jak wydłubać silnik z ramy? |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2009-09-04, 08:13
|
|
|
igner napisał/a: | a czemu Cezar mówisz, że były najlepsze? Tak poprostu zachwalasz swój rocznik czy rzeczywiście były jakieś różnice? |
M. in. miały elektroniczny obrotomierz i nie trzeba się "bawić" z wyciekami przy lince, maja troszkę inny wałek, są ciut "ostrzejsze" i zdaje się, że maja lepiej dopracowany dostęp do regulacji zaworów |
|
|
|
|
KajteK [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-09-04, 11:36
|
|
|
hehe-to wałki przełożę i pokrywy zaworów też ;) no i zostanę przy elektronicznym obrotomierz, tyle że będę miał wycieki przy wyjściu mechanicznego (czyt. będę miał 2 wyjścia na obrotomierz [a może i 2 obrotki sobie zamotuje ])
czyli zrobię totalnego mutanta składając 1 z 2 silników |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-09-06, 15:51
|
|
|
igner napisał/a: | a czemu Cezar mówisz, że były najlepsze? Tak poprostu zachwalasz swój rocznik czy rzeczywiście były jakieś różnice? |
Nie no... oczywiście mówię to z pewnym przekąsem bo chwale swoje... ale fakt faktem, że silnik jest młodszy więc jeśli były drobne modyfikacje to na pewno niwelujące jakieś niedoskonałości, stąd silnik musi być lepszy... |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
igner
Łukasz Beskitos :)
Motocykl: był VT 500 C 84 a teraz śmigło
Wiek: 40 Dołączył: 15 Cze 2007 Posty: 501 Skąd: Brześć Kujawski
|
Wysłany: 2009-09-06, 19:44
|
|
|
Aha to ok- bo zrozumiałem, że ten rocznik szczególnie jakiś inny- podobnie jak w 1100 z lat 85-86. |
_________________ "Zapinam szósty bieg,pod nosem się uśmiecham i gnam swój cień na dwóch kołach......" |
|
|
|
|
|