Zwarcie w Sabre 1100 SC43 |
Autor |
Wiadomość |
czarnyrm
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 SABRE 2004r
Wiek: 38 Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Zduńska Wola/Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-23, 21:40 Zwarcie w Sabre 1100 SC43
|
|
|
Witam,
Kilka dni temu podjeżdżając pod garaż poczułem straszny smród spalenizny, myślałem, że to na dworze coś palą i i się tym nie przejąłem. Problem okazał się rano jak po przekręceniu kluczyka nic się nie działo - aku całkowicie rozładowany, bezpiecznik(30A) od rozrusznika oraz świateł(10A) spalony. Po wymianie bezpieczników i naładowaniu aku motocykl odpalał bez problemów. Podczas postoju motocykla w pracy lub w nocy odłączałem klemę. Po 9h znów podłączałem klemę na przejazd około 8km i wszystko było ok, aż postanowiłem nie odłączać klemy na noc z piątku na sobotę i niestety aku rozładowany do końca. Sprawdzałem tak z zewnątrz instalację pod siedzeniem i ogółem gdzie było widać jakieś kable i nigdzie nie widzę przepalonej izolacji. największy smród spalenizny czułem w okolicy filtra powietrza po prawej stronie. Nic tam nie widzę niepokojącego, do tłumika też nic się nie przykleiło. Czy miał ktoś z kolegów taki problem? Proszę o pomoc.
Motocykl Sabre 1100 SC43 2004r(amerykańska wersja). |
_________________ MyMotorbikeMyFreedom |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2013-06-23, 22:36
|
|
|
Dosyć wrażliwe miejsce to złączka regulatora napięcia... Od tego bym zaczął. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2013-06-23, 22:39
|
|
|
Może Ci jakieś gryzonie próbują się dostać i coś dociskają? Bo dziwne, że tylko na postoju długim. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
czarnyrm
Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 SABRE 2004r
Wiek: 38 Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 7 Skąd: Zduńska Wola/Wrocław
|
Wysłany: 2013-06-24, 17:56
|
|
|
Shadok napisał/a: | Dosyć wrażliwe miejsce to złączka regulatora napięcia... Od tego bym zaczął. |
Gdzie znajduje się mniej więcej regulator napięcia Jak kable będą ok to jak mogę sprawdzić czy regulator nie jest uszkodzony?
[ Dodano: 2013-07-07, 19:58 ]
Okazało się, że jest spalony regulator. Mam pytanie. Wymontowałem ten spalony regulator i jest symbol: SH 541 KC, na aukcji http://allegro.pl/regulat...3344177764.html jest SH 541G-11, sprzedawca twierdzi, że to jest do tego motocykla, choć tego modelu nie wypisał na stronie. Nie będzie jakiś dziwnych przebić czy coś w tym stylu?
PS: porównywałem Shadow SC32 oraz SC18(do tego dedykowanego z aukcji) do Shadow SC43 i niby jest ten sam numer:
PDF |
_________________ MyMotorbikeMyFreedom |
|
|
|
|
|