Operacja Custom - Bobber || 01.09.2014 UPDATE |
Autor |
Wiadomość |
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Robciak73
Robciak73
Motocykl: Vlx 600
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 14 Skąd: New york
|
Wysłany: 2013-03-18, 12:52
|
|
|
Co do zbiornika paliwa to wiem że wstawiają od spirit albo od ace albo od vt 1100.Po lekkich modyfikacjach pasuje. |
|
|
|
|
griswald
Motocykl: shadow 600(była), jest Drag Star 1100 Classic
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 64 Skąd: kępno
|
Wysłany: 2013-03-19, 01:07
|
|
|
Hanssx miał na sprzedaż takie mocowanie tablicy przy kole za 150 zł razem z podświetleniem. Zapytaj, może jeszcze ma. |
|
|
|
|
Robciak73
Robciak73
Motocykl: Vlx 600
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 14 Skąd: New york
|
Wysłany: 2013-03-19, 02:07
|
|
|
Druga opcja -takie boczne uchwyty widziałem przed chwilą na ebay.pl z Wielkiej Brytani z wysyłką do 200 zl. |
|
|
|
|
griswald
Motocykl: shadow 600(była), jest Drag Star 1100 Classic
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 64 Skąd: kępno
|
Wysłany: 2013-03-19, 04:31
|
|
|
Wracając do tematu zębatki, Aramil nie obawiaj się braku przyspieszenia, wszystko jest dobrze. Nawet powyżej 80 km/h motocykl zbiera się jak trzeba. Zebyś miał jasny obraz, ja mniej więcej przy 80 zapinam teraz czwarty bieg( to już taka górna granica, żeby silnik nie wył za bardzo, jak na moje ucho oczywiscie). Poza tym najlepiej wyliczyc sobie średnicę zębatek za pomocą programu(już przewinął się ten temat gdzieś na forum), mówię o www.gearingcommander.com. Dopasujesz co trzeba i porównasz obroty itd. do tych przed zmianą. |
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
Wysłany: 2013-03-19, 13:31
|
|
|
grisswald, dzięki za info. Skontaktowałem się lecz niestety już oferta nieaktualna
Także szukam dalej.
Robciak73 - mógłbys jakiś link podesłac ? |
_________________ Mój Bobber:
https://www.youtube.com/watch?v=PyL-zUmrQt8 |
|
|
|
|
Cinque
Motocykl: VT 600 '97
Wiek: 35 Dołączył: 20 Kwi 2012 Posty: 6 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-03-19, 22:39
|
|
|
Ari, dobrze wiedzieć, że coraz więcej ludzi decyduje się na "zabieg" przeróbki na bobbera,
ja również jestem w trakcie tych przeróbek i na dniach (bo teraz poza domem jestem) wrzuce parę fotek i ewentualnych porad.
Jedną mogę dać Ci już dzisiaj, tak jak chłopaki pisali:
STARAJ SIĘ ROBIĆ JAK NAJWIĘCEJ SAM (satysfakcja gwarantowana)
I druga: RÓB DUŻO ZDJĘĆ!
Pozdrawiam
P.S. Jedynym plusem tej pogody jest to, że jestem daleko w polu z moim customem i
nie będę słyszał innych silniczków podczas gdy ja będę po uszy w robocie. |
_________________ Get your motor runnin' .. Head out on the highway! |
|
|
|
|
griswald
Motocykl: shadow 600(była), jest Drag Star 1100 Classic
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 64 Skąd: kępno
|
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
Wysłany: 2013-03-25, 11:08
|
|
|
Cinque, za wszelkie rady będę wielce wdzięczny :)
Sytuacja wyszła tak, że moto nie będę robił sam, tylko z pomocą znajomego mojego brata, który głównie zajmuje się elektryką na warsztacie, ale zrobienie moto to dla niego nie problem. Będę moto rozbierał i robił razem z nim, a do tego on zamontuje mi calutką nową elektrykę na czym nie znam się kompletnie.
Także będę miał pomoc i jednocześnie się nauczę pod czujnym okiem robiąc wszystko razem z nim, więc jest pewnośc, że niczego nie spartole :D
Teraz rozmyślam gdzie dostac kierownice jaką chcę, a interesuje mnie taka jak na tej aukcji na drugim zdjęciu (tylko odrobine wyższa)
http://allegro.pl/kierown...3109106582.html
Tylko nie wiem jak z jakością takiej kierownicy oraz czy nie będzie żadnych problemów przez brak homologacji
EDIT:
Pierwsza zmiana już jest :D Wymieniłem podnóżki na wydłużone :)
Niedługo ma byc już ciepło więc robota ruszy pełna parą - już w pracy zapowiedziałem, że w kwietniu w weekendy nie pracuje :D |
_________________ Mój Bobber:
https://www.youtube.com/watch?v=PyL-zUmrQt8 |
|
|
|
|
Destiny
Przemek
Motocykl: Bandzior
Wiek: 39 Dołączył: 10 Lip 2011 Posty: 734 Skąd: Kraków / Niepołomice
|
Wysłany: 2013-03-25, 11:32
|
|
|
Ari napisał/a: | Pierwsza zmiana już jest :D Wymieniłem podnóżki na wydłużone :) |
ja do wczoraj liczyłem że znajomy kumpla z Rebelsów który dorabia super przedłużenia podnóżków z dźwigniami mnie również dorobi w równie rewelacyjnej cenie, okazało się że wyjechał i na razie ma warsztat zamknięty :( A ceny jakie oferują za gotowe na alledrogo są nieco kosmiczne...
Ari wrzuć jakieś fotki co by temat rumieńca nabrał ;) |
_________________ Przeszłość >> Teraźniejszość |
|
|
|
|
Ari
Motocykl: Shadow VT 600 C 94'
Wiek: 33 Dołączył: 26 Wrz 2011 Posty: 479 Skąd: Piasecznica
|
|
|
|
|
Maupe
Motocykl: VT 600 '88
Wiek: 46 Dołączył: 25 Lut 2012 Posty: 70 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
jakasu
Motocykl: honda
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: bielany
|
Wysłany: 2013-03-30, 15:12
|
|
|
Witam ktoś gdzies napotkał jakies fotki 600tki z bakiem od spirit |
|
|
|
|
fotografiks
Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 162 Skąd: KR / SBE / SB
|
Wysłany: 2013-04-02, 15:53
|
|
|
jakasu napisał/a: | Witam ktoś gdzies napotkał jakies fotki 600tki z bakiem od spirit |
Sam w zeszłym roku chciałem ruszyć ten temat...
Do tej fotki u góry w liniku poniżej reszta manufaktury stolarskiej ;) :
http://www.shadowriders.n...?do=view&g=3789
Tutaj masz cały inny temat:
http://forums.delphiforum...ges?msg=21913.1
Ogólnie pasuje dużo baków (Magna itp itd)
Niestety wiąże się to z przeróbką "obniżeniem" kilku bebechów oraz filtra powietrza lub wrzuceniem Hyperchargera co pięknie to wygląda, ale koszty niewspółmierne do uzyskanego wzrostu zasięgu:)
Moze lepiej kupić coś Plug&Play ;) w stytlu:
Znajdziesz tutaj:
http://www.accessoryinter...Code=AUGZ310487
Lub w wielu innych Custom Shopach.
Lub poporstu mniej picia i do bidonu benzynka ;) |
|
|
|
|
jakasu
Motocykl: honda
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 2 Skąd: bielany
|
Wysłany: 2013-04-03, 08:29
|
|
|
Wielkie dzieki bak już na miejscu teraz jeszcze troche zabawy bedzie z filtrem |
|
|
|
|
|