/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Synchronizacja gaźników
Autor Wiadomość
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-03-09, 16:08   

Bo porządna V-ka musi czasem sobie w rure walnąć :D
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
bodek 
pryt pryt


Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 140
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2010-03-30, 10:20   

Chciałem sam zrobić synchro gaźników tym wakuometrem z forum Virago, tylko mam pytanko do Mateusza, a w zasadzie trzy :mrgreen: : czy trzeba zdejmować zbiornik i i dolot powietrza do gaźników tak jak to na Twoich fotkach widać i gdzie dokładnie podłączyć te końce wężyka? Króćce jakoś sobie dorobię, zawsze można śrubkę przewiercić wzdłuż a zawzięty jestem :P. I jeszcze jedno, ta śruba do regulacji, to jest między gaźnikami i z boku jest do niej dostęp?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-30, 16:17   

Trzeba zdjąć gardziel ssącą z gaźników bo właśnie pod nią jest dostęp do śruby regulacyjnej od góry, z boku nie ma szans. wakuometry podpina się pod króćce tam gdzie podciśnienie do kranika (jedna sztuka) a drugi symetrycznie, tylko że krućca tam nie ma i trzeba wkręcić własny z zestawu wakuometrów.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-03-30, 21:57   

Również przymierzam się do synchronizacji domowym sposobem przy pomocy przepisu na wakuometr z strony Virago. Tylko nie mam tego drugiego krućca do cylindra. Ma ktos jakis patent na wykonanie takiego. Jaki jest gwint w środku i jakiego materiału użyć do obróbki?
_________________
https://picasaweb.google.com/pawel.debica/RodzinnySpacerZBamboszemWSrode?authkey=Gv1sRgCMeI4eCj-N-05AE&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/pawel.debica/ShadowGObikowa?feat=directlink
Ostatnio zmieniony przez Pawel_RDE 2010-04-06, 23:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-30, 22:03   

Najlepiej wyjąć ten od podciśnienia kranika i po prostu "skopiować".......
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek 
pryt pryt


Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 140
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2010-03-31, 06:38   

Zastanawiam się, czy jakaś kalamidka ewentualnie końcówka do odpowietrzania hamulców by nie pasowała. Tylko tam chyba drobnozwojowe gwinty są z tego co pamiętam :-/ .
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-31, 07:12   

Wg. mnie, nie będzie pasowała..

O ile się nie mylę to ta część: http://www.sklep.motorista.pl/produkty/16221MA6000
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
bodek 
pryt pryt


Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 140
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2010-03-31, 07:42   

Cezar napisał/a:
Wg. mnie, nie będzie pasowała..

O ile się nie mylę to ta część: http://www.sklep.motorista.pl/produkty/16221MA6000




Tam nie ma w ogóle tego modelu (VT 500) do wyboru, a ta część, to nie wiem co jest, bo nie ma żadnego opisu ani zdjęcia.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-31, 09:47   

Ale TU jest VT500 i ID każdej części, można sobie wyszukać...
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Syrnik19 
Show must go on

Motocykl: Honda VT 500 1985
Wiek: 37
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 112
Skąd: Nowa Dęba
Wysłany: 2010-03-31, 09:56   

A u mnie mechanik za regulacje gazników chciał 40 zeta
 
 
 
bodek 
pryt pryt


Motocykl: Shadow VT1100C '90
Wiek: 54
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 140
Skąd: Trzebież
Wysłany: 2010-03-31, 13:07   

Syrnik19 napisał/a:
A u mnie mechanik za regulacje gazników chciał 40 zeta


To chyba za ustawienie mieszanki tylko. Ja u siebie znalazłem gościa, co za czyszczenie, synchro i regulację chce 150 z dojazdem do mnie. Normalnie w serwisach wołają 250 złociszy.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-03-31, 16:47   

Ustawienie mieszanki jest najbardziej skomplikowanym zabiegiem w serwisie gaźnika, więc nie wiem dlaczego miałby to być najtańszy zabieg... Chyba, że ktoś po prostu ma przygotowany do tego gaźnik i odkręca śrubę regulacyjną o tyle o ile wstępnie zaleca producent...
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-04-07, 22:38   

Dzisiaj podjąłem sie próby samodzielnego wyregulowania silnika. Objawy - to jak juz pisałem w różnych postach - dławi się gdy przy niskich obrotach momentalnie doda się więcej gazu. Szczególnie jest to nie przyjemne podczas jazdy. Ja mu gaz a tu nic się nie dzieje. Sprawdziłem elektrykę, pomierzyłem cewki, wymieniłem przewody i świece. Ustawiłem zawory wg instrukcji na forum oraz wykonałem z wężyka i deski wakuometr i zsynchronizowałem gaźniki (tak mi się przynajmniej wydaje). Gaźnik czyściłem w zeszłym sezonie. Opady mi ręcają normalnie. Poradźcie coś, miał już ktoś takie problemy?

Pozdrawiam
_________________
https://picasaweb.google.com/pawel.debica/RodzinnySpacerZBamboszemWSrode?authkey=Gv1sRgCMeI4eCj-N-05AE&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/pawel.debica/ShadowGObikowa?feat=directlink
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2010-04-08, 07:19   

Gaźnik przydało by się jeszcze raz wyczyścić, do tego koniecznie czyszczenie filtrka paliwa znajdującego się w kraniku i kontrola filtra powietrza. Motocykl dławi się zbyt dużą ilością powietrza bądź brakiem powietrza. Jaki masz filtr powietrza "suchy" czy "mokry". Kiedy był wymieniany, bądź czyszczony? Koniecznie sprawdź czy masz uszczelkę pomiędzy filtrem powietrza a airboxem. Jeśli nic z tego nie pomoże to może sam gaźnik jest uszkodzony bądź moduł zapłonowy, ale raczej bym na to nie liczył.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Pawel_RDE 


Motocykl: VT 500 C '85
Wiek: 43
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 136
Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-04-08, 10:09   

Filtr paliwa sprawdzany. Ostatnio wsadziłem nowy zestaw naprawczy do kranika. Filtr powietrza ("suchy"), wymieniany rok temu. Sprawdziłem go również. Jest uszczelniony silikonem na łączeniu z AIRBOX-em. Jest jeszcze coś - jak przytkam otwór dolotowy do airbox-a pod siedzeniem to wszystko działa prawidłowo i silnik żwawo zbiera się w każdym zakresie obrotów. Dlatego moduł wydaje się w porządku ponieważ na obroty ma wpływ ilość powietrza. Pozostaje gaźnik. Wyczyszczę go i zobaczymy. Na co zwrócić uwagę? Co oprócz zatkania i membran może się zepsuć w gaźniku? Wygrzebałem na forum posta na tamat regeneracji gażników, gdzie ośka przepustnicy wrzyna się w obudowę przepustnicy. Czy ktoś już regenerował taki gaźnik przez tulejowanie?
_________________
https://picasaweb.google.com/pawel.debica/RodzinnySpacerZBamboszemWSrode?authkey=Gv1sRgCMeI4eCj-N-05AE&feat=directlink

https://picasaweb.google.com/pawel.debica/ShadowGObikowa?feat=directlink
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM