No i wszystko jasne
jade sobie dzisiaj, wyprzedzam i... nagle brak mocy dławienie parskanie i kichanie... myśle sobie paliwo sie konczy więna rezerwe a tu d...pa brak poprawy zatrzymuje się , zawracam z trasy 4 bieg 80 na godzine i koniec wnerw niesamowity , pewnie cewka padła jak to już kiedyś było (te same objawy) ale ... otwieram przepustnice na max... redukcja do 3...2...1 puszczam sprzęgło silnik wyje pełne otwarcie przepustnicy i... nagle strzał dwójka maszyna ciągnie 3 maszyna ciągnie 4...5...i wbijam 6 gaz a hondzia idzie do przodu 120...130...140...TIR hamulec . Niwe mogłem uwierzyć jaszcze kilka prób 6 bieg 70km/h pełne otwarcie a maszyna ciągnie nawet pod góre...
nie ma jak shadow
Odpowiedz do tematu
:
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
typ samouleczalny?
Jadę jadę na motorze...
:
Zatkane dysze? Na to mi wygląda ... musi jakiś paproch był i jak mu dałeś w palnik to się skichał, sprychał i wywalił, co mu leżało "na wątrobie"
jacabe napisał/a: |
No i wszystko jasne
jade sobie dzisiaj, wyprzedzam i... nagle brak mocy dławienie parskanie i kichanie... myśle sobie paliwo sie konczy więna rezerwe a tu d...pa brak poprawy zatrzymuje się , zawracam z trasy 4 bieg 80 na godzine i koniec wnerw niesamowity , pewnie cewka padła jak to już kiedyś było (te same objawy) ale ... otwieram przepustnice na max... redukcja do 3...2...1 puszczam sprzęgło silnik wyje pełne otwarcie przepustnicy i... nagle strzał dwójka maszyna ciągnie 3 maszyna ciągnie 4...5...i wbijam 6 gaz a hondzia idzie do przodu 120...130...140...TIR hamulec . Niwe mogłem uwierzyć jaszcze kilka prób 6 bieg 70km/h pełne otwarcie a maszyna ciągnie nawet pod góre... nie ma jak shadow |
Zatkane dysze? Na to mi wygląda ... musi jakiś paproch był i jak mu dałeś w palnik to się skichał, sprychał i wywalił, co mu leżało "na wątrobie"
:
Witam
Też miałam podobne objawy...
wrzucam 2 odkręcam gaz i nic .... a za chwilę jak szarpnął ...
na razie się to nie powtórzyło
ps. Mam pytanko
czy hamulce z przodu we vt 500 shadow (są takie cieniutkie)?
wymieniam przewód na stalowy ...może to pomoże...
pzdr
Też miałam podobne objawy...
wrzucam 2 odkręcam gaz i nic .... a za chwilę jak szarpnął ...
na razie się to nie powtórzyło
ps. Mam pytanko
czy hamulce z przodu we vt 500 shadow (są takie cieniutkie)?
wymieniam przewód na stalowy ...może to pomoże...
pzdr
:
Wymień, na pewno lepiej się dozuje hamulec, i trochę lepiej łapie. Ale warto czasem używać tyłu do dohamowania.
gineczka napisał/a: |
Witam
Też miałam podobne objawy... wrzucam 2 odkręcam gaz i nic .... a za chwilę jak szarpnął ... na razie się to nie powtórzyło ps. Mam pytanko czy hamulce z przodu we vt 500 shadow (są takie cieniutkie)? wymieniam przewód na stalowy ...może to pomoże... pzdr |
Wymień, na pewno lepiej się dozuje hamulec, i trochę lepiej łapie. Ale warto czasem używać tyłu do dohamowania.
:
Praktycznie najczęściej używam... tylnego ...
Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg -więc muszę poprawić stan przedniego
pzdr
Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg -więc muszę poprawić stan przedniego
pzdr
:
Tylnego używasz tylko przy bardzo niskich prędkościach, manewrach parkingowych i do dohamowania w razie awaryjnego. Hamulec przedni jest hamulcem zasadniczym
gineczka napisał/a: |
Praktycznie najczęściej używam... tylnego ...
