/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Ssanie "nie trzyma" / wraca na początek manetki
Autor Wiadomość
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2012-06-01, 16:35   

KaKa napisał/a:
Kurcze temat nader interesujący choćby z powodu samej istoty ,, ssania''. Uważam że po ,,ssaniu'' raczej wszystko powinno wrócić do pozycji wyjściowej ;-) :twisted:

A nie wejściowej :mrgreen: :-)8
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Derry 


Motocykl: brak
Wiek: 48
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 567
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-10, 20:53   

W ubiegłym tygodniu zdejmowałem obudowy przełączników.
Przy skręcaniu, jak nie miałem dobrze dokręconej obudowy - ssanie wracało do poziomu zerowego, dokręcenie śrubek i znów działa "manualnie"
_________________
Ya'aa'tey! Wystarczy chcieć!
 
 
 
arek76 
arek76


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 C2 96
Wiek: 48
Dołączył: 05 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: Kórnik
Wysłany: 2012-06-21, 20:02   

powitać. też miałem ten problem przy mojej vt 1100. rozebrałem całą obudowę przełączników, dźwignia ssania poruszała się po plastykowym pasku z poprzecznymi ząbkami, które lekko się wytarły. podłożyłem coś tam pod ten elemencik aby zniwelować słaby docisk, skręciłem i wszystko wróciło do normy.
 
 
Pio Trek 
...


Motocykl: VT 750 Spirit '10, NC 750X 21
Wiek: 60
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 1005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-06-22, 15:13   

a u mnie wraca do pozycji zero,
ale nie od razu, tylko po kilku minutach, i mi to odpowiada bo silnik w miedzyczasie ma odpowiednie obroty i lapie wlasciwa temperature,
a ssanie w miedzyczasie powoli wraca do zera., czyli taki polautomat mam :mrgreen:
 
 
Aro_krk 


Motocykl: Honda Shadow 1100 c2 ACE
Wiek: 37
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 56
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-08-17, 16:04   

usterka naprawiona :)

Problemem jest wyrobiony plastik dźwigienki ssania lub węższa nieoryginalna kierownica.
Więc do wszystkich, którzy twierdza, że ssanie ma wrócić od razu, albo że trzeba trzymać je palcem - tak ma nie być ;)

Ja już cieszę się normalnym ssaniem i co najważniejsze oddławiłem Hondzie na pełną moc! Szwajcarzy skastrowali ją do 27 KM...
 
 
xprimo 
Przemek


Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 44
Skąd: Płock Warszawa
Wysłany: 2013-06-06, 09:48   

Witam
trochę temat odkopuje bo dotyczy podobnego problemu - mianowicie u mnie ssanie jest cały czas na górze i nie da rady ruszyć tego w dół.

rozebrałem przełączniki wyciągnąłem linkę i chciałem ruszyć kombinerkami - ani drgnie.

da się to wyczyścić czy trzeba kupić nową linkę.
tylko nigdzie takiej nie widziałem.

a może coś przy gaźnikach się zblokowało.
spotkało coś takiego was?

(proszę o wyrozumiałość bo to pierwszy motorek)
a mechaniki uczę się właśnie na nim.
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-06-06, 10:10   

Odkręć przy gaźniku końcówkę i sprawdź czy chodzi. Upierdliwie się to demontuje, ale dasz radę. Wyciągając końcówkę z gaźnika uważaj, żeby nie spadła Ci sprężynka, bo potem $#@$#@$ z lampą po całym garażu szukasz.

[ Dodano: 2013-06-06, 10:11 ]
xprimo napisał/a:
(proszę o wyrozumiałość bo to pierwszy motorek)
a mechaniki uczę się właśnie na nim.

To powiem Ci, że z grubej rury...
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
xprimo 
Przemek


Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 44
Skąd: Płock Warszawa
Wysłany: 2013-06-13, 11:44   

na razie to naftopodobnych płynów chciałem nalać do środka linki i zobaczyć co się stanie.
ale żeby odkręcić od gaźnika to musze zdjąć obudowę filtra powietrza - czyli oddzielić ją od gaźnika.

a tam mało miejsca i jeszcze nie rozkminiłem co dokładnie trzeba wykręcić.

Na razie to przemalowuje i czyszczę cały motorek.
teoretycznie mam 90% prac.

teraz tylko to ssanie i składam - no i nowy zestaw śrubek.
oraz szpilki miedzy kolektorem a silnikiem.
 
 
ExRumcajs 


Motocykl: XL1000V
Wiek: 38
Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 283
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-06-13, 12:03   

Co do smarowania linek to proponuje wymieszać olej z np. spirytusem. Spowoduje to że olej będzie bardziej płynny. Wtedy wstrzyknąć strzykwą do pancerza linki. Spiryt wyparuje a olej zostanie na całości linki.
_________________
"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-06-13, 17:52   

Nic nie musisz zdejmowac.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
xprimo 
Przemek


Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 44
Skąd: Płock Warszawa
Wysłany: 2013-06-18, 08:24   

niestety dojście do tego wcale nie jest takie łatwe.
tam nawet kluczem nie da rady tego ruszyć bo nie ma miejsca.

te 2 linki wchodzą prostopadle po obu stronach gaźnika.
czy jak uda mi się wykręcić, to jest możliwość "odpięcia" tej linki.
Bo każda linka ma na końcu ten wałeczek i nie bardzo mi się chce wierzyć że to ot tak wyjmę

pomyślałem że zdejmę obudowę od filtra - ale z tym jeszcze większa kaplica.
czy ta obudowa po odkręceniu tych górnych śrubek to trzyma się tylko na tych gumach miedzy gaźnikiem? - oczywiście na nich są pierścienie zaciskowe.

wracając do linki wpuszczałem tam "płyny" i nadal ruch to max 2-3mm.

ta linka ma równomiernie ciągnąć te 2?
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2013-06-18, 09:18   

Linki wchodza prostopadle do gaznika i tam jest taki ruchomy kawalek plastiku, ktory wykreca sie z gaznika. Mozna to zrobic palcami, albo wygietymi szczypczykami. Wyjecie filtra naprawde nie pomaga.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
xprimo 
Przemek


Motocykl: VT1100c '85
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 44
Skąd: Płock Warszawa
Wysłany: 2013-06-18, 09:55   

ok dzięki może dziś to ogarnę :)
 
 
tadbad1 
tadbad1


Motocykl: honda shadow VT 600C dawniej Yamaha 750
Wiek: 61
Dołączył: 17 Paź 2014
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2014-10-21, 12:44   

hejka...ja w temacie ssania..i nie alkoholu ! haha
ale na poważnie to z tą dźwignią mam ten sam problem..cofa się diabloica i nic nie mogę na to poradzić....żadne dokręcenie nie pomaga...:( chyba kawałek szmaty tam wcisne ...!
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2014-10-21, 16:27   

tadbad1 napisał/a:
hejka...ja w temacie ssania..i nie alkoholu ! haha
ale na poważnie to z tą dźwignią mam ten sam problem..cofa się diabloica i nic nie mogę na to poradzić....żadne dokręcenie nie pomaga...:( chyba kawałek szmaty tam wcisne ...!


Już kiedyś pisałem,że w 600 pomaga 1 zł ;-)
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM