/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
wymiana silnika
Autor Wiadomość
blackie 

Motocykl: vt 600 C '95
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-20, 09:49   wymiana silnika

... mam silnik od vlx i musze go vsadzić do vt ... są dwie różnice

1. z pokryw zaworów wychodzą rurki gumowe - zaślepić je na szczelnie ? czy po prostu schować je gdzieś i zabezpieczyć by nie dostawał siue do środka syf ?

2. gaźnik - przy tym z vlx jest 1 pojedynczy i z niego wychodzi przewód do elektryki ... co z tym fantem zrobić ?

... czy w ogóle jest możliwa taka przekładka silnika?
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2015-02-20, 22:15   

Przekładka jest możliwa w myśl zasady nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne :lol:
Rurki z pokryw zawodowych to prawdopodobnie do EVAP - pochłaniacz par oleju.
Przewód elektryczny od gaźnika?
Wstaw jakieś fotki.
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
blackie 

Motocykl: vt 600 C '95
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2015-02-21, 15:57   

[img][/img][img][/img]
 
 
pabloo 


Motocykl: Yamaha Road Star XV 1700 MidnightStar
Wiek: 43
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 192
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-02-21, 20:46   

To tzw. TPS - cxujnik położenia przepustnicy. Daje sygnal do modułu. W starszej wersji nie ma tego czujnika... Dodatkowo przez ten gaźnik przeplywa plyn chłodzący celem ogrzania mieszanki. W starszych gaźnikach też tego nie było
_________________
SERWIS MOTOCYKLI https://www.facebook.com/...321190111249440
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1178
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2015-02-22, 13:19   

kolego przy przekładaniu napotkasz na kilka problemów. 1 to brak wlotu do chłodnicy z ogrzewania gaźnika. można go zaślepić lub kombinować w inny sposób, 2 to układ eco który będziesz musiał zaślepić umiejetnie. kolejny to instalacja. prawdopodobnie napotkasz na różnice w kostkach od regulatora napiecia i w instalacji będzieśz musiał oninąć w jakiś sposób pompe paliwowa bo w jedno gaźnikowych nie występowała. poza tym inaczej rozwiązany jest układ zasilania w powietrze. oprócz zmiany airboxu konieczna jest wymiana obudowy filtra i samego filtra( brak zamienników w rozsądnej cenie( 185zł oyrginał ( k&n można za 150-200 kupić. oczywiście nie nowy ale cio za różnica skoro i tak myje się go co sezon)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM