/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Manetki Oxford
Autor Wiadomość
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-09-08, 14:44   

Skorupek napisał/a:
Oxford cruiser z pokrętłem ale sterownik nie ma większego znaczenia bo urzywam się go naprawdę zadko.


Napisz proszę jak masz podłączone manetki, tj. bezpośrednio do akumulatora czy przez przekaźnik?
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
Zibi665 
dVa gary


Motocykl: VTX-1800 F '06
Wiek: 68
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 2458
Skąd: Libiąż, KCH
Wysłany: 2018-09-09, 09:16   

Używam manetek Oxford ( z pokrętłem, tzw stary model) na kolejnym moim motocyklu, od ładnych kilku lat - tych samych dodam.
Poszycie owszem, jest już w złym stanie, guma po tylu latach straciła swoje właściwości, ale manetki nadal grzeją jak szalone w pełnym zakresie, regulowanym za pomocą pokrętła.
W instrukcji montażu wyraźnie było zaznaczone, aby podłączyć owe manetki bezpośrednio pod aku, nawet końcówki kabli zakończone są tzw oczkami, co by pod nakrętki klem pasowały - tak plus, jak i minus -Tak też własnie mam to podłączone.
Jedyną wadą tego podłączenia jest pamięć, znaczy trzeba pamiętać aby zawsze je wyłączać - bo potem, tylko na pych, albo ładowanie aku - w garażu o.k. najwyżej spóźnisz się na spotkanie, ale już w trasie ... oj miałem taki przypadek w Bieszczadach, gdzie bez pomocy kolegów było by krucho.
_________________
To mówiłem ja - Jarząbek :-P .
================
Ach ten oddech ;-) .
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-09-10, 12:22   

Dzięki za odpowiedź.
Czyli podstawowy błąd - nie powinno się podłączać tego modelu manetek inaczej niż bezpośrednio do akumulatora :(
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
AMarek 

Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67
Dołączył: 17 Mar 2016
Posty: 252
Skąd: Słupsk
Wysłany: 2018-09-10, 15:51   

Błędem jest podłączanie tych manetek bezpośrednio do akumulatora, należy tylko to zrobić prawidłowo. Najlepiej zasilanie cewki przekaźnika podłączyć np. do zasilania świateł długich i krótkich.
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-09-10, 16:28   

Jak były podłączone zgodnie z instrukcją producenta, bez kombinacji, to nie było problemu w wyładowującym się samoczynnie akumulatorem.

Zatem - będziemy się w tej kwestii pięknie różnić ;)
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
Dżej dżej 

Motocykl: VT700C, GL500, GL1500CF
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 1071
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-09-10, 17:04   

Nowa wersja ma zabezpieczenie. Wyłącza się przy spadku napięcia akumulatora.
_________________
___________________________
Ja wlokę cień, cień wlecze mnie,
Kałuże lśnią nam pod nogami.
 
 
Kuba80 


Motocykl: VT1100 C2 Sabre 2004
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lip 2015
Posty: 116
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-09-11, 11:47   

Zakładam, że zabezpieczenie siedzi właśnie w sterowniku.

Ciekawe w takim razie czy da się zastąpić sterownik z pokrętłem "nowszą wersją". Widziałem, że samo pokrętło jest dostępne jako część zamienna.

Wygląda na to, że NAJPRAWDOPODOBNIEJ się da. Przynajmniej tak wynika z instrukcji do sterownika w wersji 8. Takiego jak ten:
https://alemotocykl.pl/pl/p/Sterownik-do-podgrzewanych-manetek-OFV8-OXFORD/288?utm_source=shoper&utm_medium=shoper-cpc&utm_campaign=shoper-kampanie&shop_campaign=9845836080&gclid=Cj0KCQjwz93cBRCrARIsAEFbWsjSFEAQTQhvifBr4iHEtLpVYTCBrnlutAHr4uDmPrhH06ZZHcFFLmEaAl1DEALw_wcB
_________________
Don't be a fag! https://www.youtube.com/watch?v=T2ZZW2xfb6E
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 674
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-09-12, 10:26   



A ja mam coś takiego.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-10-29, 08:47   

As Kier napisał/a:
A ja mam coś takiego.

Zapytam z ciekawości: jak to grzeje?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 674
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-10-29, 09:40   

Marecki266 napisał/a:
As Kier napisał/a:
A ja mam coś takiego.

Zapytam z ciekawości: jak to grzeje?

Po mieście jeżdżę w letnich rękawicach. Na trasę to trochę za słabo. Jednak na ciepłych rękawicach od biedy może być, ale trasę robiłem 8-15 stopni.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 946
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-10-29, 10:02   

Wrzuć proszę fotkę jak to wygląda.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-10-29, 10:05   

czyli nie działają.
zresztą taka gąbka jak namoknie w deszczu - to woda zabierze resztki ciepełka...

oxfordy grzeją tak, że paruje wszystko - a ich mocy 100% nie używałem wcale, no może do początkowego rozgrzania.
piszę o gumowych do małej Hani, z takimi miałem kontakt

chętnie poznam opinie o modelach oxford do większych VT'ek, czy równie dobrze grzeją jak wyglądają...

dobrze pamiętam? mała Hania kiera średnica 22mm a duże mają 1" ?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
As Kier 
Andrzej


Motocykl: VT 800
Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 674
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-10-29, 11:54   

MARQ napisał/a:
czyli nie działają.
zresztą taka gąbka jak namoknie w deszczu - to woda zabierze resztki ciepełka...

oxfordy grzeją tak, że paruje wszystko - a ich mocy 100% nie używałem wcale, no może do początkowego rozgrzania.
piszę o gumowych do małej Hani, z takimi miałem kontakt

chętnie poznam opinie o modelach oxford do większych VT'ek, czy równie dobrze grzeją jak wyglądają...

dobrze pamiętam? mała Hania kiera średnica 22mm a duże mają 1" ?

Oczywiście nic nie zastąpi podgrzewanych manetek. To jest tylko budżetowa opcja. Na NordCap bym nie brał, ale przy +10 ujdzie. Dodam, że po mieście i bez podgrzewaczy, przy ujemnej temperaturze, potrafię się przejechać. Jak ktoś marznie w ręce, to musi więcej zainwestować.
Na kierownicy wygląda to słabo, ponieważ za mała średnica nakładek i mocuję gumkami recepturkami.
_________________
https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2617
Skąd: Otwock
Wysłany: 2018-10-29, 14:04   

MARQ, ja mam w swojej 750-tce gumowe Oxforda i spoko, dają radę.
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM