Manetki Oxford |
Autor |
Wiadomość |
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-09-08, 15:44
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Oxford cruiser z pokrętłem ale sterownik nie ma większego znaczenia bo urzywam się go naprawdę zadko. |
Napisz proszę jak masz podłączone manetki, tj. bezpośrednio do akumulatora czy przez przekaźnik? |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
Zibi665
dVa gary
Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68 Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 2458 Skąd: Libiąż, KCH
|
Wysłany: 2018-09-09, 10:16
|
|
|
Używam manetek Oxford ( z pokrętłem, tzw stary model) na kolejnym moim motocyklu, od ładnych kilku lat - tych samych dodam.
Poszycie owszem, jest już w złym stanie, guma po tylu latach straciła swoje właściwości, ale manetki nadal grzeją jak szalone w pełnym zakresie, regulowanym za pomocą pokrętła.
W instrukcji montażu wyraźnie było zaznaczone, aby podłączyć owe manetki bezpośrednio pod aku, nawet końcówki kabli zakończone są tzw oczkami, co by pod nakrętki klem pasowały - tak plus, jak i minus -Tak też własnie mam to podłączone.
Jedyną wadą tego podłączenia jest pamięć, znaczy trzeba pamiętać aby zawsze je wyłączać - bo potem, tylko na pych, albo ładowanie aku - w garażu o.k. najwyżej spóźnisz się na spotkanie, ale już w trasie ... oj miałem taki przypadek w Bieszczadach, gdzie bez pomocy kolegów było by krucho. |
_________________ To mówiłem ja - Jarząbek .
================
Ach ten oddech . |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-09-10, 13:22
|
|
|
Dzięki za odpowiedź.
Czyli podstawowy błąd - nie powinno się podłączać tego modelu manetek inaczej niż bezpośrednio do akumulatora :( |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
AMarek
Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67 Dołączył: 17 Mar 2016 Posty: 253 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2018-09-10, 16:51
|
|
|
Błędem jest podłączanie tych manetek bezpośrednio do akumulatora, należy tylko to zrobić prawidłowo. Najlepiej zasilanie cewki przekaźnika podłączyć np. do zasilania świateł długich i krótkich. |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-09-10, 17:28
|
|
|
Jak były podłączone zgodnie z instrukcją producenta, bez kombinacji, to nie było problemu w wyładowującym się samoczynnie akumulatorem.
Zatem - będziemy się w tej kwestii pięknie różnić ;) |
_________________ Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E |
|
|
|
|
Dżej dżej
Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1072 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-09-10, 18:04
|
|
|
Nowa wersja ma zabezpieczenie. Wyłącza się przy spadku napięcia akumulatora. |
_________________ ___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami. |
|
|
|
|
Kuba80
Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43 Dołączył: 12 Lip 2015 Posty: 116 Skąd: Bydgoszcz
|
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 966 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-10-29, 08:47
|
|
|
As Kier napisał/a: | A ja mam coś takiego. |
Zapytam z ciekawości: jak to grzeje? |
_________________ były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r. |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-10-29, 09:40
|
|
|
Marecki266 napisał/a: | As Kier napisał/a: | A ja mam coś takiego. |
Zapytam z ciekawości: jak to grzeje? |
Po mieście jeżdżę w letnich rękawicach. Na trasę to trochę za słabo. Jednak na ciepłych rękawicach od biedy może być, ale trasę robiłem 8-15 stopni. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
Marecki
Marek
Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54 Dołączył: 15 Paź 2018 Posty: 966 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-10-29, 10:02
|
|
|
Wrzuć proszę fotkę jak to wygląda. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-10-29, 10:05
|
|
|
czyli nie działają.
zresztą taka gąbka jak namoknie w deszczu - to woda zabierze resztki ciepełka...
oxfordy grzeją tak, że paruje wszystko - a ich mocy 100% nie używałem wcale, no może do początkowego rozgrzania.
piszę o gumowych do małej Hani, z takimi miałem kontakt
chętnie poznam opinie o modelach oxford do większych VT'ek, czy równie dobrze grzeją jak wyglądają...
dobrze pamiętam? mała Hania kiera średnica 22mm a duże mają 1" ? |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 51 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 676 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-10-29, 11:54
|
|
|
MARQ napisał/a: | czyli nie działają.
zresztą taka gąbka jak namoknie w deszczu - to woda zabierze resztki ciepełka...
oxfordy grzeją tak, że paruje wszystko - a ich mocy 100% nie używałem wcale, no może do początkowego rozgrzania.
piszę o gumowych do małej Hani, z takimi miałem kontakt
chętnie poznam opinie o modelach oxford do większych VT'ek, czy równie dobrze grzeją jak wyglądają...
dobrze pamiętam? mała Hania kiera średnica 22mm a duże mają 1" ? |
Oczywiście nic nie zastąpi podgrzewanych manetek. To jest tylko budżetowa opcja. Na NordCap bym nie brał, ale przy +10 ujdzie. Dodam, że po mieście i bez podgrzewaczy, przy ujemnej temperaturze, potrafię się przejechać. Jak ktoś marznie w ręce, to musi więcej zainwestować.
Na kierownicy wygląda to słabo, ponieważ za mała średnica nakładek i mocuję gumkami recepturkami. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
Trom
Tomek
Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 2618 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2018-10-29, 14:04
|
|
|
MARQ, ja mam w swojej 750-tce gumowe Oxforda i spoko, dają radę. |
_________________ Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!! |
|
|
|
|
|