/
|
Nie pali |
Autor |
Wiadomość |
robert.xii
Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: polandia
|
Wysłany: 2007-12-01, 13:55 Nie pali
|
|
|
czesc,
myslalem, ze hondy sie nie psuja ale stalo sie.
dopadlo mnie to. na szczescie juz po sezonie.
nie pali, malpa.
rozrusznik kreci ale wolno, jakby byl przeciazony i metaliczny zgrzyt przy tem wydaje.
az zal sluchac.
na wydechu czuc kompresje w obie strony, tzn. i wypycha i ssie.
ktos z was mowil mi w zamosciu, ze byc moze to dekompresator, czy inne ustroistwo.
mozecie teraz rozwinac temat?
robert |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-12-03, 10:20 Re: Nie pali
|
|
|
robert.xii napisał/a: | czesc,
myslalem, ze hondy sie nie psuja ale stalo sie.
dopadlo mnie to. na szczescie juz po sezonie.
nie pali, malpa.
rozrusznik kreci ale wolno, jakby byl przeciazony i metaliczny zgrzyt przy tem wydaje.
az zal sluchac.
na wydechu czuc kompresje w obie strony, tzn. i wypycha i ssie.
ktos z was mowil mi w zamosciu, ze byc moze to dekompresator, czy inne ustroistwo.
mozecie teraz rozwinac temat?
robert |
No ja bym na sam początek sprawdził sam rozrusznik. Może posypały się zębatki albo bendiks nie wysprzęgla? Ewentualnie jednocześnie sprawdziłbym stan akumulatora. |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-12-03, 21:47
|
|
|
Przede wszystkim sprawdź akumulator. Zazębianie w naszych silnikach jest przez "wolne koło", więc nie ma tam konstrukcji z bendixem, są przekładnie zębate. Ja na wiosnę wymieniam akumulator - mój sie tak zestarzał, że dwa razy "wyparował" mi w tym sezonie. I na słabym to właśnie tak, że kręci, kręci a nie ma siły odpalić. A wystarczy przewodzikami pożyczyć trochę amperów od samochodu i zapala na dotyk. |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
robert.xii
Motocykl: vtx 1800 f
Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 70 Skąd: polandia
|
Wysłany: 2007-12-05, 19:11
|
|
|
czesc,
juz zaczalem watpic, ze ktos sie odezwie.
niestety, to nie akumulator. probowalem od samochodu. diesla.
bateria jak w czolgu a efekt ten sam.
troche watpie w jakies uszkodzenie mechaniczne, bo nic sie nie dzialo wczesniej.
slyszalem, ze to moze byc problem z masa.
co wy na to?
wykrece tez swiece - moze to cos zmieni?
zdrowka zycze |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1953 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2007-12-06, 15:02
|
|
|
Wykręć świece i starym sposobem sprawdź czy jest iskra.
Spróbuj odkręcić zawór spustowy w gaźniku (na samym dole komory pływakowej) w ten sposób sprawdzisz czy benzyna "dochodzi".
Jeśli byłyby problemy z masą, słabo by kręcił rozrusznik - wtedy jest duży spadek na złączu masowym i można wyczuć że się grzeje - chodzi o minus akumulatora, najpewniej (tak jest u mnie) idzie prosto do bloku silnika - do śruby mocującej rozrusznik właśnie.
A jeżeli jest i benzyna, i iskra... Hm... Będziemy dalej kombinować... |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
Kaczan
Motocykl: BMW R1200R
Wiek: 62 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 282 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-12-08, 16:02
|
|
|
To ja mówiłem o odprężniku.Nie znam konstrukcji twojego motocykla.W pojęciu ogólnym ,te rozruszniki nie przełamią kompresji bez odprężenia.Odprężniki są automatyczne i uruchamiane elektromagnesem.Gdy on nie działa,tak będzie.Myślę że trzeba się na tym skupić.Może być brak styku na jakimś złączu.Ale jak mówię,jest to ogólnie,twojej maszyny nie znam. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|