/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Prądy
Autor Wiadomość
mavarick 

Motocykl: VT 1100 C 85r
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 488
Skąd: Gorzanów
Wysłany: 2009-05-14, 17:11   Prądy

Witam wszystkim



1. Omomiezem posprawdzałem opoty miedzy fajkami i tak na jednym mam 30 a na drugim 33 czyli w granicach normy (29-40kohm)

2. zmierzyłem cewkę uzwojenie pierwotne i tu był problem bo norma to 2ohm a ja miałem na jenym 2,5 a na drugim 3,2

3. impulsatory normy (480ohm +-10%) a ja mam 470 i 450 (czyli coś nie gra)



Może to powodować strzelanie z jednego gara? Jesli nie to na 100 mam pękniętą membrane.



PS. Oprócz tego wszystko działa prawidłowo.
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-05-14, 18:24   

Nie sugeruj się tak do końca tymi pomiarami, u mnie też np. wychodzi rezystancja impulsatorów 415/impulsator, a powinno być 450-550Ohm. W momencie mierzenia oporów powinieneś mieć miernik ze skalą zbliżoną do mierzonej rezystancji. Ja np. mam wyskalowany na 2k Ohm i już mi błędnie pokazuje...



Co do membrany.... możesz ściągnąć "słonia" czyli gumy króćców od dolotu powietrza i tam masz (w gaźnikach) cylinderki membran, jak ktoś ma pewną wprawę, to może stwierdzić uszkodzenie membran na podstawie podniesienia cylinderka do góry i zaobserwowania czy opada on powoli i miarowo... Można też porównać szybkości opadania cylinderków względem siebie, jeżeli jeden znacznie szybciej opada, tzn. że coś jest nie tak.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
mavarick 

Motocykl: VT 1100 C 85r
Wiek: 41
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 488
Skąd: Gorzanów
Wysłany: 2009-05-15, 09:14   

OO dzieki za wskazówki
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-05-15, 10:29   

Tak jak kolega mówi, pomiary są w miarę ok. Nie możne się sugerować każdym Ohmem, chyba, że podasz dokładność miernika, zakresy na jakich mierzyłeś opory, czy rezystancja przewodów pomiarowych była kompensowana czy nie?

Z tego można policzyć błąd pomiaru i zobaczysz, że z pewnością mieścisz się w dozwolonych zakresach :)

Pozdrawiam
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM