Prądy |
Autor |
Wiadomość |
mavarick
Motocykl: VT 1100 C 85r
Wiek: 41 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 488 Skąd: Gorzanów
|
Wysłany: 2009-05-14, 17:11 Prądy
|
|
|
Witam wszystkim
1. Omomiezem posprawdzałem opoty miedzy fajkami i tak na jednym mam 30 a na drugim 33 czyli w granicach normy (29-40kohm)
2. zmierzyłem cewkę uzwojenie pierwotne i tu był problem bo norma to 2ohm a ja miałem na jenym 2,5 a na drugim 3,2
3. impulsatory normy (480ohm +-10%) a ja mam 470 i 450 (czyli coś nie gra)
Może to powodować strzelanie z jednego gara? Jesli nie to na 100 mam pękniętą membrane.
PS. Oprócz tego wszystko działa prawidłowo. |
|
|
|
|
Divastion
Dawid
Motocykl: GS 11
Wiek: 34 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 1239 Skąd: Jeżowe
|
Wysłany: 2009-05-14, 18:24
|
|
|
Nie sugeruj się tak do końca tymi pomiarami, u mnie też np. wychodzi rezystancja impulsatorów 415/impulsator, a powinno być 450-550Ohm. W momencie mierzenia oporów powinieneś mieć miernik ze skalą zbliżoną do mierzonej rezystancji. Ja np. mam wyskalowany na 2k Ohm i już mi błędnie pokazuje...
Co do membrany.... możesz ściągnąć "słonia" czyli gumy króćców od dolotu powietrza i tam masz (w gaźnikach) cylinderki membran, jak ktoś ma pewną wprawę, to może stwierdzić uszkodzenie membran na podstawie podniesienia cylinderka do góry i zaobserwowania czy opada on powoli i miarowo... Można też porównać szybkości opadania cylinderków względem siebie, jeżeli jeden znacznie szybciej opada, tzn. że coś jest nie tak. |
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o
Come on! |
|
|
|
|
mavarick
Motocykl: VT 1100 C 85r
Wiek: 41 Dołączył: 19 Lip 2007 Posty: 488 Skąd: Gorzanów
|
Wysłany: 2009-05-15, 09:14
|
|
|
OO dzieki za wskazówki |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-05-15, 10:29
|
|
|
Tak jak kolega mówi, pomiary są w miarę ok. Nie możne się sugerować każdym Ohmem, chyba, że podasz dokładność miernika, zakresy na jakich mierzyłeś opory, czy rezystancja przewodów pomiarowych była kompensowana czy nie?
Z tego można policzyć błąd pomiaru i zobaczysz, że z pewnością mieścisz się w dozwolonych zakresach :)
Pozdrawiam |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
|