Pompa paliwa pracuje cały czas
Odpowiedz do tematu

: Pompa paliwa pracuje cały czas
Cześć.
Mam taki problem z pompą paliwa, że po rozgrzaniu silnika zaczyna pracować w trybie ciągłym nieważne czy silnik pracuje czy nie. Przy zimnym silniku wszystko wraca do normy tzn. przy pierwszym uruchomieniu włącza się na ok.2s itd. Sama pompa wydaje się ok styki w normie, reaguje na wzrost ciśnienia. Czy jest możliwe, że przekaźnik po rozgrzaniu wariuje czy szukać przyczyny gdzie indziej?

:
zabol napisał/a:
Czy jest możliwe, że przekaźnik po rozgrzaniu wariuje czy szukać przyczyny gdzie indziej?


Jest to możliwe :-/

Matrix w Trasie

Gość Usługi BHP dla Ciebie twojebhp@gmail.com
:
Właśnie nie za bardzo wiem gdzie szukać usterki tym bardziej, że pojawia się tylko przy rozgrzanym motocyklu.
Wpadłem jeszcze na pomysł, że membrana w pompie jest uszkodzona i po rozgrzaniu nie daje odpowiedniego oporu potrzebnego do wyłączenia. Czy ktoś rozbierał pompę paliwa i może coś w tym temacie podpowiedzieć?

:
miałem podobny problem.po rozebraniu pompy okazało się że ten bolec popychający menbranę przycierał się jak elektromagnes był gorący, po nasmarowaniu bolca czyszczeniu platynek i wymianie rozerwanej uszczelki pod platynkami wszystko działa (ale już zaczołem się rozglądać za zestawem naprawczym)

:
zobacz też czy ten bolec pośrodku nie wypadł, a raczej czy platynka nie wypadła z tego cięcia na tym bolcu po środku który trzyma ją i układ w kupie. Bo wtedy może pracować cały czas gdyż nie zostanie odłączona przez mechanizm.

:
Pyton dzięki za podpowiedź, takiej usterki raczej bym nie podejrzewał.
Dodo jak wyciągałem pompkę dla sprawdzenia platynek (i po czyszczeniu) wszystko było na swoim miejscu.
Dam znać czy nasmarowanie bolca pomogło ale dopiero po weekendzie bo obowiązki wygnały mnie w podróż i nie mam dostępu do moto.

:
zabol napisał/a:
Właśnie nie za bardzo wiem gdzie szukać usterki tym bardziej, że pojawia się tylko przy rozgrzanym motocyklu.
Wpadłem jeszcze na pomysł, że membrana w pompie jest uszkodzona i po rozgrzaniu nie daje odpowiedniego oporu potrzebnego do wyłączenia. Czy ktoś rozbierał pompę paliwa i może coś w tym temacie podpowiedzieć?


ja miałem rozebrane pompę paliwa bo spaliła mi się dioda kierunkowa w cewce i pompka nie pompowała a działa to tak pompa podaje paliwo do gaźnika jak gaźnik jest pełen to pływaki zamykają dopływ paliwa i wytwarza się ciśnienie pompa dostaje obciążenie i przekaźnik powinien odłączyć prąd od pompy jeśli pompa podaje paliwo i przelewa gaźniki to może masz uszkodzone pływaki w gaźniku albo te małe zaworki w komorze pływakowej i nie zamykają dolotu paliwa a membrana w pompce paliwa jak będzie uszkodzona to nie poda paliwa i przekaźnik może być uszkodzony

:
Niestety na 90% uszkodzony jest układ sterujący wyłączaniem pompki przy wzroście ciśnienia. Dodatkowo po zapoznaniu się z ofertami pompek zauważyłem, że maja jedną kostkę elektryczną u mnie jest zielona kostka z 3-ma pinami i oddzielny przewód podłączony pod zacisk + akumlatora. I tu pytanie czy taki układ elektryczny jak u mnie to norma dla VT700 z 86'r. czy ktoś kombinował przy pompce i przekombinował?

[ Dodano: 2014-08-01, 11:19 ]
A jednak muszę szukać nowej pompy.
Czy pompa z VT 1100 nada się do mojej VT 700?

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group