/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerywa na wyższych obrotach
Autor Wiadomość
Feo 

Motocykl: Honda VT 500 C
Wiek: 30
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Podkarpacie
  Wysłany: 2013-08-19, 18:15   Przerywa na wyższych obrotach

Witam, mam problem z moja Hondą, a nie znalazłem rozwiązania do tej pory na forum. Zrobiłem już sobie troszkę kilometrów przez te wakacje i ostatnio zauważyłem bardzo nieprzyjemne przerywanie silnika gdy wkręca się na obroty powyżej 4 tys. Najbardziej odczuwalne jest ono gdy chce się z niższych biegów mocniej przyspieszyć. Jeśli spokojnie sie rozpędzam to problemu nie ma, ale przy przekroczeniu pewnej granicy obrotów(zwłaszcza na trójce jest to odczuwalne) mam wrażenie jakby nie dostawał dość paliwa(ale moge się mylić oczywiście). Synchronizacja gaźników była robiona na początku sezonu. Miał ktoś podobny problem może? Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2013-08-19, 18:48   

Czy kranik, podciśnienie, działa prawidłowo? Czy wężyk od podciśnienia nie ma uszkodzeń?
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2013-08-21, 03:19   Re: Przerywa na wyższych obrotach

Feo napisał/a:
...Miał ktoś podobny problem może? Z góry dziękuję za pomoc.


ja, przy nieszczelnym filtrze powietrza.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
poncyljusz 

Motocykl: vt1100 sabre 2006 r.
Wiek: 58
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 88
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2013-08-21, 13:01   

miałem to samo ,wymieniłem świece(wszystkie)i dolałem do paliwa płynu do czyszczenia układów paliwowych benzynowych bo podejrzewałem trefne paliwo,poprawiło się i jest dobrze nie wiem co pomogło ale zobacz od najprostszych sposobów -powodzenia
 
 
Feo 

Motocykl: Honda VT 500 C
Wiek: 30
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-08-22, 12:45   

Przeczyściłem kranik(fakt, sitka troche zasyfione) i przepłukałem zbiornik no i troszkę pomogło, przy normalnej jeździe jest wszystko ok, ale przy próbie gwałtownego przyspieszenia z niskich biegów w okolicach 5 tys dalej troszkę go przerywa. Paliwo wymieniłem. Filtr powietrza wykluczam, już miałem raz z tym problem i cały układ jest uszczelniony(chociaż ten filtr warto by sprawdzić). Z tym płynem do czyszczenia układów paliwowych musze jeszcze spróbować. No i go rozjeździć troche po czyszczeniu i nowym paliwie.
 
 
pyton 
Piotrek


Motocykl: vt 750c 1983-vt 1100C2 1995
Wiek: 47
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 292
Skąd: kłomnice
Wysłany: 2013-08-22, 17:38   

a spróbuj otworzyć wlew paliwa i wtedy trochę polataj może zatkało się odpowietrzenie zbiornika w motocyklach mojego dzieciństwa to był stały problem.
_________________
Tak młody jak dzisiaj nie będziesz już nigdy!
https://plus.google.com/photos/114769053866466971600/albums/6038086538392746145?authkey=CPXQgc3Bktfg1wE
 
 
Ulfr 
Bogumił


Motocykl: Shadow VT750 '84 RC29
Wiek: 44
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 668
Skąd: Pruszcz Poole (uk)
Wysłany: 2013-08-23, 06:59   

Sprawdź membrane w kraniku bo ja miałem ten sam problem
_________________
Loud Pipes Save Lives
A to trochę z innej beczki ;-) http://www.youtube.com/watch?v=yWyxl_feFh4
 
 
 
Marcin14b 
Kasztan


Motocykl: Honda Shadow VT 600 C '98
Wiek: 30
Dołączył: 23 Mar 2013
Posty: 152
Skąd: Zapolice
Wysłany: 2013-08-23, 13:03   Re: Przerywa na wyższych obrotach

Feo napisał/a:
Witam, mam problem z moja Hondą, a nie znalazłem rozwiązania do tej pory na forum. Zrobiłem już sobie troszkę kilometrów przez te wakacje i ostatnio zauważyłem bardzo nieprzyjemne przerywanie silnika gdy wkręca się na obroty powyżej 4 tys. Najbardziej odczuwalne jest ono gdy chce się z niższych biegów mocniej przyspieszyć. Jeśli spokojnie sie rozpędzam to problemu nie ma, ale przy przekroczeniu pewnej granicy obrotów(zwłaszcza na trójce jest to odczuwalne) mam wrażenie jakby nie dostawał dość paliwa(ale moge się mylić oczywiście). Synchronizacja gaźników była robiona na początku sezonu. Miał ktoś podobny problem może? Z góry dziękuję za pomoc.


Może to też być wina modułu(ale szczerze wątpie). Motor Ci zdycha po daniu mocno w rure? Jeśli nie to nie ma się czego obawiać. Piszę to bo miałem podobne objawy gdy luty puściły na module. Jak jechałem spokojnie było ok jak mocno go przycisnąłem motor zdechł i 3 puknięcia młotkiem w moduł się należały do dalszej jazdy :-D .
 
