przednia zębatka |
Autor |
Wiadomość |
tomcki
Motocykl: HONDA VT 600
Wiek: 36 Dołączył: 08 Maj 2015 Posty: 74 Skąd: Gniew
|
Wysłany: 2016-12-18, 16:01
|
|
|
Ja u siebie mam z przodu standardową (16 z tego co pamietam), natomiast tyl 41 (oryginalnie byla 44). Przełożenia sie wydłużyly. Przeważnie jeżdżę z prędkościami a granicach 100 km/h. Prędkość obrotowa silnika spadła wiec i dźwięk pryjemniejszy.
Podzielam zdanie Fr0ga i Skorupka. 40 na tyl byłaby idealna.
Łańcuch skrocilem o dwa ogniwa. |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2018-09-30, 20:26
|
|
|
Kończy się powoli sezon więc można zacząć dłubać przy moto. Planuję wymianę napędu i w poprzednich postach użytkownicy polecają zmianę tylnej zębatki na '40. Czy ktoś może ma taką zębatkę już założoną? No i jeżeli tak niech podzieli się doświadczeniami z jazdy. |
|
|
|
|
Fr0g
pan Wyindywidualizowany
Motocykl: Hanki: VT 600 1994 + VT 1300 Interstate 2010
Wiek: 39 Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 1570 Skąd: (Sercem PŁO) WUWUA
|
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2018-10-01, 21:44
|
|
|
A jak sobie poradzi z pasażerem, nie będzie miał za ciężko? |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2018-10-01, 22:01
|
|
|
Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan |
|
|
|
|
kakus
Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52 Dołączył: 04 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-10-12, 19:43
|
|
|
Panowie gdzie zębatek tylną 40 zębów do vt 600 z 1994 roku można kupić i jakiej firmy bo jakieś różne są, co polecacie i gdzie najlepiej kupić. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2018-10-12, 21:13
|
|
|
http://www.sunstarmoto.com/it/catalogue/intro.php |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2018-10-13, 22:00
|
|
|
Tak jak Todek pisze sunstar będzie dobry. Najprościej w allegro ale pewnie i w Olek motocykle dostaniesz. Możesz kupić JT jak by tamtych nie było. |
|
|
|
|
kakus
Motocykl: Honda Sadow VT 600 C
Wiek: 52 Dołączył: 04 Wrz 2016 Posty: 31 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-10-13, 23:14
|
|
|
Dzięki za podpowiedź, poszukam tej firmy |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2018-12-19, 10:30
|
|
|
A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2018-12-19, 12:57
|
|
|
Hydrant napisał/a: | A czy ktoś ma doświadczenie z przednią zębatką ale z tłumikiem drgań, czy warto dopłacić parę złociszy do tego bajeru? |
A czy przypadkiem taka zębatka nie jest montowana a oryginalnie na pierwszy montaż? |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
bogdi
aby do przodu :)
Motocykl: vt600-NC700x i skutery dwa
Wiek: 59 Dołączył: 06 Cze 2013 Posty: 1052 Skąd: Kiełczów
|
Wysłany: 2018-12-21, 21:31
|
|
|
Todek masz rację, choć ponoć można dokupić - jest troszkę ciszej przy smarowaniu łańcucha, innej różnicy nie zauważyłem |
|
|
|
|
Hydrant
Motocykl: Honda VT1100 C2 ACE 1996r
Wiek: 46 Dołączył: 12 Kwi 2017 Posty: 105 Skąd: NBR
|
Wysłany: 2019-03-23, 17:39
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Poradzi sobie bez problemu. Musisz uwierzyć mi na słowo ze da radę na takim przełożeniu ciągnąc ponad 200 kg bagażu ( kierowca, pasażerka i mandzur) Przy tym przełożeniu najciekawszy będzie 2 bieg ( można bokiem chodzić nawet po asfalcie), a 3 będzie robił robotę do 100, a na przelocie 4 (samemu od 35 mph/h, we dwoje z bagażem od 55mph/h) tylko będzie pukała w kominy bez wysiłku. żmieniaj śmiało na 40 zębów skracaj łańcuch o 2 oczka i zapier.alaj. Spalanie nie powinno ci przekroczyć 4.5/100 przy takim obciążeniu. (na Słowacji z takim obciążęniem w górach wyszło 4.3l/100. Seria jest dobra ale powyżej 100 silnik kręci wysoko. Po zmianie będziesz zadowolony i nie odczujesz różnicy. Jedyne do czego będziesz musiał się przyzwyczaić to to że trzeba bardziej wyczuć dół żeby nie spalić sprzęgła i ruszyć płynnie. To zajmie ci tylko chwilę, a potem tylko banan |
Potwierdzam co napisał Skorupek. Po wymianie tylnej zębatki na 40z. to w skrócie wg. mnie VT600 zyskała bardziej choperowatej charakterystyki. Biegi się wydłużyły, fajnie ciągnie od dołu na 1,2,3 biegu a na czwóreczce przy 100km/h fajnie pyrka w tłumik. Nie odczuwam spadku mocy. A co do ruszania z miejsca osobiście nie odczułem wielkiej różnicy. Tak że również polecam modyfikację napędu na 40 zębów na tylnej zębatce. |
|
|
|
|
|