wymiana silnika
Odpowiedz do tematu

: wymiana silnika
... mam silnik od vlx i musze go vsadzić do vt ... są dwie różnice

1. z pokryw zaworów wychodzą rurki gumowe - zaślepić je na szczelnie ? czy po prostu schować je gdzieś i zabezpieczyć by nie dostawał siue do środka syf ?

2. gaźnik - przy tym z vlx jest 1 pojedynczy i z niego wychodzi przewód do elektryki ... co z tym fantem zrobić ?

... czy w ogóle jest możliwa taka przekładka silnika?

:
Przekładka jest możliwa w myśl zasady nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne :lol:
Rurki z pokryw zawodowych to prawdopodobnie do EVAP - pochłaniacz par oleju.
Przewód elektryczny od gaźnika?
Wstaw jakieś fotki.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
[img][/img][img][/img]

:
To tzw. TPS - cxujnik położenia przepustnicy. Daje sygnal do modułu. W starszej wersji nie ma tego czujnika... Dodatkowo przez ten gaźnik przeplywa plyn chłodzący celem ogrzania mieszanki. W starszych gaźnikach też tego nie było

:
kolego przy przekładaniu napotkasz na kilka problemów. 1 to brak wlotu do chłodnicy z ogrzewania gaźnika. można go zaślepić lub kombinować w inny sposób, 2 to układ eco który będziesz musiał zaślepić umiejetnie. kolejny to instalacja. prawdopodobnie napotkasz na różnice w kostkach od regulatora napiecia i w instalacji będzieśz musiał oninąć w jakiś sposób pompe paliwowa bo w jedno gaźnikowych nie występowała. poza tym inaczej rozwiązany jest układ zasilania w powietrze. oprócz zmiany airboxu konieczna jest wymiana obudowy filtra i samego filtra( brak zamienników w rozsądnej cenie( 185zł oyrginał ( k&n można za 150-200 kupić. oczywiście nie nowy ale cio za różnica skoro i tak myje się go co sezon)

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group