Przesunięty przez: Robercik 2015-04-07, 21:04 |
Potrzebny mechanik do motorka |
Autor |
Wiadomość |
Ravender
Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 226 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2015-03-11, 18:08 Potrzebny mechanik do motorka
|
|
|
Macie kogoś zaufanego? Muszę chyba wyjąć alternator a nie za bardzo mam ochotę sam się w to bawić bez odpowiedniej wiedzy. Jestem ze Zduńskiej Woli.. |
_________________ ¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/ |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2015-03-11, 18:14
|
|
|
Ravender napisz co się dzieje - może coś poradzimy.
A co do wyjęcia alternatora, to odkręcenie kilku śrubek chyba Cię nie przeraża? A zawsze bliżej poznasz swoją "Lady". |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Marcin14b
Kasztan
Motocykl: Honda Shadow VT 600 C '98
Wiek: 30 Dołączył: 23 Mar 2013 Posty: 152 Skąd: Zapolice
|
Wysłany: 2015-03-11, 19:00
|
|
|
Ravender a w motopasji na Grabowcu próbowałeś? Ja u nich motor robiłem jak mi sie elektryka popalila.:) |
|
|
|
|
Matrix
Motocykl: HONDA SHADOW VT 700 TWIN 1986
Wiek: 53 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 3151 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
Ravender
Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 226 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2015-03-11, 20:48
|
|
|
Problem z elektryką. Przed zimą miałem jakieś 12.3V na odpalonym motocyklu. Pomierzyłem regulator i go wymieniłem bo coś mi nie grało. Napięcie podskoczyło ale nadal bez szału. Na alternatorze nie było zwarć do masy.
Teraz przed sezonem kupiłem nowy aku, zalałem.. postał sobie pare godzin, wkładam do moto. Ten odpalił ale napięcie ładowania mam 13.5V.. potem zaczęło rosnąć... do 13.9V.. mowię fajnie :)..
Moto pochodziło 20minut... Zgasiłem.. mówię odpale jeszcze raz.. i ledwo ledwo.. Za trzecim razem już nie odpalił.
Dzisiaj w nocy będzie sie to aku ładowało i pomierzę napięcia na alternatorze ale jestem pewien, że to będzie to. Nie będą identyczne.
Co do odkręcenia śrubek to mnie to nie przeraża. Niestety w książkach serwisowych (dla motocykli z lat 80tych) wygląda to skomplikowanie, a nie ma nigdzie foto relacji dla motocykli 2005 np. Stąd info o moim ostrożnym podejściu |
_________________ ¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/ |
|
|
|
|
Adamko
vel. Adaśko
Motocykl: Yamacha XJ 900 Diversion
Wiek: 50 Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 1287 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-03-12, 06:50
|
|
|
alternator do przewinięcia. jak ja dałem radę wyjąć to i ty sobie poradzisz. Później trzeba kostki powycinac kable polutować. Facet pod Suwalkami przewija. Ale jak Ci Matrix radzi napisz do Marudy chociaż teraz robotą zawalony bo z shadowki rower robi :P |
_________________
|
|
|
|
|
Ravender
Motocykl: GSXR 600 K1 - gymkhana mod
Wiek: 41 Dołączył: 06 Wrz 2014 Posty: 226 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 2015-03-15, 15:05
|
|
|
Problemem był przycisk. Zblokował się ten malutki suwaczek który zwiera styki. Poczyściłem, odblokowałem i pali za pierwszym razem :).
Zmierzyłem też od razu napięcie na alternatorze i są na szczęście identyczne więc jeszcze trochę pojeżdżę.
Jutro przyjdą nowe kierunki przednie więc wymienię i to już na razie tyle jeśli chodzi o naprawy elektryczne |
_________________ ¤ Nigdy nie mów nigdy ¤
https://www.facebook.com/MotoGleba/ |
|
|
|
|
intruz25
Motocykl: Honda Szadow C 5 Aero
Wiek: 55 Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 50 Skąd: łódź
|
|
|
|
|
|