wymiana oleju w lagach C2 ACE krok po kroku ale? |
Autor |
Wiadomość |
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2016-11-26, 17:58
|
|
|
Adam dobrze mówi, ta śruba trzyma cały zespół zawieszenia razem. a że przy okazji olej wypływa, no to cóż... tak to fizyka działa.. |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2016-11-26, 18:24
|
|
|
Todek napisał/a: | Krzychoo napisał/a: | Wyrwane z kontekstu brzmi dla mnie trochę mętnie. |
Nic nie jest wyrwane z niczego.
Jest to uwaga zamieszczona w dziale poświęconym przedniemu zawieszeniu, rozdział o serwisowaniu lag. Obok obrazka z montażem sprężyn.
Serwisówka jest firmowana przez Hondę. Nie jest to Clymer czy Haynes. |
Myślałem że to fragment większego tekstu a może i rysunek coś więcej objaśnia teoretykowi.
Mniejsza o to..
Saxo
Jak wymieniasz olej profilaktycznie, to złóż jak było i będzie dobrze |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-11-26, 19:04
|
|
|
Krzychoo, i tak zrobię |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Andrunio
Motocykl: Honda VT1100 C (SC23)
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-02-22, 15:40
|
|
|
Czy po rozebraniu, czyszczeniu, pomiarach długości sprężyn, montażu i zalaniu olejem, trzeba jakoś odpowietrzać, ustawiać wysokości lag, etc.?. Czy cała ta operacja jest bardzo skomplikowana?. |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2018-02-25, 14:47
|
|
|
ja po prostu złożyłem skręciłem i tyle |
_________________ LWG |
|
|
|
|
citizen77
Motocykl: Honda Shadow VT1100 C 1988r.
Wiek: 46 Dołączył: 18 Sie 2013 Posty: 18 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2018-03-12, 10:01
|
|
|
Pozwolisz że się podepnę pod twojego posta.......ile oleju wchodzi do lag vt 1100 88 rok??? Wynalazłem że 445 ml ale nie mam pewności.... Dzięki |
|
|
|
|
Andrunio
Motocykl: Honda VT1100 C (SC23)
Dołączył: 23 Cze 2015 Posty: 15 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-08, 21:09
|
|
|
Rozebrałem wszystko i pomyłem ropką. U mnie też sprężyna była gęstym zwojem do dołu. Podprowiedzcie proszę bo coś nie mogę odszukać:
1. Jaka powinna być długość sprężyn (nominał i graniczna), w VT 1100 z 95 roku,
2. Jak wbić tą dolną tuleję w goleń,
3. O co biegało z tym patentem z podkładkami,
4. Ile zalać olejku.
Pięknie dziękuję :) |
|
|
|
|
W_T_G
Motocykl: Iż,Jawa,Junak teraz HONDA SHADOW ACE 1100 95
Wiek: 62 Dołączył: 16 Sie 2017 Posty: 430 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2019-05-13, 14:21
|
|
|
Cześć. Będę wkładał dystansy w lagi- 30mm. Właśnie się toczą.
Odkręcałem już górne korki i stwierdziłem ze olej jest czysty. Ten który namacałem na tulei przy pomocy chusteczki papierowej.
Mimo to chcę go wymienić bo nie znam ilości, a bez spuszczenia sie nie dowiem czy jest OK.
Moja VT1100 95 ACE ma z boku korki spustowe, i przez nie spuszczę olej, bo nie chce mi sie demontować lag, kierownicy, szyby itd.
Po spuszczeniu chcę przepłukać nafta lagi w następujący sposób.
Zalać, popracować amorami przez bujanie z hamulcem przodem. Liczę na to że wszystkie kanaliki i zaworki powinno przemyć. Spuścić, zostawić na noc aby wykapało do ostatniej kropli i zalać ponownie już nowym olejem. Valvoline 15W
Co sądzicie o takim podejściu? |
|
|
|
|
|