdopodobnie gdzieś w informacjach producenta wydechów powinieneś znaleźć jakąś informację o zalecanej zmianie.
Wszystko też zależy w jakim celu zmieniłeś te tłumiki - jeśli w celu wyciągnięcia dodatkowej mocy z silnika, wtedy te ustawienia są bardzo istotne. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
MAŚLAK
Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52 Dołączył: 02 Gru 2014 Posty: 56 Skąd: TUSZYN
|
Wysłany: 2014-12-04, 12:31
|
|
|
Dzieki wszystkim za wskazówki napewno sie przydadzą. Zabieram się do szukania fachowca |
_________________ Adam Tuszyn Polska |
|
|
|
|
malutkisan
Darek - perkusista
Motocykl: shadow VT 700C wer. USA
Wiek: 58 Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 180 Skąd: Gończyce
|
Wysłany: 2014-12-04, 17:01
|
|
|
adampm2 napisał/a: | Dzieki wszystkim za wskazówki napewno sie przydadzą. Zabieram się do szukania fachowca |
Dzwoń do Marudy lub pisz do niego na PW
moja Honda z7L/100km zeszła na 3,2L/100km w trasie solo |
_________________ VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :) |
|
|
|
|
SROKA
Szymon Sroczyński
Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 52 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-12-05, 14:03
|
|
|
A ja pociągnę temat nieco dalej.
Co jeśli strzela tylko z jednej rury, i zdaża mu się pierdnąć na wolnych obrotach ?
Wydechy puste z DBkillerem.
Żadne regulacje nie przynoszą skutku.
Gażnik czyszczony i synchronizowany w kwietniu br. |
_________________ Lewa w górę |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2014-12-09, 09:22
|
|
|
Zawory? |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
SROKA
Szymon Sroczyński
Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013 Posty: 52 Skąd: Opole
|
Wysłany: 2014-12-09, 17:43
|
|
|
Góra silnika była robiona zeszłej wiosny. Zawory szczelne ( profilaktycznie dotarte). Łańcuch na napinaczu miał 4 mm, kliftery umyte i sprawdzone. |
_________________ Lewa w górę |
|
|
|
|
|