Ale ostatnio 2 razy miałam uślizg -więc muszę poprawić stan przedniego pzdr |
Tylnego używasz tylko przy bardzo niskich prędkościach, manewrach parkingowych i do dohamowania w razie awaryjnego. Hamulec przedni jest hamulcem zasadniczym
:
Wiem ale jak przedni jest słaby (może stary płyn -też wymienię)
To czymś hamować muszę ...no chyba ,że nogami
To czymś hamować muszę ...no chyba ,że nogami
:
jak na kobietę, lekka pewnie jesteś, nie powinien być słaby, może jest zapowietrzony? Pamiętaj przy zmianie płynu żeby porządnie odpowietrzyć, a może masz stare i źle dotarte klocki?
Jadę jadę na motorze...
:
Jak cos jest nie tak to sprawdź - klocki, przewody, uszczelki w zaciskach. Wymień przewody, załóż nowe podkładki pod śruby i WYMIEŃ KONIECZNIE PŁYN. Jeśli trzeba wymień klocki i wszystkie uszczelki, które są spękane, ciekną. A na koniec dokładnie odpowietrz cały układ hamulcowy. Nie tylko zaciski ale także pompę hamulcową
gineczka napisał/a: |
Wiem ale jak przedni jest słaby (może stary płyn -też wymienię)
To czymś hamować muszę ...no chyba ,że nogami |
Jak cos jest nie tak to sprawdź - klocki, przewody, uszczelki w zaciskach. Wymień przewody, załóż nowe podkładki pod śruby i WYMIEŃ KONIECZNIE PŁYN. Jeśli trzeba wymień klocki i wszystkie uszczelki, które są spękane, ciekną. A na koniec dokładnie odpowietrz cały układ hamulcowy. Nie tylko zaciski ale także pompę hamulcową
:
Zapowietrzony nie jest , klocki są też ok.
Czy ktoś z was przerabiał kanapę (moja pęka, cały skay) ,marzy mi się aby przerobić w ogóle siedzenie tak aby zlikwidować oparcie Wiem ,że trochę muszę nakombinować bo są tam przewody od ośw. ale wydaje mi się ,że gdy będzie widać tylny błotnik moto ....zyska na urodzie
ps. a i nie dodałam ,że świetnie się nią śmiga ....MA PAZURA !!!! a taka niepozorna
Czy ktoś z was przerabiał kanapę (moja pęka, cały skay) ,marzy mi się aby przerobić w ogóle siedzenie tak aby zlikwidować oparcie Wiem ,że trochę muszę nakombinować bo są tam przewody od ośw. ale wydaje mi się ,że gdy będzie widać tylny błotnik moto ....zyska na urodzie
ps. a i nie dodałam ,że świetnie się nią śmiga ....MA PAZURA !!!! a taka niepozorna
:
Pazura ma jak któregoś dnia pośmigałem z komplem (on na hornecie 600) to z jego ust padły słowa: "niezły ścigacz jak na tak małego choppera"
Jak dasz koniom jeść, tak cię będą wieźć.
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
http://i16.photobucket.co...cbar/sobow2.jpg
http://i16.photobucket.co...marzec08016.jpg
:
Co do pazura to ma bez dwóch zdań, można z 750 600 czy 1100 podyskutować w drodze ;)
Jadę jadę na motorze...
:
tylko trzeba pamiętać o trzymaniu wysokich obrotów (max moment jest przy 7000)
Cezar napisał/a: |
Co do pazura to ma bez dwóch zdań, można z 750 600 czy 1100 podyskutować w drodze ;) |
tylko trzeba pamiętać o trzymaniu wysokich obrotów (max moment jest przy 7000)
:
prawie jak szlifierki
Odpowiedz do tematu
Cychol napisał/a: |
tylko trzeba pamiętać o trzymaniu wysokich obrotów (max moment jest przy 7000) |
prawie jak szlifierki