/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwarcie w Sabre 1100 SC43
Autor Wiadomość
czarnyrm 


Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 SABRE 2004r
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Zduńska Wola/Wrocław
Wysłany: 2013-06-23, 21:40   Zwarcie w Sabre 1100 SC43

Witam,

Kilka dni temu podjeżdżając pod garaż poczułem straszny smród spalenizny, myślałem, że to na dworze coś palą i i się tym nie przejąłem. Problem okazał się rano jak po przekręceniu kluczyka nic się nie działo - aku całkowicie rozładowany, bezpiecznik(30A) od rozrusznika oraz świateł(10A) spalony. Po wymianie bezpieczników i naładowaniu aku motocykl odpalał bez problemów. Podczas postoju motocykla w pracy lub w nocy odłączałem klemę. Po 9h znów podłączałem klemę na przejazd około 8km i wszystko było ok, aż postanowiłem nie odłączać klemy na noc z piątku na sobotę i niestety aku rozładowany do końca. Sprawdzałem tak z zewnątrz instalację pod siedzeniem i ogółem gdzie było widać jakieś kable i nigdzie nie widzę przepalonej izolacji. największy smród spalenizny czułem w okolicy filtra powietrza po prawej stronie. Nic tam nie widzę niepokojącego, do tłumika też nic się nie przykleiło. Czy miał ktoś z kolegów taki problem? Proszę o pomoc.

Motocykl Sabre 1100 SC43 2004r(amerykańska wersja).
_________________
MyMotorbikeMyFreedom
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2013-06-23, 22:36   

Dosyć wrażliwe miejsce to złączka regulatora napięcia... Od tego bym zaczął.
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-06-23, 22:39   

Może Ci jakieś gryzonie próbują się dostać i coś dociskają? Bo dziwne, że tylko na postoju długim.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
czarnyrm 


Motocykl: Honda Shadow 1100 C2 SABRE 2004r
Wiek: 38
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Zduńska Wola/Wrocław
Wysłany: 2013-06-24, 17:56   

Shadok napisał/a:
Dosyć wrażliwe miejsce to złączka regulatora napięcia... Od tego bym zaczął.

Gdzie znajduje się mniej więcej regulator napięcia Jak kable będą ok to jak mogę sprawdzić czy regulator nie jest uszkodzony?

[ Dodano: 2013-07-07, 19:58 ]
Okazało się, że jest spalony regulator. Mam pytanie. Wymontowałem ten spalony regulator i jest symbol: SH 541 KC, na aukcji http://allegro.pl/regulat...3344177764.html jest SH 541G-11, sprzedawca twierdzi, że to jest do tego motocykla, choć tego modelu nie wypisał na stronie. Nie będzie jakiś dziwnych przebić czy coś w tym stylu?
PS: porównywałem Shadow SC32 oraz SC18(do tego dedykowanego z aukcji) do Shadow SC43 i niby jest ten sam numer:
PDF
_________________
MyMotorbikeMyFreedom
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM