/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
na szóstce nie jedzie - co to może być
Autor Wiadomość
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-09-24, 20:28   

No i wszystko jasne

jade sobie dzisiaj, wyprzedzam i... nagle brak mocy dławienie parskanie i kichanie... myśle sobie paliwo sie konczy więna rezerwe a tu d...pa brak poprawy zatrzymuje się , zawracam z trasy 4 bieg 80 na godzine i koniec wnerw niesamowity , pewnie cewka padła jak to już kiedyś było (te same objawy) ale ... otwieram przepustnice na max... redukcja do 3...2...1 puszczam sprzęgło silnik wyje pełne otwarcie przepustnicy i... nagle strzał dwójka maszyna ciągnie 3 maszyna ciągnie 4...5...i wbijam 6 gaz a hondzia idzie do przodu 120...130...140...TIR hamulec . Niwe mogłem uwierzyć jaszcze kilka prób 6 bieg 70km/h pełne otwarcie a maszyna ciągnie nawet pod góre... :mrgreen:

nie ma jak shadow
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-24, 23:38   

typ samouleczalny?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-09-25, 07:37   

jacabe napisał/a:
No i wszystko jasne

jade sobie dzisiaj, wyprzedzam i... nagle brak mocy dławienie parskanie i kichanie... myśle sobie paliwo sie konczy więna rezerwe a tu d...pa brak poprawy zatrzymuje się , zawracam z trasy 4 bieg 80 na godzine i koniec wnerw niesamowity , pewnie cewka padła jak to już kiedyś było (te same objawy) ale ... otwieram przepustnice na max... redukcja do 3...2...1 puszczam sprzęgło silnik wyje pełne otwarcie przepustnicy i... nagle strzał dwójka maszyna ciągnie 3 maszyna ciągnie 4...5...i wbijam 6 gaz a hondzia idzie do przodu 120...130...140...TIR hamulec . Niwe mogłem uwierzyć jaszcze kilka prób 6 bieg 70km/h pełne otwarcie a maszyna ciągnie nawet pod góre... :mrgreen:

nie ma jak shadow


Zatkane dysze? Na to mi wygląda ... musi jakiś paproch był i jak mu dałeś w palnik to się skichał, sprychał i wywalił, co mu leżało "na wątrobie"
 
 
gineczka
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 09:29   

Witam

Też miałam podobne objawy...

wrzucam 2 odkręcam gaz i nic .... a za chwilę jak szarpnął ...

:-P na razie się to nie powtórzyło :roll:

ps. Mam pytanko

czy hamulce z przodu we vt 500 shadow (są takie cieniutkie)?

wymieniam przewód na stalowy ...może to pomoże...

pzdr
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-09-25, 09:43   

gineczka napisał/a:
Witam

Też miałam podobne objawy...

wrzucam 2 odkręcam gaz i nic .... a za chwilę jak szarpnął ...

:-P na razie się to nie powtórzyło :roll:

ps. Mam pytanko

czy hamulce z przodu we vt 500 shadow (są takie cieniutkie)?

wymieniam przewód na stalowy ...może to pomoże...

pzdr


Wymień, na pewno lepiej się dozuje hamulec, i trochę lepiej łapie. Ale warto czasem używać tyłu do dohamowania.
 
 
gineczka
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 09:53   

Praktycznie najczęściej używam... tylnego ...

Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg :-P :roll: -więc muszę poprawić stan przedniego

pzdr ;-)
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-09-25, 09:54   

gineczka napisał/a:
Praktycznie najczęściej używam... tylnego ...

Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg :-P :roll: -więc muszę poprawić stan przedniego

pzdr ;-)


Tylnego używasz tylko przy bardzo niskich prędkościach, manewrach parkingowych i do dohamowania w razie awaryjnego. Hamulec przedni jest hamulcem zasadniczym :-)
 
 
gineczka
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 11:17   

Wiem ale jak przedni jest słaby (może stary płyn -też wymienię) ;-)

To czymś hamować muszę ...no chyba ,że nogami ;-)
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-25, 11:19   

jak na kobietę, lekka pewnie jesteś, nie powinien być słaby, może jest zapowietrzony? Pamiętaj przy zmianie płynu żeby porządnie odpowietrzyć, a może masz stare i źle dotarte klocki?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-09-25, 11:22   

gineczka napisał/a:
Wiem ale jak przedni jest słaby (może stary płyn -też wymienię) ;-)

To czymś hamować muszę ...no chyba ,że nogami ;-)


Jak cos jest nie tak to sprawdź - klocki, przewody, uszczelki w zaciskach. Wymień przewody, załóż nowe podkładki pod śruby i WYMIEŃ KONIECZNIE PŁYN. Jeśli trzeba wymień klocki i wszystkie uszczelki, które są spękane, ciekną. A na koniec dokładnie odpowietrz cały układ hamulcowy. Nie tylko zaciski ale także pompę hamulcową :-)
 
 
gineczka
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-25, 11:25   

Zapowietrzony nie jest , klocki są też ok.

Czy ktoś z was przerabiał kanapę (moja pęka, cały skay) ,marzy mi się aby przerobić w ogóle siedzenie tak aby zlikwidować oparcie :roll: Wiem ,że trochę muszę nakombinować bo są tam przewody od ośw. ale wydaje mi się ,że gdy będzie widać tylny błotnik moto ....zyska na urodzie ;-)

ps. a i nie dodałam ,że świetnie się nią śmiga ....MA PAZURA !!!! a taka niepozorna :mrgreen:
 
 
jacabe 


Motocykl: Honda VF 750C2 - 1995; VT500C-sprzedana
Wiek: 50
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 148
Skąd: Lębork
Wysłany: 2008-09-25, 15:47   

Pazura ma jak któregoś dnia pośmigałem z komplem (on na hornecie 600) to z jego ust padły słowa: "niezły ścigacz jak na tak małego choppera" :mrgreen:
_________________
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.

http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg

http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-09-25, 16:16   

Co do pazura to ma bez dwóch zdań, można z 750 600 czy 1100 podyskutować w drodze ;)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Cychol 


Motocykl: czerwony
Wiek: 60
Dołączył: 06 Cze 2008
Posty: 255
Skąd: Ty to wiesz?
Wysłany: 2008-09-25, 19:19   

Cezar napisał/a:
Co do pazura to ma bez dwóch zdań, można z 750 600 czy 1100 podyskutować w drodze ;)




tylko trzeba pamiętać o trzymaniu wysokich obrotów (max moment jest przy 7000) :-D
_________________
Pozdrawiam Cychol
Mój blog
Mój klub
Moje zdjęcia
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2008-09-25, 19:38   

Cychol napisał/a:




tylko trzeba pamiętać o trzymaniu wysokich obrotów (max moment jest przy 7000) :-D




:shock: :shock: :shock: prawie jak szlifierki :-P
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM