/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa paliwa pracuje cały czas
Autor Wiadomość
zabol 

Motocykl: VT 700C '86
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 27
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2014-07-15, 13:37   Pompa paliwa pracuje cały czas

Cześć.
Mam taki problem z pompą paliwa, że po rozgrzaniu silnika zaczyna pracować w trybie ciągłym nieważne czy silnik pracuje czy nie. Przy zimnym silniku wszystko wraca do normy tzn. przy pierwszym uruchomieniu włącza się na ok.2s itd. Sama pompa wydaje się ok styki w normie, reaguje na wzrost ciśnienia. Czy jest możliwe, że przekaźnik po rozgrzaniu wariuje czy szukać przyczyny gdzie indziej?
 
 
Matrix 


Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 3151
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-15, 20:53   

zabol napisał/a:
Czy jest możliwe, że przekaźnik po rozgrzaniu wariuje czy szukać przyczyny gdzie indziej?


Jest to możliwe :-/
_________________
Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
 
 
zabol 

Motocykl: VT 700C '86
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 27
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2014-07-16, 10:52   

Właśnie nie za bardzo wiem gdzie szukać usterki tym bardziej, że pojawia się tylko przy rozgrzanym motocyklu.
Wpadłem jeszcze na pomysł, że membrana w pompie jest uszkodzona i po rozgrzaniu nie daje odpowiedniego oporu potrzebnego do wyłączenia. Czy ktoś rozbierał pompę paliwa i może coś w tym temacie podpowiedzieć?
 
 
pyton 
Piotrek


Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 292
Skąd: kłomnice
Wysłany: 2014-07-16, 19:33   

miałem podobny problem.po rozebraniu pompy okazało się że ten bolec popychający menbranę przycierał się jak elektromagnes był gorący, po nasmarowaniu bolca czyszczeniu platynek i wymianie rozerwanej uszczelki pod platynkami wszystko działa (ale już zaczołem się rozglądać za zestawem naprawczym)
_________________
Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy!
https://plus.google.com/photos/114769053866466971600/albums/6038086538392746145?authkey=CPXQgc3Bktfg1wE
 
 
Dodo 
Dominik


Motocykl: Honda Shadow VT 600 C '88 Custom
Wiek: 34
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 519
Skąd: W-Wa / Sanok
Wysłany: 2014-07-16, 21:29   

zobacz też czy ten bolec pośrodku nie wypadł, a raczej czy platynka nie wypadła z tego cięcia na tym bolcu po środku który trzyma ją i układ w kupie. Bo wtedy może pracować cały czas gdyż nie zostanie odłączona przez mechanizm.
 
 
zabol 

Motocykl: VT 700C '86
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 27
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2014-07-17, 09:48   

Pyton dzięki za podpowiedź, takiej usterki raczej bym nie podejrzewał.
Dodo jak wyciągałem pompkę dla sprawdzenia platynek (i po czyszczeniu) wszystko było na swoim miejscu.
Dam znać czy nasmarowanie bolca pomogło ale dopiero po weekendzie bo obowiązki wygnały mnie w podróż i nie mam dostępu do moto.
 
 
marek80 

Motocykl: honda vt 750 c 85r
Wiek: 43
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 75
Skąd: okolice gdańska
Wysłany: 2014-07-19, 20:27   

zabol napisał/a:
Właśnie nie za bardzo wiem gdzie szukać usterki tym bardziej, że pojawia się tylko przy rozgrzanym motocyklu.
Wpadłem jeszcze na pomysł, że membrana w pompie jest uszkodzona i po rozgrzaniu nie daje odpowiedniego oporu potrzebnego do wyłączenia. Czy ktoś rozbierał pompę paliwa i może coś w tym temacie podpowiedzieć?


ja miałem rozebrane pompę paliwa bo spaliła mi się dioda kierunkowa w cewce i pompka nie pompowała a działa to tak pompa podaje paliwo do gaźnika jak gaźnik jest pełen to pływaki zamykają dopływ paliwa i wytwarza się ciśnienie pompa dostaje obciążenie i przekaźnik powinien odłączyć prąd od pompy jeśli pompa podaje paliwo i przelewa gaźniki to może masz uszkodzone pływaki w gaźniku albo te małe zaworki w komorze pływakowej i nie zamykają dolotu paliwa a membrana w pompce paliwa jak będzie uszkodzona to nie poda paliwa i przekaźnik może być uszkodzony
_________________
http://images69.fotosik.p...e270111agen.jpg
 
 
zabol 

Motocykl: VT 700C '86
Wiek: 43
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 27
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2014-07-30, 09:19   

Niestety na 90% uszkodzony jest układ sterujący wyłączaniem pompki przy wzroście ciśnienia. Dodatkowo po zapoznaniu się z ofertami pompek zauważyłem, że maja jedną kostkę elektryczną u mnie jest zielona kostka z 3-ma pinami i oddzielny przewód podłączony pod zacisk + akumlatora. I tu pytanie czy taki układ elektryczny jak u mnie to norma dla VT700 z 86'r. czy ktoś kombinował przy pompce i przekombinował?

[ Dodano: 2014-08-01, 11:19 ]
A jednak muszę szukać nowej pompy.
Czy pompa z VT 1100 nada się do mojej VT 700?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM