Odblokowanie VT600 1993r |
Autor |
Wiadomość |
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 09:29 Odblokowanie VT600 1993r
|
|
|
Czesc, po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. Pracował ładnie i równo przyspieszał, ale na 120km/h robiło się jakby odcięcie - prxyduszal się delikatnie i nie przekraczał tej prędkości. Zajrzałem do airboxa otwór powietrza przedzielony mniej więcej na pół i jedna część zatkana czarna twarda pianką. Po demontażu całkowite dławienie i brak możliwości wyregulowania. Kolejny krok demontaż gaźników i wyjęcie zwężek w kroccach ssących. Dalej brak poprawy. Sprawdzenie dysz - były 100, zamontowaliśmy 115/112. Dalej po osiągnięciu określonych obrotów dławi się i nie jedzie. Co może być przyczyną, czy cos go jeszcze blokuje? Znajomy sprawdzał przewody zapłonowe i zasugerował je zmienić. |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
|
|
|
|
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 11:48
|
|
|
Ciekawe czy będą dzielić się wiedzą za darmo skoro prowadzą serwis zarobkowo |
|
|
|
|
zemnebedeusz
Facta non Verba!
Motocykl: Honda Shadow VT750ccm Custom 1985r
Wiek: 48 Dołączył: 18 Lis 2018 Posty: 292 Skąd: Stavanger
|
Wysłany: 2019-04-24, 12:09
|
|
|
Poproś o radę Marudę. Zna te silniki od podszewki. |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-24, 13:59
|
|
|
airbox ma być pół "zatkanego", dokładnie sprawdzić wszystkie połączenia pod kątem "lewego" powietrza, dokładnie zrobić synchronizacje gaźników, na starych świecach i przewodach nie będzie chciał jeździć, skontrolować membrany w gaźnikach |
|
|
|
|
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 15:09
|
|
|
Ta czarna trójkątna pianka musi być? Jest w każdej 600tce? Jeżeli tak to jak wygląda zblokowany airbox?
Ps. Masz takie malowanie jak ja 😊 |
|
|
|
|
adamoos72
Motocykl: VTX1800C '03 & VTX1300C '06
Wiek: 52 Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 240 Skąd: Koronowo/Limerick
|
Wysłany: 2019-04-24, 15:56
|
|
|
leon_ssj napisał/a: | po zakupie Moto i kilku przejażdżkach okazało sie, że prawdopodobnie jest zblokowany. |
Zanim zaczniesz grzebać sprawdź VIN. W'93 jest 11-sto znakowy. W wersjach blokowanych zaczyna się od PC213..... lub PC216..... |
_________________ Lucky rideR |
Ostatnio zmieniony przez adamoos72 2019-04-24, 19:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 16:25
|
|
|
Już za późno - porozgrzebywane mój Vin to: HMPPC212405957 i w dowodzie jest 29kw. |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-24, 18:21
|
|
|
tak - ta czarna pianka musi być inaczej za dużo powietrza, tam nie ma blokady, dysze i kryza w króćcach, później odpowiednia regulacja,
ps: to rzadki kolor robiony tylko 7 miesięcy |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2019-04-24, 18:31
|
|
|
Jeżeli ma 29kW to chyba nie jest zblokowany. |
|
|
|
|
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 18:49
|
|
|
Ok, wsadzę ta piankę z powrotem, tylko ciekawi mnie po co tak zrobili - podwójny dopływ z czego jeden zaślepiony |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-24, 20:29
|
|
|
nie wiem po co wsadzili, ma być :), ale jakHydrant, zauważył 29 kW to pełna moc, czyli 40 kucyków, więc winy trzeba szukać gdzie indziej, po za tym przewody z fajkami to koszt ok 70zł, warto wymienić, a przy okazji świece i jeszcze raz przypominam POPRAWNE synchronizacje gaźników TO PODSTAWA i koniecznie szczelny układ dolotowy powietrza |
|
|
|
|
leon_ssj
Motocykl: VT 600
Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-04-24, 22:28
|
|
|
Dławił się równo przy 120 km/h, a poza tym chodził ok, więc to chyba objaw zdławienia. Sam się zdziwiłem bo w papierach niby ok. Wrzucam zdjęcie jak wyglądały króćce ssące. Kable i fajki będę wymieniał, wsadzimy gąbkę, regulacja i zobaczymy jak będzie chodził jeszcze pytanie z wcześniej - to jak wygląda zblokowany airbox?
Screenshot_2019-04-24-22-26-30-465_com.facebook.orca.png
|
|
Plik ściągnięto 167 raz(y) 86,61 KB |
|
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2019-04-25, 20:21
|
|
|
nie ma zablokowanego airboxa |
|
|
|
|
Sylwek
Kliper
Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 843 Skąd: Puszczykowo/Szczecin
|
Wysłany: 2019-04-26, 05:31
|
|
|
leon_ssj napisał/a: | papierach niby ok |
To ze w papierach ok to nie znaczy ze w rzeczywistosci.
Jak ja swoja rejestrowalem to gosciu bral dane z neta.
Bo w holenderskich papierach nie bylo wszystkiego pewnie kw lub km byly, ale jak to w zyciu bywa... moglo sie omsknąc temu kto rejestrowal Twoją |
_________________ "Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem) |
|
|
|
|
|