Ssanie "nie trzyma" / wraca na początek manetki |
Autor |
Wiadomość |
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2012-06-01, 16:35
|
|
|
KaKa napisał/a: | Kurcze temat nader interesujący choćby z powodu samej istoty ,, ssania''. Uważam że po ,,ssaniu'' raczej wszystko powinno wrócić do pozycji wyjściowej |
A nie wejściowej |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Derry
Motocykl: brak
Wiek: 48 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 567 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-10, 20:53
|
|
|
W ubiegłym tygodniu zdejmowałem obudowy przełączników.
Przy skręcaniu, jak nie miałem dobrze dokręconej obudowy - ssanie wracało do poziomu zerowego, dokręcenie śrubek i znów działa "manualnie" |
_________________ Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć! |
|
|
|
|
arek76
arek76
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 C2 96
Wiek: 48 Dołączył: 05 Lis 2009 Posty: 2 Skąd: Kórnik
|
Wysłany: 2012-06-21, 20:02
|
|
|
powitać. też miałem ten problem przy mojej vt 1100. rozebrałem całą obudowę przełączników, dźwignia ssania poruszała się po plastykowym pasku z poprzecznymi ząbkami, które lekko się wytarły. podłożyłem coś tam pod ten elemencik aby zniwelować słaby docisk, skręciłem i wszystko wróciło do normy. |
|
|
|
|
Pio Trek
...
Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 1006 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2012-06-22, 15:13
|
|
|
a u mnie wraca do pozycji zero,
ale nie od razu, tylko po kilku minutach, i mi to odpowiada bo silnik w miedzyczasie ma odpowiednie obroty i lapie wlasciwa temperature,
a ssanie w miedzyczasie powoli wraca do zera., czyli taki polautomat mam |
|
|
|
|
Aro_krk
Motocykl: Honda Shadow 1100 c2 ACE
Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2012 Posty: 56 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2012-08-17, 16:04
|
|
|
usterka naprawiona :)
Problemem jest wyrobiony plastik dźwigienki ssania lub węższa nieoryginalna kierownica.
Więc do wszystkich, którzy twierdza, że ssanie ma wrócić od razu, albo że trzeba trzymać je palcem - tak ma nie być ;)
Ja już cieszę się normalnym ssaniem i co najważniejsze oddławiłem Hondzie na pełną moc! Szwajcarzy skastrowali ją do 27 KM... |
|
|
|
|
xprimo
Przemek
Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 44 Skąd: Płock Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-06, 09:48
|
|
|
Witam
trochę temat odkopuje bo dotyczy podobnego problemu - mianowicie u mnie ssanie jest cały czas na górze i nie da rady ruszyć tego w dół.
rozebrałem przełączniki wyciągnąłem linkę i chciałem ruszyć kombinerkami - ani drgnie.
da się to wyczyścić czy trzeba kupić nową linkę.
tylko nigdzie takiej nie widziałem.
a może coś przy gaźnikach się zblokowało.
spotkało coś takiego was?
(proszę o wyrozumiałość bo to pierwszy motorek)
a mechaniki uczę się właśnie na nim. |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2013-06-06, 10:10
|
|
|
Odkręć przy gaźniku końcówkę i sprawdź czy chodzi. Upierdliwie się to demontuje, ale dasz radę. Wyciągając końcówkę z gaźnika uważaj, żeby nie spadła Ci sprężynka, bo potem $#@$#@$ z lampą po całym garażu szukasz.
[ Dodano: 2013-06-06, 10:11 ]
xprimo napisał/a: | (proszę o wyrozumiałość bo to pierwszy motorek)
a mechaniki uczę się właśnie na nim. |
To powiem Ci, że z grubej rury... |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
xprimo
Przemek
Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 44 Skąd: Płock Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-13, 11:44
|
|
|
na razie to naftopodobnych płynów chciałem nalać do środka linki i zobaczyć co się stanie.
ale żeby odkręcić od gaźnika to musze zdjąć obudowę filtra powietrza - czyli oddzielić ją od gaźnika.
a tam mało miejsca i jeszcze nie rozkminiłem co dokładnie trzeba wykręcić.
Na razie to przemalowuje i czyszczę cały motorek.
teoretycznie mam 90% prac.
teraz tylko to ssanie i składam - no i nowy zestaw śrubek.
oraz szpilki miedzy kolektorem a silnikiem. |
|
|
|
|
ExRumcajs
Motocykl: XL1000V
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-13, 12:03
|
|
|
Co do smarowania linek to proponuje wymieszać olej z np. spirytusem. Spowoduje to że olej będzie bardziej płynny. Wtedy wstrzyknąć strzykwą do pancerza linki. Spiryt wyparuje a olej zostanie na całości linki. |
_________________ "Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno" - William Shakespeare |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2013-06-13, 17:52
|
|
|
Nic nie musisz zdejmowac. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
xprimo
Przemek
Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 44 Skąd: Płock Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-18, 08:24
|
|
|
niestety dojście do tego wcale nie jest takie łatwe.
tam nawet kluczem nie da rady tego ruszyć bo nie ma miejsca.
te 2 linki wchodzą prostopadle po obu stronach gaźnika.
czy jak uda mi się wykręcić, to jest możliwość "odpięcia" tej linki.
Bo każda linka ma na końcu ten wałeczek i nie bardzo mi się chce wierzyć że to ot tak wyjmę
pomyślałem że zdejmę obudowę od filtra - ale z tym jeszcze większa kaplica.
czy ta obudowa po odkręceniu tych górnych śrubek to trzyma się tylko na tych gumach miedzy gaźnikiem? - oczywiście na nich są pierścienie zaciskowe.
wracając do linki wpuszczałem tam "płyny" i nadal ruch to max 2-3mm.
ta linka ma równomiernie ciągnąć te 2? |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2013-06-18, 09:18
|
|
|
Linki wchodza prostopadle do gaznika i tam jest taki ruchomy kawalek plastiku, ktory wykreca sie z gaznika. Mozna to zrobic palcami, albo wygietymi szczypczykami. Wyjecie filtra naprawde nie pomaga. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
xprimo
Przemek
Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 44 Skąd: Płock Warszawa
|
Wysłany: 2013-06-18, 09:55
|
|
|
ok dzięki może dziś to ogarnę :) |
|
|
|
|
tadbad1
tadbad1
Motocykl: honda shadow VT 600C dawniej Yamaha 750
Wiek: 61 Dołączył: 17 Paź 2014 Posty: 25 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2014-10-21, 12:44
|
|
|
hejka...ja w temacie ssania..i nie alkoholu ! haha
ale na poważnie to z tą dźwignią mam ten sam problem..cofa się diabloica i nic nie mogę na to poradzić....żadne dokręcenie nie pomaga...:( chyba kawałek szmaty tam wcisne ...! |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2014-10-21, 16:27
|
|
|
tadbad1 napisał/a: | hejka...ja w temacie ssania..i nie alkoholu ! haha
ale na poważnie to z tą dźwignią mam ten sam problem..cofa się diabloica i nic nie mogę na to poradzić....żadne dokręcenie nie pomaga...:( chyba kawałek szmaty tam wcisne ...! |
Już kiedyś pisałem,że w 600 pomaga 1 zł |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
|