Synchronizacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
jacabe
Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50 Dołączył: 24 Lut 2008 Posty: 148 Skąd: Lębork
|
|
|
|
|
bodek
pryt pryt
Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: Trzebież
|
Wysłany: 2010-03-30, 10:20
|
|
|
Chciałem sam zrobić synchro gaźników tym wakuometrem z forum Virago, tylko mam pytanko do Mateusza, a w zasadzie trzy : czy trzeba zdejmować zbiornik i i dolot powietrza do gaźników tak jak to na Twoich fotkach widać i gdzie dokładnie podłączyć te końce wężyka? Króćce jakoś sobie dorobię, zawsze można śrubkę przewiercić wzdłuż a zawzięty jestem :P. I jeszcze jedno, ta śruba do regulacji, to jest między gaźnikami i z boku jest do niej dostęp? |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-03-30, 16:17
|
|
|
Trzeba zdjąć gardziel ssącą z gaźników bo właśnie pod nią jest dostęp do śruby regulacyjnej od góry, z boku nie ma szans. wakuometry podpina się pod króćce tam gdzie podciśnienie do kranika (jedna sztuka) a drugi symetrycznie, tylko że krućca tam nie ma i trzeba wkręcić własny z zestawu wakuometrów. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-03-30, 22:03
|
|
|
Najlepiej wyjąć ten od podciśnienia kranika i po prostu "skopiować"....... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
bodek
pryt pryt
Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: Trzebież
|
Wysłany: 2010-03-31, 06:38
|
|
|
Zastanawiam się, czy jakaś kalamidka ewentualnie końcówka do odpowietrzania hamulców by nie pasowała. Tylko tam chyba drobnozwojowe gwinty są z tego co pamiętam . |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
|
|
|
|
bodek
pryt pryt
Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: Trzebież
|
Wysłany: 2010-03-31, 07:42
|
|
|
Tam nie ma w ogóle tego modelu (VT 500) do wyboru, a ta część, to nie wiem co jest, bo nie ma żadnego opisu ani zdjęcia. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-03-31, 09:47
|
|
|
Ale TU jest VT500 i ID każdej części, można sobie wyszukać... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Syrnik19
Show must go on
Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37 Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 112 Skąd: Nowa Dęba
|
Wysłany: 2010-03-31, 09:56
|
|
|
A u mnie mechanik za regulacje gazników chciał 40 zeta |
|
|
|
|
bodek
pryt pryt
Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 140 Skąd: Trzebież
|
Wysłany: 2010-03-31, 13:07
|
|
|
Syrnik19 napisał/a: | A u mnie mechanik za regulacje gazników chciał 40 zeta |
To chyba za ustawienie mieszanki tylko. Ja u siebie znalazłem gościa, co za czyszczenie, synchro i regulację chce 150 z dojazdem do mnie. Normalnie w serwisach wołają 250 złociszy. |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-03-31, 16:47
|
|
|
Ustawienie mieszanki jest najbardziej skomplikowanym zabiegiem w serwisie gaźnika, więc nie wiem dlaczego miałby to być najtańszy zabieg... Chyba, że ktoś po prostu ma przygotowany do tego gaźnik i odkręca śrubę regulacyjną o tyle o ile wstępnie zaleca producent... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2010-04-08, 07:19
|
|
|
Gaźnik przydało by się jeszcze raz wyczyścić, do tego koniecznie czyszczenie filtrka paliwa znajdującego się w kraniku i kontrola filtra powietrza. Motocykl dławi się zbyt dużą ilością powietrza bądź brakiem powietrza. Jaki masz filtr powietrza "suchy" czy "mokry". Kiedy był wymieniany, bądź czyszczony? Koniecznie sprawdź czy masz uszczelkę pomiędzy filtrem powietrza a airboxem. Jeśli nic z tego nie pomoże to może sam gaźnik jest uszkodzony bądź moduł zapłonowy, ale raczej bym na to nie liczył. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Pawel_RDE
Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43 Dołączył: 06 Mar 2009 Posty: 136 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2010-04-08, 10:09
|
|
|
Filtr paliwa sprawdzany. Ostatnio wsadziłem nowy zestaw naprawczy do kranika. Filtr powietrza ("suchy"), wymieniany rok temu. Sprawdziłem go również. Jest uszczelniony silikonem na łączeniu z AIRBOX-em. Jest jeszcze coś - jak przytkam otwór dolotowy do airbox-a pod siedzeniem to wszystko działa prawidłowo i silnik żwawo zbiera się w każdym zakresie obrotów. Dlatego moduł wydaje się w porządku ponieważ na obroty ma wpływ ilość powietrza. Pozostaje gaźnik. Wyczyszczę go i zobaczymy. Na co zwrócić uwagę? Co oprócz zatkania i membran może się zepsuć w gaźniku? Wygrzebałem na forum posta na tamat regeneracji gażników, gdzie ośka przepustnicy wrzyna się w obudowę przepustnicy. Czy ktoś już regenerował taki gaźnik przez tulejowanie? |
_________________ https://picasaweb.google.com/pawel.debica/RodzinnySpacerZBamboszemWSrode?authkey=Gv1sRgCMeI4eCj-N-05AE&feat=directlink
https://picasaweb.google.com/pawel.debica/ShadowGObikowa?feat=directlink |
|
|
|
|
|