Stuki w lagach |
Autor |
Wiadomość |
Lucjano
Lucjan
Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45 Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 171 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2009-09-24, 20:10 Stuki w lagach
|
|
|
Witam, kontynuję temat stuków w lagach podczas jazdy na nierównościach zaczęty w wątku odnośnie łożysk główki ramy: http://www.shadow.org.pl/...opic.php?t=3437
Przy kolejnym podejściu okazuje sie ze tulejki ślizgowe są ok. Przy złożonej i nie zalanej olejem ladze stuku nie ma, pojawia sie i jest po zalaniu oleju. Kolejna hipoteza jest taka że stukot jest z zaworka znajdującego sie w dolnej części rury teleskopowej: część numer 5 , na jej dole http://beaverdamhondakawa...=1998&fveh=3986
To nie jest dostępne oddzielnie i jeśli to jest przyczyną to aby zamknąć temat musiałbym wymienić na nowe lub inne rury teleskopów. Czy ktoś z Kolegów może jeszcze coś doradzić w temacie? |
|
|
|
|
-gumis-
V2 i kardan
Motocykl: Husaberg TE 300
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 208 Skąd: Jemielnica
|
Wysłany: 2009-09-25, 15:31
|
|
|
A jakim olejem zalewasz lagi? (gęstosc, marka) |
_________________ szkoda czasu na narzekanie!!! czas leci... |
|
|
|
|
Lucjano
Lucjan
Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45 Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 171 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2009-09-25, 23:48
|
|
|
Motul Fork Oil, gęstość zalecana przez Hondę tj. 10 W. |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-28, 15:29
|
|
|
ja sie zastanawiam nad gęsciejszym. Lucjano- masz moze dane ile oleju wlac do kazdej lagi? |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-09-28, 16:01
|
|
|
intruz napisał/a: | ja sie zastanawiam nad gęsciejszym. Lucjano- masz moze dane ile oleju wlac do kazdej lagi? |
A jaki masz rocznik?? |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-29, 13:02
|
|
|
2002 |
|
|
|
|
Lucjano
Lucjan
Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45 Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 171 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2009-09-29, 21:07
|
|
|
Intruzie, do ACE mam dane - 482 cm3, ale do Sabre nie posiadam. Nie wiem czy jest różnica w samej budowie i ilości oleju miedzy ACE a Sabre, wiem że w Sabre są osłony a w ACE gołe lagi. |
Ostatnio zmieniony przez Lucjano 2009-09-29, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-09-29, 21:52
|
|
|
Lucjano napisał/a: | Intruzie, do ACE mam dane - 482 cm3, ale do Sabre nie posiadam. Nie wiem czy jest różnica w samej budowie i ilości oleju miedzy ACE a Sabre, wiem że są w Sabre są osłony a w ACE gołe lagi. |
No właśnie jest problem z serwisówką do Sabre, a niestety występują różnice w ilości oleju w zależności od rocznika i modelu. |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-09-30, 15:43
|
|
|
Dzieki Lucjano za info, ale Senda chyba ma racje, tym bardziej, że Sabre ma krótszy skok i twardsze zawieszenie z przodu... |
|
|
|
|
Lucjano
Lucjan
Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45 Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 171 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2009-09-30, 17:22
|
|
|
Może skontaktuj sie z serwisem Hondy, może podadzą Ci tą informację. Zostaje Ci też przeszukiwanie forów SOHC z innych krajów. |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2009-09-30, 21:05
|
|
|
intruz napisał/a: | Dzieki Lucjano za info, ale Senda chyba ma racje, tym bardziej, że Sabre ma krótszy skok i twardsze zawieszenie z przodu... |
Lucjano napisał/a: | Może skontaktuj sie z serwisem Hondy, może podadzą Ci tą informację. Zostaje Ci też przeszukiwanie forów SOHC z innych krajów. |
Na dzień dzisiejszy z innych krajów na zadanie pytanie mam odpowiedź taką : 480mls buddy. Jest to jednak narazie z jednego miejsca i nie potrafię tego zweryfikować jeszcze |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
|