 
Feo 

Motocykl: Honda VT 500 C
Wiek: 30
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 3
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: 2013-08-26, 12:37   

Nie, zdychać nie zdycha. Wydaje mi się że to kwestia układu paliwowego, gdyż zaczyna przerywać właśnie w momentach gdzie potrzebuje więcej paliwa(np jazda z pasażerem, pod górkę). I maksymalna prędkość jaką jest w stanie osiągnąć to 120 km/h. Przepłukałem zbiornik, zmieniłem paliwo, rozkręciłem i przeczyściłem dokładnie kranik i troszkę pomogło. Co prawda dalej przerywa, ale już na wyższych obrotach, więc troche pewnie pomogło.

Cytat:
a spróbuj otworzyć wlew paliwa i wtedy trochę polataj może zatkało się odpowietrzenie zbiornika w motocyklach mojego dzieciństwa to był stały problem.

spróbowałem, żadnej różnicy :(

Dzisiaj spróbuje przeczyścić gaźnik, zamówiłem też nowy filtr powietrza bo ten to taki średni jest. Zobaczymy efekty.

[ Dodano: 2013-08-28, 14:28 ]
Wymiana filtra powietrza rozwiązała problem:D
 
 
lucgfx 

Motocykl: Honda VT500C, 85r amerykanska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-05-31, 18:43   

U mnie okazal sie filtr powietrza. Dwa dni zmarnowalem czyszczac gaznik, wymieniajac swiece, kable, synchro gaznikow itd. Mam filtr caly kompletny, niewymienny wklad. Najpierw mnie tknelo ze moto lepiej pracuje bez kompletnego dolotu podczas synchronizacji gaznikow. Wtedy sprawdzalem z filtrem i bez ale tez nie to. W koncu z obudowy usunalem filtr i zostawilem sama pokrywe. Moto odzylo, a wiec jutro kupuje filtr:)
 
 
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2015-05-31, 19:58   

A poziom paliwa w komorze paliwowej masz dobrze ustawiony
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-05-31, 21:18   

Uważaj z tym filtrem. Ja założyłem nowy hiflo i musiałem wrócić do starego bo na nowym silnik mi się dusił. Okazuje się że nowy filtr powietrza stawiał większy opór przepływu niż stary. Mowie cały czas o papierowym filtrze.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
lucgfx 

Motocykl: Honda VT500C, 85r amerykanska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-01, 07:29   

Morfi 63 napisał/a:
A poziom paliwa w komorze paliwowej masz dobrze ustawiony


Napewno nie jest prawidlowa, chcialem ustawic, nawet patrzylem na serwisowke i nie za bardzo rozumialem jak :) Inna sprawa jest ze w obudowie filtra zbiera sie benzyna. Stary filtr z tego co widzialem tez mocno nasiakniety. Z tego co wyczytalem moze to byc przyczyna zle ustawionego wlasnie poziomu paliwa w gazniku. Druga sprawa byc moze powinienem miec filtr mokry a ktos zalozyl suchy? Powiem szczerze ze nie chce mi sie trzeci raz rozbierach wszystkiego.Trzy lata temu po kupnie moto, rozbieralem i czyscilem odme, plus wymienialem filtr powietrza i przez 2 sezony smigal. Jezdze tylko na krotkich dystansach. Napewno gaznik wymagalby profesjonalnej regulacji, takze skladu mieszanki.

Martwi mnie bardziej to, ze podczas synchronizacji jest ja ciezko ustawic. Jak ustawie na wolnych to zmienia sie ona podczas wysokich obrotow (ustawiam domowych, sposobem czyli wezyk). Podobnie moto podczas dojazdu na swiatlach (gaz i zaraz stop) obniza obroty (jakby dostal za duzo paliwa lub "zgubil" sychronizacje na chwile?). Nie chce nawet myslec co to moze byc :) Nalezy tez pamietac ze moglem cos zle zrobic/ustawic - jestem tylko amatorem i to moj pierwszy motocykl.
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1708
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-06-01, 12:28   

Wakuometry cię ratują i ten nowy filtr. Dopiero gdyby to nie pomogło to zaczynaj kombinować.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
lucgfx 

Motocykl: Honda VT500C, 85r amerykanska
Dołączył: 12 Kwi 2013
Posty: 35
Skąd: Katowice
Wysłany: 2015-06-03, 07:48   

Xexepan napisał/a:
Wakuometry cię ratują i ten nowy filtr. Dopiero gdyby to nie pomogło to zaczynaj kombinować.


Synchro robilem jak pisalem metoda domowa czyli wezyk. Odkrylem bezposrednia przyczyne zawalenia filtra. Mam wersje usa, nie wiem czy inne tez maja, ale ja mam taki zbiorniczek co zbiera syf z odmy bodajze. Dodatkowo jest tam do niego splyw z obudowy filtra powietrza. Jak kupilem 3 lata temu moto to to czyscilem, teraz po prostu zapomnialem o istnieniu tego:) Niby duzo tego po czyszczeniu nie splynelo, ale jak odpalalem moto bez filtra i gazowalem to widzialem ze bulgota zgromadzony syf z powrotem do obudowy filtra. Przyczyna moze byc stan silnika i duzo przedmuchow w odmie. Jednakze w serwisowce pisze zeby zbiorniczek regularnie oczyszczac podczas jazdy w deszczu lub na pelnym gazie.

Pozdrawia..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM