/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: GhoustDragon
2014-12-02, 21:42
Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006
Autor Wiadomość
MAŚLAK 

Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 56
Skąd: TUSZYN
  Wysłany: 2014-12-02, 19:57   Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006

Witam wszystkich forumowiczów , od niedawna jestem posiadaczem Hondy VT 1100 Sabre 2006r. Podczas jazdy po odpuszczeniu gazu , strzela w rury prawdopodobnie jest potrzebna regulacja gaźników , czy faktycznie jest ona potrzebna ? Jeżeli tak to gdzie taką regulacje można przeprowadzić w okolicach Łodzi. Proszę o pomoc.
_________________
Adam Tuszyn Polska
 
 
Szymon 

Motocykl: VT 700C 1985
Wiek: 29
Dołączył: 06 Lip 2012
Posty: 216
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-12-02, 20:03   

U mnie też strzela :)
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-02, 20:09   

adampm2, a wydechy masz jakie ?
Fabryka czy coś zmieniane ?
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
MAŚLAK 

Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 56
Skąd: TUSZYN
Wysłany: 2014-12-02, 20:13   

wydechy nieoryginalne prawdopodobnie cobra ale wyciszone taką kupiłem
_________________
Adam Tuszyn Polska
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-03, 06:29   

No to prawdopodobnie dlatego strzela :-)
Mój czasem nawet ogniem walnie (podobno) :-P
W każdym bądź razie nie ma powodów do jakiegoś niepokoju - synchro zrobisz przy okazji.
Zajrzyj tutaj http://www.shadow.org.pl/forum/viewforum.php?f=24
a później tutaj http://www.shadow.org.pl/...p=329727#329727
koledzy na pewno Ci podpowiedzą gdzie w okolicy jest jakiś dobry warsztat :-D
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2014-12-03, 20:36   

Strzelanie przy odpuszaczniu gazu to norma przy customowych wydechach. Pomaga trochę wzbogacenie mieszanki na biegu jałowym (odkręcić śruby regulacyjne w gaźnikach w stosunku do ustawień standardowych) ale to tylko zwiększa paliwożerność. Zazwyczaj nie jest to sprawa kiepskiej synchronizacji. Innymi słowy trzeba się przyzwyczaić :)
 
 
KaKim 


Motocykl: VT 1100 C2 SABRE
Wiek: 32
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 24
Skąd: Podkarpacie/ Dębica
Wysłany: 2014-12-04, 00:09   

Może nie wypowiem się na temat, ale może zostać uznane za pomoc dla innych. Mianowicie, w swoim motocyklu, który zakupiłem nie dawno, posiadam wydechy Cobry i i filtr K&N i moje pytanie brzmi jakie powinny być założone dysze, bo seria podaje: Przód 175, tył 180. Przy tym zestawieniu, wydechy i filtr jakie powinno się zastosować dysze >175, 180 czy .175,180?
Jestem na etapie czyszczenia gaźników i liczę na Waszą pomoc, gdyż chciałbym uniknąć kolejnego rozbierania tego samego od nowa w przyszłym sezonie :-D
 
 
Japa 


Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 966
Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
Wysłany: 2014-12-04, 01:16   Re: Regulacja gaźnika vt 1100 sabre 2006

adampm2 napisał/a:
Witam wszystkich forumowiczów , od niedawna jestem posiadaczem Hondy VT 1100 Sabre 2006r. Podczas jazdy po odpuszczeniu gazu , strzela w rury prawdopodobnie jest potrzebna regulacja gaźników , czy faktycznie jest ona potrzebna ? Jeżeli tak to gdzie taką regulacje można przeprowadzić w okolicach Łodzi. Proszę o pomoc.

