Regulacja gaźników |
Autor |
Wiadomość |
DrunkenPL
Motocykl: VT 125 '99
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 44 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-07-16, 08:12
|
|
|
Na pewno nie był przegrzany. Gruntowany przegląd - z tego co się orientuję to silnik był rozebrany w sensie ROZEBRANY. Wiem, że mechanik sprawdzał wszystko łącznie z wałem więc zakładam, że nie tylko ściągnął "garki" ale był przynajmniej rozpołowiony.
Co do świec raczej bym je wyeliminował :/ wczoraj jeszcze zrobiłem przejazd 20 km, wyłączyłem silnik zaraz po zatrzymaniu i wykręciłem świece - żadna nie była odymiona ani zasyfiona.
Spadek mocy jest "ciągły" czyli w zasadzie nie ma znaczenia czy moto jest zimny czy po dłuższej przejażdżce. Po prostu nie ciągnie tak jak miało to miejsce wcześniej. Dzisiaj jadąc do roboty z biedą udało mi się na 5 trzymać 100 km/h :/ a dodam, że wiatru specjalnego dzisiaj nie ma.
Wczoraj na przejazd próbny wyciągnąłem filtr powietrza i przy okazji go odmuchałem. Specjalnie uwalony nie był ale co mnie bardziej martwi - śmierdzi benzyną. Sądzę raczej, że tak nie powinno być? Co do samej jazdy bez filtra to może minimalny skok mocy był ale nie uznał bym tego za powód. |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-07-16, 10:21
|
|
|
DrunkenPL przy jakim przebiegu miałeś awarie , też mam sprzęt z 99 dlatego pytam |
_________________
|
|
|
|
|
DrunkenPL
Motocykl: VT 125 '99
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 44 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-07-16, 10:24
|
|
|
Ponad 34000 km. |
|
|
|
|
Znachu
ZnAcHu
Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2015 Posty: 146 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2016-07-16, 10:31
|
|
|
jak kupił swoją maiła 5000 km teraz mam 6 . Moto miało stan jak nie używane ale ile prawdy w moim przebiegu tego nie wie nikt :)
Pewnie prędzej czy później dopadnie mnie problem z łożyskiem. Któryś kolega pracuje jak poprawić fabrykę w smarowaniu felernego łożyska w moto z 99 r . Czekam na relację foto |
_________________
|
|
|
|
|
DrunkenPL
Motocykl: VT 125 '99
Dołączył: 21 Sie 2014 Posty: 44 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2016-07-16, 11:00
|
|
|
U mnie łożysko nie było i nie jest źródłem problemu - fakt, że było wymienione bo było już zatarte ale problem leży gdzie indziej. |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-07-16, 23:08
|
|
|
Drunken ale na obroty Ci wchodzi?
ciekawe jak z kompresją po remoncie:)
tak na szybko możesz sprawdzić stan membran w gaźnikach |
|
|
|
|
1general1
Motocykl: VT125
Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 5 Skąd: Staszkówka
|
Wysłany: 2016-08-10, 19:17
|
|
|
Witam,
Bardzo proszę jak ktoś ma to proszę o zdjęcia wężyków w gaźniku vt125. Nie zrobiłem zdjęcia i nie wiem jak to teraz podłączyć. Z góry dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2016-08-10, 20:34
|
|
|
Najpierw się witamy , a potem prośby składamy . |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
1general1
Motocykl: VT125
Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 5 Skąd: Staszkówka
|
Wysłany: 2016-08-10, 20:58
|
|
|
Oczywiście. Przepraszam za roztargnienie. To chyba chęć jak najszybszego złożenia motocykla i cieszenia się jazdą. Oczywiście zaległości nadrobione i przywitałem się ze wszystkimi :) Teraz powracam z moją prośbą. Pozdrówki :) |
|
|
|
|
Iceman31
Lord Hindenburg
Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51 Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 218 Skąd: Śląsk - Zabrze
|
Wysłany: 2016-08-11, 11:31
|
|
|
Trom napisał/a: | Najpierw się witamy , a potem prośby składamy . |
Przecież napisał - Witam.
To o co Ci ten teges?? ;) |
|
|
|
|
1general1
Motocykl: VT125
Dołączył: 10 Sie 2016 Posty: 5 Skąd: Staszkówka
|
Wysłany: 2017-03-18, 07:53
|
|
|
Panowie i panie potrzebuję waszej pomocy gdyż sezon zbliża się nieubłagalnie a moja hania nie może wyjechać Więc tak. wyczyściłem gaźniki wszystko poskładałem jak należy a moja hania ma problem z odpalaniem tzn. przedni cylinder. Wygląda to tak łapie na tylni cylinder a z przedniego rura wydechowa zimna. dodam że jak się trochę rozgrzeje tak po 3 min. zaczyna łapać przedni cylinder. Kompresja sprawdzona i jest po 13 atmosfer na każdym cylindrze. Dodam że na ciepłym jak wyjmę ssanie to przedni cylinder zwiększa obroty a tylny gaśnie jakby go zalewało. Nie mam pomysłu co to może być. Synchro zrobione, nie ma możliwości ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej, nie można ustawić iglicy gdyż nie da się jej wyjąć, membrany całe, nawet wymieniłem dyszę wolnych obrotów z 35 na 40 z przodu i dalej to samo. Lewego powietrza nie łapie. Najgorsze że rozebrałem gaźnik z 20 razy i dalej nic. Błagam doradźcie co sprawdzić. Napewno wina gaźnika bo jak obrócę o 180 stopni to działa na odwrót czyli przód chodzi a tył nie. Błagam POMOCY. W prezencie wyśle flaszkę jak ktoś pomoże rozwiązać problem. |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2017-03-21, 11:33
|
|
|
zaworki iglicowe sprawdź czy się nie zacinają |
|
|
|
|
|