Mialem to w VT600 i serio pisze, zrob cokolwiek, jestem w stanie zaplacic/wodke postawic, zrob tak zeby w moim Nomadzie tak fantastycznie strzelalo jak opisujesz i tak jak mialem wczesniej :toast:
 
 
 
oktan77 
Paweł


Motocykl: VT 1100 T Tourer 00'
Wiek: 47
Dołączył: 12 Sie 2014
Posty: 1109
Skąd: Jedlnia-Letnisko
Wysłany: 2014-12-04, 09:52   

Czyszczenie gaźników i synchronizację i tak należy zrobić, przed lub po sezonie, a strzały nie są złe, u mnie po regulacji chyba są sporadycznie, przypomnę sobie w marcu-kwietniu
_________________
"Nie ma, nie może być słynniejszej muzyki od tej, kiedy w piecu huczy ogień, a za oknem duje wiatr" E.S.
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-12-04, 10:18   

KaKim napisał/a:
Może nie wypowiem się na temat, ale może zostać uznane za pomoc dla innych. Mianowicie, w swoim motocyklu, który zakupiłem nie dawno, posiadam wydechy Cobry i i filtr K&N i moje pytanie brzmi jakie powinny być założone dysze, bo seria podaje: Przód 175, tył 180. Przy tym zestawieniu, wydechy i filtr jakie powinno się zastosować dysze >175, 180 czy .175,180?
Jestem na etapie czyszczenia gaźników i liczę na Waszą pomoc, gdyż chciałbym uniknąć kolejnego rozbierania tego samego od nowa w przyszłym sezonie :-D


Na tym polega tzw. "strojenie" gaźników do akcesoryjnych wydechów i filtra, że dobiera się parametry pracy gaźnika (nie tylko dysze) w zależności od pomiarów dokonywanych na silniku. Trudno więc coś konkretnego powiedzieć, co masz założyć, bo to sprawa dość indywidualna do każdego przypadku.
Najprostszym "pomiarem" jest np. kolor świecy po jeździe ;-)

Prawdopodobnie gdzieś w informacjach producenta wydechów powinieneś znaleźć jakąś informację o zalecanej zmianie.
Wszystko też zależy w jakim celu zmieniłeś te tłumiki - jeśli w celu wyciągnięcia dodatkowej mocy z silnika, wtedy te ustawienia są bardzo istotne.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
MAŚLAK 

Motocykl: Honda SHADOW VT 1100 SABRE
Wiek: 52
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 56
Skąd: TUSZYN
Wysłany: 2014-12-04, 12:31   

Dzieki wszystkim za wskazówki napewno sie przydadzą. Zabieram się do szukania fachowca
_________________
Adam Tuszyn Polska
 
 
malutkisan 
Darek - perkusista


Motocykl: shadow VT 700C wer. USA
Wiek: 58
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 180
Skąd: Gończyce
Wysłany: 2014-12-04, 17:01   

adampm2 napisał/a:
Dzieki wszystkim za wskazówki napewno sie przydadzą. Zabieram się do szukania fachowca


Dzwoń do Marudy lub pisz do niego na PW
moja Honda z7L/100km zeszła na 3,2L/100km w trasie solo
_________________
VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :)
 
 
SROKA 
Szymon Sroczyński

Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-12-05, 14:03   

A ja pociągnę temat nieco dalej.
Co jeśli strzela tylko z jednej rury, i zdaża mu się pierdnąć na wolnych obrotach ?
Wydechy puste z DBkillerem.
Żadne regulacje nie przynoszą skutku.
Gażnik czyszczony i synchronizowany w kwietniu br.
_________________
Lewa w górę
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2014-12-09, 09:22   

Zawory?
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
SROKA 
Szymon Sroczyński

Motocykl: VT 1100 - 1987
Dołączył: 24 Paź 2013
Posty: 52
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-12-09, 17:43   

Góra silnika była robiona zeszłej wiosny. Zawory szczelne ( profilaktycznie dotarte). Łańcuch na napinaczu miał 4 mm, kliftery umyte i sprawdzone.
_________________
Lewa w górę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM